SLOGAN; KAZAN KAZAN
"Durmak yok,yola devam " dedi, pörsük yanaklarını titretti.
- Heeer ...keeees kazanacaaak!..
Ne ballıymış beee!..Ye ye bitmiyor.Salya- sümük birbirine karıştı.İştihanın salyası, ağlayanın sümüğü...Kâr eder mi haramiye ; gevşetmiyor ümüğü...
Düğüm, düğüm üstüne..bas garibin üstüne yüksel..Kazı kazan...yazı kazan..tuzu kazan...sana sunulan kozu kazan.Yüz oy topla yüzle çarp.Yani yüz ördek avla.ördek başı yüz lira.kısa günün kârı.Ördekler farkında değil..Avcı kazançlı çıkıyor.Seçim kampanyası.İtibardan tasarruf olmadığı gibi yalan da mübah..Vah kardeşim vah...Doğacak güneş ,olacak sabah..
Kazan Kazan hey gidi.
Sen kazan eller yesin.
Sen topuzu ye gidi.
Aş evi kurup bedava aş dağıtacakmış.Biliyorlar yani milletin geldiği düzeyi ..Leb.. demeden leblebiyi anlamak buna denir işte ..İki ton suyu bedava vereceklermiş.İlk baharda yağmurlar bollaştı ya..yağmurlu günde tavuğa su verenler çoğalıyormuş.Hani birileri de doğal gazı ucuzlatacaktı..Gabar’da çıkan petrol motorini ucuzlattı ya hani !..
Dertleri hep millet..Milletin sinesinden düşmediler , emdikçe emdiler.Bir deri bir kemik kalındı.Sözlerime tuzu kurular alındı.Zira canı yananın sarf ettiği cümleler
yalındı.
"Rabbim nasiplerini kessin.Boşalıp semerini yesin.Halk çok şükretti Mevlaya...kepçe el değişsin biraz da onlar zıkkımın kökünü yesin.Veeee vatandaşın dediği gibi "elhamdülillah!...’desin.
Kazan Kazan...Dünyadan varlığınızı kaldırsın, kullarının alnına kaderi kara kalemle yazan.Karayı aklayan,hamuduyla toplayan kim varsa canı cehenneme.Azanın ya başına ya leşine.Tükür leşine..’’duuuurrr de gidişine..
YORUMLAR
neneh.
neneh.
Siyaset çok kirlendi ve artık güven kalmadı siyasetçilere en önemli kayıpta bu aslında toplum olarak. Ama şunuda unutmasınlar ölüm var... Onların hesabı bizimkinden çok daha zor olacaktır ahirette... Manidar bir yazı kutlarım yürekten...
neneh.
Ömrü güzel olası Anadolu'm canı üstat,
1) "Pörsük" benim rahmetlikler kızdıkları zanan pörsük derlerdi...
2) Bedava aş evi; koyunlar ahirdan dışarı çıkartılir ve yemliklerine saman üstü arpa serpiştirilir ve koyunların girmesi için kapı açılirdı...
Koyunlar bu olayı kafalarına yer etmişti...Arpadan nasiplenmek için giriş yarışında kapiya sikışirlardı...
Aş evine de yarış aynı...
Yüreginize, dünlerin anılı kelimeleriyle yüklü kaleminize saglık.