- 195 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Manipilasyon
Seksen ihtilali henüz olmamış Abdi İpekçi suikasti daha yaşanmamıştı .
78 senesinin karanlık ve kanlı günlerinde silahlı eylemler can almaya devam ediyordu.
Ankara Emniyeti başkentte olayları kontrol altına almak ve şehir güvenliğini sağlamak için operasyonlarını sıklaştırmıştı.
Bu rutin kontroller esnasında kırmızı bültenle aranan iki ülkücü militan yakalanır.
Bunlar Abdullah Çatlı ve Mustafa Pehlivanoğlu dur.
Emniyet müdürlüğünün nezaretinde tutulan şahıslar nöbetçi mahkemeye çıkartılacaktır.
Ankara emniyet müdürünün makam odasında ki telefonu çalar
Emniyet müdürü açar telefonu
Karşıdaki şahıs : Abdullah ve Mustafa yı derhal bırakın aksi taktirde Ankara’nın yüz elli değişik yerinde bombaları patlatırım.
Ankara emniyet müdürü bu tehdit karşısında birden panikler
Emniyet müdürü : Ne diyorsun sen kimsin...!
Karşıdaki şahıs ,: Ben bombacı Muhsin der
Emniyet müdürü o kadar telaşlanmıştır ki hemen bu iki ülkücüyü militanı serbest bırakır .
Bir sene sonra gazete manşetlerinde Abdi ipekçi cinayetinin manşetleri yer almaktadır.
Cinayete karışan şahısların adları Abdullah Çatlı Ve Mehmet ali Ağca’nın
Olduğu belirlendi.
Sonrasında Ceza evi firarı ve papa suikasti gelir
Olayda adı geçen bombacı Muhsin Muhsin Yazıcıoğlu’nun ta kendisidir
Fısıltı gazetesinde bu olayın bir şehir efsanesi olduğu söylense de dönemin Ankara emniyet müdürünün hatıratlarında geçen bir olay olduğunu da söylemek isterim.
’’1978 yılında Abdullah Çatlı ve Mustafa Pehlivanoğlu yakalanınca Ankara’ya geldiklerinden bir saat kadar sonra şubeye telefon açarak "Bu size son ihtarım. Abdullah Çatlı’yı bırakmazsanız Ankara’nın 150 yerinde bomba patlatacağız" diyerek emniyeti tehdit ettiği rivayet edilir.’’
tr.wikipedia.org/wiki/Muhsin_Yaz%C4%B1c%C4%B1o%C4%9Flu
Günümüz dünyasında iletişimin hızlanması ile beraber bir çok bilgiye ulaşmakta kolaylaştı
Ne var ki bu bilgilerin ne kadarı doğru ne kadarı yanlış iyi araştırmak gerekiyor.
Katili kahraman kahramanı katil gösterip algı operasyonları yapanlar toplumu yönlendirmek için her türlü hileye başvuruyorlar.
Şu yer ve gök arasında ALLAH biz kullarına bir mühlet vermiş ve kullarda diledikleri gibi yaşarlar.
Vade dolup Din gününde İnsanlar toplandığı zaman kim kimdir nedir her şey ayan beyan ortada olacaktır.
Çok şaşıracağız... Vatan sever diye bildiğimiz şaki sarhoş diye gördüğümüz Veli çıkınca o zaman ne olacak halimiz.
Bilgi kirliliğine dikkat edelim her gördüğümüze inanmayalım araştıralım öğrenelim .
Topluma uygulanan manipilasyonlara karşı uyanık olalım.
YORUMLAR
Manipülasyonlara inanmayalım.Kocaman bir emniyet müdürü böyle asılsız bir şeye nasıl yer verir?.Batı ajanlarına fırsat vermek bu olsa gerek.Neyi neyi n üzerine yıkmaya çalışıyorlar.Allah gerçekleri açığa kavuşturandır.Uyanık olmak gerek beyler.
MEDAMED Selçuk KORKMAZ
Konuya örnek babında yazdım. Ama maalesef manipilasyon denen bir gerçekte vardır.
Yorumunuz ile Katkınızdan dolayı teşekkür ederim .
Kimsenin olduğu gibi görülmediği asrımızda kendi gibi olan ender kişilere selam olsun.