- 863 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bİ "CUMHURİYET KIZI"NIN GÖZÜNDEN...
ben bi "CUMHURİYET KIZI"YIM. bunu her zaman her yerde gurur duyarak söylüyorum. nefesim yettiği ölçüde de söylemeye devam edeceğim.
BEN, Bİ CUMHURİYET KIZIYIM...
bugün "DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜ" .bu günün temelinde kadınların yüzlerce yıl önce sadece insanca yaşamak için başlattığı mücadele yatıyor. aslında ben, temelinde böyle anlam barındıran bi günün sadece yılda bi kez anımsanmasını çok da doğru bulmuyorum.ama sabahtan beri bana da "dünya kadınlar günün kutlu olsun" mesajları geldi.
mesaj gönderen bütün arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
bu yazdıklarımı okuyan "siz"lere de çok teşekkür ediyorum. hiç birinizi tanımıyorum...ancak yazdıklarımı okuduğunuz sürece konuyla ilgili düşüncelerimi öğreniyorsunuz. aynı şekilde ben de "siz"lerin yazdıklarını okuyunca iyi ki teknoloji bu kadar gelişti. iyi ki internet var diyorum.tabi bu kadar sözün ardından bizleri bu sitede buluşturan dostlara da naçizane hepinizin huzurunda teşekkür etmek istiyorum.(isimlerini ve kimler olduğunu bilemediğim için ayrıntı veremiyorum:.)
sanal alem ne kadar masum?
ya da suç kimde?
peki suç ne?
bütün bunlar bugün şu saate kadar (saat şimdi 17:00) okuduklarımdan, duyduklarımdan, etkilendiklerimden çıkardığım özet...
izmir de güneşli güzel bi gün.
güneşli bi günde, emekçi kadınlar gününde gerçekleştirlen, gerçekleştirilecek olan etkinlikler.
katılabildiğim etkinliklerde, kabaran göğsümle birlikte, aklımda durmadan dans eden türlü çeşitli sorular....
akşam oluyor.
ben, you tube a erişim neden engellendi ? bu tüm TÜRKİYE halkına kesilen ceza değil mi? sorularına da cevap bulmaya çalışırken.
aklımda çok net duran bi iki cümleyi aktarmak istiyorum:
interneti seviyorum.
umudunu yitirmeyenleri seviyorum
güneşi seviyorum
güneşin beni tembelleştirmesini seviyorum
aydın beyinleri seviyorum
ve bir arada sadece insanca yaşamayı istiyorum..
KADIN VE ERKEK...
imza: güneşin uyuşuk kıldığı kedi...
8 mart 007