- 140 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mehdi gelecek...
Mehdi gelecek...
Allah var ve "El_Hafız" yarttıklarını korur...Mehdi görevli gelecektir.Mehdinin özellikleri nedir diye sormayın her tarikat kendi şeyhini tanıtıyor...
Kassam tugayları için "kazaya hiç namazı olmayanlardan oluştu dediler"ama üstün silahları yoktu başarılı olmaları düşünülemezdi...Gemisiz N uh başarılı olamaz...Mehdiye üstün silahlar nasib olacak bu nüklerleri yutu verecek o silahlar...ASA nasıl sihirleri yuttuysa..
Olmuşlar olabilecekleri gösterir...çünkü sünnetullaha göre işliyor bu yaratılan.Mehdi gelecek.Nuha gemi veren üstün güç verecek
Hadislerden tanıyalım mı Mehdiyi...
Ebu Said el-Hudrî’den rivayet edildiğine göre; Peygamberimiz (s.a.v) şöyle buyurmuştur: “Mehdi, bendendir. (Benim neslimdendir) Açık alınlı ve küçük burunludur. Adaletsizlik ve zulümle dolu olan dünyayı insaf ve adaletle dolduracak ve yedi yıl hüküm sürecektir”(Heytemî, s. 36 29)
Kıyamete yakın bir dönemde geleceği Peygamberimiz (s.a.v) tarafından müjdelenen, zulüm ve adaletsizliğin her tarafı kapladığı bir zamanda gelip yeryüzünü adalet ve hakkaniyetle dolduracağı ve yedi yıl yöneticilik yapacağı bildirilen üstün ahlaklı mübarek şahsiyettir.
Üstün ahlaklı esmaya kulluğa aşık olmalıdır Mehdi...Nuha gemi veren ona da üstün silah vermelidir...çünkü"olmuşlar olacakların işaretidir"BU varlığın RABBI var çünkü...
Mehdi hayatta iken Hz. İsa (a.s) yeryüzüne inecektir. Hz. İsa (a.s) Deccal’i öldürme konusunda Mehdi’ye yardımcı olacaktır.
Mehdi konusu, ilk dönem akaid kitaplarında yer almamıştır. Sonraları Ehl-i Sünnet Akaidi hakkında yazılan eserlerde Şia’nın Mehdi konusundaki görüşlerine cevap olmak üzere diğer Büyük Kıyamet Alâmetleri ile birlikte Mehdi konusu da imanî ve gaybî konular arasında zikredilmiştir.
Şia’nın İmamiyye koluna göre; “On iki imamın on ikincisi olan İmam Muhammed el-Mehdi vefat etmeden önce girdiği mağarada şu ana kadar saklıdır. Gizli olarak yaşamaktadır. Aradan bin ikiyüz sene geçtiği halde, o günden bugüne kadar hâlâ sağdır, vakti geldiğinde ortaya çıkacaktır.”
Cenab-ı Hakk’ın ilahî sünneti gereği nerede fitne, fesad ve tahribat varsa orada ona karşı elbette alternatif bir hayır ve ıslahat hareketi çıkacak yani Mehdi gelecektir ve nuha gemi veren ona da üstün bir silah verecektir...Fitne Tufanından silah tufanından kurtaracaktır onu...
Mehdi hakkındaki merfû hadisler ve sahabî sözleri 50 civarında olup genellikle Sahih ve Hasen derecesindedirler.Mehdi gelecektir...Allah var Mehdi gelecektir...
Evet..."Şimdiye kadar ortaya çıkan sahte mehdileri dört gurupta mütalaa etmek mümkün
Şöhret düşkünleri: Mevki, makam, şöhret düşkünü bazı kişiler, Mehdilik inancını istismar etmek isteyen bazı çıkarcı ve istismarcı güçlerin ya da İslâm düşmanlarının oyununa gelerek Mehdilik iddiasında bulunmuşlardır.
Piyonlar: Mehdilik iddiasında bulunan bazı kişiler ise, cinlerin, habis ruhların tesirinde kalarak, gurur ve kibre kapılan, kendilerinde manevî güç vehmeden ya da iç ve dış düşmanların oyununa gelerek müslümanların aleyhine kullanılan kişiler olabilir.
Safdiller: Mehdilik iddiasında bulunan bazı kişiler arasında bazen İslâmî ilimlere vakıf, İslâm’ı yaşama gayretinde olan ihlas ve takva sahibi kişiler de bulunmuştur. Yalancı ve sahtekâr olmadıkları halde gördükleri bazı rüya ve keşifleri hakikat zanneden, bulundukları manevî dereceyi Mehdilik makamı zanneden bu safdil kişiler de farkında olmadan pek çok kimsenin dinî hissiyatını istismar etmişlerdir.
Aşırı muhabbetin kurbanları: Üstadlarına, hocalarına, şeyhlerine ve cemaat liderine duydukları aşırı sevgiden ve derin muhabbetten dolayı onların Mehdi olduklarını iddia eden kişiler de olmuştur."der.(Prof. Dr. Halil İbrahim KUTLAY2011/1 - 21)
İnancımıza göre; Gaybı Allah’tan başka hiç kimse bilemez. Gelecekle ilgili konularda tarih verilmesi, bu gibi hassas konularda delilsiz, şahitsiz ve ölçüsüz konuşulması, Kur’an-ı Kerim’in özüne ve Peygamberimiz (s.a.v)’in Sünnetine aykırıdır.ama Mehdi gelecektir...de
“Mehdi kan dökmez. Uyuyanı uyandırmaz. Sünnet uğruna mücadele eder"denilmiş...belki ona bütün silahları yutacak bir silah nasib olacak diye düşünmekteyim...
Evet...Olanlar olacakların habercisidir.esma sahibi Allah var çünkü...Mehdi gelecek Musaya ASA Nuha Gemi veren var."El-Hafız"var...
Deist dinlere güvenmez ama gelecekten haber veren dinlinin dediği çıkar.Kaderi esma öğretisiyle okumak dinlilik.Mehdi gelecek
Esmanın izin vermeyeceği kadere inanma.Bedirde melekler geldi yine de şehitler verildi...Filistinin geleceği ile ilgili inancın ne..."Allah bilir ...de...ama mehdi başarılı olacak...de
Bu varlıkta Allah var dediği olur...yaratılanlar sadece aynadır görüntü ne ise onu göstermeye mahkumdur...Mehdi kalpleri de etkileyecektir başarmaması mümkün değil...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.