- 163 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Muvahhid NUR sıfatından yaratıldık dedi
Muvahhid NUR sıfatından yaratıldık dedi
"Allah kendi nurundan benim nurumu yarattı""Cebrail vahyi muhammetten aldı muhammede getirdi"...yaratılanla yaratılan arasında vücut benzerliği var deme...esmasında pay sahibiyiz deme hiçim paysızım görevliyim der muvahhid...Muvahhid ol asilktir esmasından pay sahibiyim demek"Enel-Hak demek"hiçim de paysahibi değilim de aynayım emnetçiyim sahip değilim ne zatına ne de sıfatlarına de...Muvahhidlik bu...Hiçlik görevliyim dmek.Kaderde hiçim deme suçu Allaha atma suçlu benim de...şeytan hz Ademe secde etmedi sadece şeytan değildi suçlu dedi Kur’an hz Adem secde etti tevbe etti"yasak meyveden" şeytan mağlup oldu secdeye...ademe binlerce torununa secde etti...hz İbrahim taşladı topal bile etti...Secdeliye tevbeliye secde edecektir müşrik ABD...Gazzede de müşrik İsrail ama gazzeli"yasak meyveyi" seviyor.Cennetteydi hz Adem ama "yasak meyve"sevgiliydi.secde etmedi şeytan çünkü şeytan üstündür tevbesiz adaemden.Kabilden Firavundan şeytan bile üstün.Kibirli bir nefisle imtihan ediliyor şeytan.Kabilde o şedid kibirli nefis yok ki...Allah kibre aşık nefsi şeytana verdi."Ben ondan üstünüm"demesi hata değil.ırkçılığı üstünlükten sayması hata.Üstünlüğün ölçüsü tevbedir.takva yani.Allahtır üstünlüğün ölçüsü.Tevbe eden ancak üstün olur.Nuh tembel olsaydı Tufan ona secde etmeyecekti...ASAya sihirbazlar secde etti.Şeytan aciz kaldı ademin tevbesi karşısında...Hz Ömer bile tuş etti şeytanı.yerleri öptürdüler şeytana tevbeliler...Üstünlük tevbededir.ilise adaletine tevbe et...dört eşli olamazsın diyen adalet.40 fahişeyle kırk gece cimaya hak veriyor.bu mantığın neresinde üstünlük...bu adaletin neresinde üstünlük...
Muvahhid NUR sıfatından yaratıldık dedi.Müşrik zatından sudur ettik dedi"oğul İsa"zatıyla esmasıyla ortağız paysahibi anlamı taşır
Nefis vererek Kibir vererek Allah şirki sevdirdi vahhidlik zaten sevimliydi.Esmaya ortak olmak rakip olmak isteği de var nefsin...Meleklere de şirki muvahhidlik kadar sevdirdi nefis vermeyerek.Pramit oluşturuyor Adl sıfatı hepsi bu.asiliği şirki muvahhidliği bu aşı sevdirdi meleklere.ve melkleri de seviyor...İnsana muvahhidliği sev demiş...muvahhidliği sevmeyeni esmasına perde ediyor işte.Allahın rahmanlığı her annede tecelli etmiyor...Müslüman anneler 18 yaşından sonra da atmıyor evlatlarını...ama bu tembel nesli atmalılar...Tembelliğe kin duy demiştir Allah...Siyonistlerin neslini yenebilmemiz "EL-Galibe" asi olmamamıza bağlı.sebeb-sonuç ilkeli çünkü bu dünya.Nüklersiz müslüman gemisiz nuhtur.Tufanı emrine sokamaz...
Evet...ey Vehhabi beyni...kimya formülleri kadar gerçektir bazı din formülleri de...Cellada hiç olana hz Ademe secde direk Allaha secdedir.tevbesizdi Adem şeytan secde etmedi tevbeliye secde etti şeytan da.Allaha secdeliye secde Ademe değil Allaha esmasına secdedir...
Şirk halleri melekte de tecelli eder mi evet ama görevdir onda.İradesize hiçim diyene muvahhide secdeliye görevliye cellada helal
Eşin bile oruçken haram...Meleğe benze...cinsiyet melekte yok...ama cihad için üremek zengin olmak faiz almak nükleri varsa siyonistin bunu faizi helalkılarak elde etmişse aynı hak sana da var..faiz haram" diyen siyonizmle savaşı baltayan bir haindir dindar sanma...Helal kesim eti haram parayla aldınız" diye muvahhid suçlu olmaz.cihad muvahhide bu haramlıkları nesh etme hakkı verir..."el-Galib"ismine asiliktir faiz almamamız."Faiz haram"ayeti nesh olur.niyet tevhide kölelikse...Meleklerde yeme içme yok...Nefsin içinse yeme-içme..meleklere benze ama esmaya cihada destek içinse faiz de sana helal der...meleklere benzemek.Kabil suçlu Habili öldürdü diye ama Azrail suçlu değil melekler de haramlara uymuyorlar...meleklere benze ey muvahhid...hiç ol.nefsin için faiz haramdır Allah için faiz kazan faizi harca...bu melekliktir.suç oluşmuyor.nefsin içinharcarsan faiz haram...nefse haram.meleğe haramlar helal.nesh olur meleğe haramlar...Meleğe benzemektir muvahhidlik.haramlar meleğe nesihtir.Kabil muvahhit olmadığı için asidir.Azrail habilin canını alsada asi sayılmadı.Mantık belli...
Yarabbi 73.fırkanın İslamını mantığını vicdanını aklını tefsirini aziz kıldın nasib eyle...Meleklere haramlar nesih...mantık belli...oruçluya eş-aş haram melek ol diyor Kur’an faiz haram deme siyonist alıyor ve "el-Galip"bu asiliğini affetmez...Faiz de nuh gemisidir...iyi bak .Gemisiz nuh tufanı emrine sokamazdı.sebeb-sonuç ilkeli bir dünyadayız...
Evet...73 tane İslam var 73.en kıymetli ehl-isünnet yani.73 tane tefsir var.73.farklı beyin-vicdan var.73 farklı insan-Nuh gemi-ASA var
Evet...Osmanlı kadını cihaddan kovdu hakketti gerilemeyi...bu arab beyni asilikti"EL-Galibe"...Düşmanınla yarış der"El-Galib"Kısas yap...Yarış yap...
Ya...Siyonistle kısas yap onda nükler mi var sahib ol.O kadını asker mi etti sende yap O faizi helaletti sen de et."El-Galibe"aşk bu yarış bu kısas o seni köle etmek için yapıyor bunları sen yap sen onu köleleştir...der mantık...Meleklik mantığı.Meleğe haram var mı her şey helal cihad için her şey helal.çünkü düşmanın öyle diyor.Helallerine uyarsa düşmanın sen de kısas gereği uy der Kur’an .değilse o camini bombaları kuralları çiğnedi ben çiğneme deme Habil olma.Melek ol...şeytan da olma kuralları ilk bozan sen olam der Kur’an ama kısas hak...
"Kur’an yeter"tefsir edilirse budanmazsa.formul vardır ayeti nesh eder.Fıkhı nesh eder.Faiz farz siyonistle cihad Faizi farz kıldı.Düşmanın faize helal diyorsa kısas yarış gereği sen de demelisin değilse "El_Galibe asisin".O bebek öldürüyorsa Kısas sana da bunu helel sayar.meleğe bebek öldürmemi dedi azrail ençok bebek öldürmeyi seviyor bak Gazzede...Melek olmaktır haramları nesh etmek.Nefsin için haramları helal kıl demedik Melek nefsi için mi görev için bebeklerin canını alıyor...işte Azrail olmak suç mu...Azrail gibi görevli ol onun halifesi ol...şeytanın halifesi olana azrailin askeri ol melekliğe askerlik haram mı suç mu melekler cehennemlik mi...mantık belli Kur’anda ki...
Kabil mi Azrail mi öldürdü.Bilinçli asilik asiliktir.Azrail görev diye öldürüyor.İmam bu görevim diyor ve haram masumlaşıyor...
Vahhabi kafa İmama mürşide müşrik diyor...cebraile asker olmaktır mürşitlik...şeytana değil.put deme mürşide...put şeytaniliğe askerliktir...vasıtalık askerliktir...melek ol savaşta da barışta da muvahhitlik melekliğe askerliktir faiz işi haram olmaz nesh olur çünkü haramlar meleklere muvahhitlere görevlilere...
Kabil mi Azrail mi öldürdü.Bilinçli asilik asiliktir.Azrail görev diye öldürüyor.İmam bu görevim diyor ve haram masumlaşıyor...
"Kur’an yeter".(Şehit /109-Lokman27)Allahın kelimeleri tükenmez...Tefsir tükenmez.ama budadık.Kısas yapmadık...nesh yapmadık meleklik nesh ile mümkün haramlara kurallara uymamaktır meleklik bu yetki verilmiş meleğe çünkü nefsini yok etmiş Allah sen de bir eylemde halde düşüncede duyguda nefsini yok et...meleğe haram olmayan faiz sana da olmaz...nesh olur...eş-aş haram mantığı öğretmiş oruç.melekliğe asiliktir eş-aş çünkü.ödülden de cezadan da kaç.melek cennet istemiyor cihad yaptım diye...Melek olmaktır muvahhidlik kendi formülleri var...Kimya formulleri kadar ilme uyumlu... haramlar-helaller belirler meleklik muvahhidlik hali...
İslam ülkeleriyle birlik olacağımıza inansa ABD kopma benden der.Her tavizi verir...Çok muhtaç bizimle birliğe.Çine-rusa karşı Gazze için bu gücümüzü kullanalım.mermi atmak füze atmak sanma cihadı...
Allahın haramıyla vahhabini haramı farklı.Mürşide müşrik diyor faizi nesh etmiyor vehhabi.Müşrikin ırkçının tevhidi farklı evet.73 İslam var.."Faiz farz""el-Galibe asiliktir faiz almamak faiz al nükler üret.der "El-Galib...evlerimizi başımıza yıkar siyonistler nüklerimiz olmalı faiz de farz...kem alet değil faiiz mülk müşrikin elinde kem alet.Nemrudun ateş kem aletti yakamadı hz İbrahimi ama Nuhun elinde gemi kamil aletti...Seyit onbaşının elinde mermi kamil ayetti melekti seyit onbaşı muvahhitti nesfissizdi tevbeliydi...beninden nefsinden tevbeliydi...o meleğin attığı mermi çanakkaleyi geçilmez yaptı belki o mermi de faizle alınmıştı.Kem alet deme faize...kemalata sebebtir faiz...de.Muvahhidin elinde ilaçtır faiz de...
Siyonist faizi helal saydı sen yenemezsin faizi helal saymadan siyonisti.çünkü sebeb-sonuç dünyasındasın.Nüklerli asayla yenilir
Hz Adem şirkten tevbe etti şeytan secde etti.Muvahhid değiliz siyonist kadar"El_Galib ismine aşık değiliz".Faizi de helal say "El-Galibe asisin."Faize kem alet diyen haram diyen .dün Kadını cihaddan kovan beyin ne anlar melekliği muvahhidliği cihadı ırkı için savaştı arab 1967 de bak arıkana destek çıkmadı bile ırkından başka derdi yok adamların...derdi ırkı olan ne melektir ne muvahhittir...Cihadları da şeytanidir adaletleri de şeytanlığa hadimdir...ve dört eşliliğime engel olup kırk fahişeyle cimamı alkışlayan bir adalet insana yakışmıyor...
Habili Kabil mi öldürdü Azrail mi.Meleğin yaptığı asilik sayılmıyor neden mi iradesizdir melek.İradeli öldürmek suç hatayla olmaz
Siyonist-muvahhid savaşındayız.Ev yapsan siyonist yıkıyor.nükler yap der mantık.Mantık helali nesh eder.Tembel nesli taşla İbrahim
Evet...Kur’anı esma tefsire layık..."El_galibe"asiliktir "faiaz haram"ayeti bu cihadda...Siyonist-muvahhid savaşındayız.Irkçı-muvahhid savaşındayız.Irkçıya karşı ırkçılık kısas farz Siyonist faizi helal kıldı helal kıl
Meleklik secdeliliktir muvahhidliktir...formüllerine göre haramlar helal helallar haram olur...sabah namazı için sabah uykusunu haram say.eğer meleksen.melekler sabah namazı vakti uykuda mı sen nasıl örtüşüyorsun ona.sen nesfine şeytana örtüşmeyi hürlük sanmışsın...Melekliktir hürlük Şeytan hür mü.Kabil Firavun hür mü...mezarda öğrenirsin hürlüğü...
Muvahhid NUR sıfatından yaratıldık dedi...Sudur ettik dedi felsefe...ve kabalacılar ve vahdet-i vücutçular...ve "OĞUL İSAcılar"Muvahhidliğe asisin melekliğe asisin...senin fetvaların asilik.nesh et ey muvahhit o fetvaları bak ev yaptı gazzeli yıktı İsrailli neshet bu adeti bu nefsi bu yolu.önce nükler de sonra ev yapmak...Mantığı bu melekliğin nefsinle kavga ver önce nükler ey nefsim de...bilinçlen yani.nefsin cahil...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.