- 322 Okunma
- 2 Yorum
- 7 Beğeni
ZULÜM YORULDU
21. Yüzyılın 24. Yılına girerken ekonomik zulüm tüm hızıyla devam ediyor! Yazımın başlığını "Zulüm Yoruldu" koymamın asıl nedeni; zulmün yorulduğu halde zulmeden (zorbanın) halen yorulmadığı! Görüldüğü kadar da yorulmayacak! Gözü doymayan, kanaat etmeyen, haksızlığı kendine ilke edinen adalet ten bihaber rical makamındakiler halka zulmetmeye devam ederken, bir zamanlar üyesi olduğum bir parti de zulmedenle birlik olduğundan dolayı pılımı pırtımı toplayıp yeni kurulmasını dört gözle beklediğim bir partinin üyesi oldum! Maalesef fikrimi icra edecek ortamı orada da bulamadım ve ayrıldım... Türk Milletinin makus talihi tüm hızıyla devam ediyor ve edecek gibi de görünüyor... Din-i otorite dahil, din-i otorite olmadığı halde halk tarafından büyük rağbet gören sözde din adamlarının bazıları Türk’e karşı kin kusmakta ve Türk yurdu olan bir şehrimizin Araplara ait olduğunu söyleyecek kadar ileri gitmekten çekinmemektedir!
Irk-ı ne soyu ne? Bilinmez amma,
Türk olmaktan bizar şu bizim dürzü!
Güne bakmaz korkar, hak söyler sanma,
Türk olmaktan bizar şu bizim dürzü!
Türk’ü müslim saymaz, Arap sevici,
Hatay Arap’ın diyor, şu bizim dürzü!
Türklüğe mesafeli, hem-i kinci,
Türk olmaktan bizar şu bizim dürzü!
Kul Seyyah
İşte, bu beyitten de anlaşılacağı gibi Türklük büyük tehlikeye maruz kalmıştır... Ne mutlu Türküm demek yasak, Andımız yasak, Türk milliyetçiliğini öcü gibi gören bir kısım çevre ve o çevrenin maşası haline gelmiş siyasi bir parti! İzlenen yönetim modeli ile ülke iktisadi, siyasi ve askeri olmak üzere zor günlere doğru itilmektedir. Önümüzde yerel seçimler var; yerel seçimlerden sonra yaşamın daha da zorlaşacağı günlere doğru yol alırken, emekli, asgari ücretli tam bir kumpasa alınmış durumdadır... Ev kiralarının 6 Bin den başlayıp büyük şehirlerimizde 20 Bin TL ye kadar çıktığı şu günlerde en düşük emekli maaşı 10 Bin TL ile ve en düşük emekli maaşı alan emekli sayısı 9 Milyon... ülkemiz de 17 002 TL olan asgari ücret ve asgari ücretli, çalışan kesimin % 60 ını oluşturduğu acı bir gerçek!
Çakal güler, tilki kümes için de
Aradım hep neyi, neden niçin de
Uyuttular bizi kahpe dizin de
Düş görmüş hayır-a yorarak gider.
Kul Seyyah
İşte bu beyitte anlatıldığı gibi Halkımız, acı ama gerçek bir cendere içine alınmış bocalarken; halen Milli ve yerli olduğunu her fırsatta dile getiren iki siyasi parti ve halk nezdin de karşılığı olmayan bir takım tabela partileri meclise girme keyfini yaşayarak yoluna devam etmekte ve hamasetle gaza getirilen dindar bir kesim bu partilere desteğini sürdürmektedir.
Muhalefeti sormayın! Neresinden tutsanız adeta dökülüyor. Kimi halüsinasyonlar görürken kimi de Dem ile demlenerek iktidarın eline fırsat veriyor... İşte bu yüzden olsa gerek ki yanlışlar tüm hızıyla devam ediyor ve edecek gibi de görünüyor! 21. Yüz yılda Tarikatlara gelince günümüzde asıl anlamını yitirmiş Holdinglere dönüşmüş bir takım insan ve mali güce kavuşmuş olduklarından keyiflerine keyif katarak söz konusu partilere desteklerini sürdürmektedir.
Bir ülkede, (cahiller, ahmaklar çoğalarak arttıkça, fırsatçılar, sahtekarlar o oran da çoğalır)
Ülke ekonomik olarak zor günler yaşarken uzaya Astronot diyerek (Gösteri not) gönderiyoruz.! Dış güçlerden borç aldığımız hatta yana yakıla borç aradığımız bir zaman da 56 Milyon dolar vererek elin aletiyle uzaya (gösteri not) gönderiyoruz ve uzaya ilk giden astronotumuz diye halka lanse ediyoruz... Peki, alıcısı var mı, olmaz olur mu? Doları bir gecede 18.600 TL ye fırlatanı, yeniden 11.000 TL ye düşürdü diye halay çekenleri bir gör... 18 ay sonra dolar 31 Bini aşarken çiftetellimi yada erik dalı oyunumu oynayacaklar.? Bekleyip göreceğiz!
Bindik elin aletine keyfimiz doruk ta
Aptallığımız en uçta, ileri boyut ta
Bakmıyor Millet ne elde ettik sonuç ta
Ahvalimiz ne? Kimse görmek için bakmıyor!
Biri var veriyor gazı, çatlayacak tazı
Millet hoşnut olmuş, tadıyor aldıkça hazzı..
Kul Seyyah
Bu da uzay maceramız!
Gelecek o günler bu günden daha karanlık!
Sen bu gidişle boşa beklersin güneş-i, ay-ı!
Ülkeni çiğneyip yediler, ettiler arpalık!
Doldurdular kaçkınları suriye’li, afgan’ı!
Bil ki bozulacak damarda ki akan soy kan-ı
Sen bu gidiş le kaybedersin elde ki vatan-ı!
Kul Seyyah
Dil’ini ve soyunu korumayan Milletler tarihte varlığını sürdüremezler.! Bu seçimden sonra tüm ekonomistlerin ortak görüşü kriz daha da büyüyecek gibi... Her şeyin hayırlısını dilemek ten başka çaremiz olmadığını bildiğimiz için söz ne kadar çok olsa da pek bir anlamı olmadığı da malumdur. Selam ve saygılarımla.. 25 ŞUBAT 2024
KUL SEYYAH
YORUMLAR
Yazınıza en güzel yanıtı atalarımız vermişler
Bakın zamanın behrinde neye ne demişler
'Akılsız başın ceremesini sefil daban çeker'
Bir de: 'zalimin zulmü varsa mazlumun Allah'i!'
Boşu boşuna mı demişler mübarek atalar
İnsanlar insanlık unuttuğu gibi Gazzeyi
O da unutmuş olmalı haşa diyelim
Unutmadıysa gel kalmasın dileyelim
Baş nereye giderse ayak oraya sürüklenir
Gökten ne yağarsa toprak onu kabul eder
Yağmur yağmıyor kar desen hiç yağmıyor
Kurudu börtü böceği ile ac mı kalsın toprak
Canları sağ rahmetleri bol olsun kurbanlık koçların