- 142 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
73 fırkanın İslamı var...
73 fırkanın İslamı var...
73 fırkanın İslamı var...sen hangi fırkanın İslamını Kur’anını tefsirini savunuyorsun ve fıkhını...
73 fırkanın İslamı var...
73 fırkadır İslam sen hangi fırkadansın senin İslamın kaçıncı fırka ."Allaha ilme ne uzak"Kandil geceleri kutlanmaz İslamda diyen"
73 fırkanın İslamı var...
Laiklerin de İslamı var..."İslamın da ılımlısı var"73 fırkanın İslamı var...sen hangisini savunuyorsun
İslamda aforuz yok mu...cahilden yüz çevir...dedi Kur’an 73 fırka olmuş islam Şeytan niye kovuldu...hiristiyanlık her şeyiyle yanlış değil...Kutsal kitapları bozanlar aforoz edilsin
Müslüman var ...müslüman var.Mühendis var mühendis var...2023 yılında eğer bir ödül verilecekse TOKİ başkanı ve mühendislerine verilmelidir sıfır hasar sıfır can kaybı...
Seni cehennem ile korkutanların...ayet ile uyaranların...ve sana gerici diyen laiklerin.Allahı Kur’anı ilmi denklemleri formülleri sebeb-sonuç ilişkilerinin cahili oldukların anla artık.73. fırkanın İslamına koş artık..
Yıl 2023...işte" Türkiye’ye dışarıdan müdâhale 6’lı masa üzerinden yapılıyor" anla bunu...ve yıl 1920 ...73 fırkadan en bozuğunu destekleyerek ingiliz İslam ülkelerinin insanını Allahtan kopardı.esmaya rakiplik o fırkanın işi şimdi ve müşriklerin işi.muvahhid kalmadı İslam ülkelerinde...
Ve...İnsan ilişkilerinde KISAS ölçüdür..seversin nankör olur.Sen de Kısas uygula öldürüse öldür empatiyi öğrensin...
Ve anla tarih her sahada tekerrür ediyor...Bedirler çağımızda da var anla bunu da...ve 1. cihan harbinin aynısı ile imtihan ediliyoruz ama çin başını kaldırınca saflar bozulur.Yunan yine İngilizin yanında Ermeni Fransızın
Anla 73 fırkanın İslamı var...Şükredeceğimiz çok şey de var işte...4.küresel gücüz...çin de rus da ABD de bize tavizlere mecburlar.İranla savaştırmak yine isteyecekler.Zengezur bu amaçlı ama İran güçsüz şükür
ABD dış işleri bakanının Türkiyeye gelişini Bidenin ukraynaya gidişiyle birlikte değerlendirmeliyiz.çünkü ABD korkulu rüyalar görüyor...
ABD rusyayala devamlı savaştıracağı birini buldu şimdi de Çinle devamlı savaşacak birini arıyor...ABD korkulu rüyalar görüyor çünkü.
Anla her gerçeği.73 fırkanın farklı İslamı var...ve anla siyasi şartları da...Deprem deyip ABDye çok vurdular..oysa ABD artık F-16 ları vermesi an meselesi ve bir çok silah...Yunanla savaşı engellemeye de.Ermenistanı da frenlr...
Anla her gerçeği...siyasi gerçekleri de anla...dinle ilgili gerçekleri de anla...değilse kafan karışır...Putin çok yıpratılacak...Yunan büyütülecek...İsrail büyütülecek Yani Armageddona adım adım gidilecektir.
Evet...anal bu gerçekleri de...Bu durumda mealler yeni bir mezheptir...Kur’an islamı 73 fırka oluşturur.en ekmelliğe kafa yor tefsir yetmez meal yetmez.ekmel akla vicdana tecrübeye ekmel fıtrata da muhtacız...en ekmel tefsir için en ekmel meal için
Mealler en ekmele göre eleştirilmeli...73 fırkayız.Birliğimiz bozulur...her çöplükte bir horoz
Anlayacağın çok gerçek var...Demokrasi köleleştirmek için üretildi.zenginler içindir...zengin ülkeler içindir.ABD bizim çocuklarla dünyayı yönetemezdi demokrasi olmasaydı
Kısas yapamayan ve şikayetçi olamayan hemen Allaha havale edenler...suçlusunuz...Kısasdadır Hayat...Öldüreni öldüremedik...sömüreni sömüremedik...empati taşladık şeytanı değil...73. fırkayı taşladık neden Esmaya rakipleştirici fırkaları ve laikliği suçlayamadık...ateizmi deiz mi suçlayamadık...felsefe Vahyin önüne geçti işte...Allahtan alim mi insan en Alim Allahsa susturun insanı cahilse insan susturun felsefeleri...Feminizmi...
Mealler yüzünden 73 fırka olmuşuz... üçten 73 olduk... yani melekler şeytan hz Adem bu üçün imamı hz muhammettir.en ekmel ölçü O
Cahilim diyen bildiklerini yaşadınmı haykırdın mı.ya alimim diyen sen...İlmin için şehit olur musun...malını harcar mısın.Kimden korktun Allahtan mı
Mantık derki "la ilahe"başka gücün kaynağı yok.esma yok en ekmel yok eksikler de yok hiçler var.muhtaçlar var.Başka hediyeci yok
"La ilahe"ondan başkası hiç...muhtaç olumsuz...eksik.en ekmel değil şeytan da muhtacım dedi Allaha.Halık değil emanetçi ayna...
En ekmel mantık şunu der"La ilahe"Başka kaynak yok.sahib yok Yaratıcı yok Razzak yok.Bulutlar toprak güneş olmazsa rızıklar da olmaz.
73 fırkanın İslamı var...
Biz kesinlikle Rabbimize döneceğiz.”(43/14) Mezarda sıfırla çarpılacaktır...Esmaya rakip olanlar...felsefenin şirkin adaleti sıfırla çarpılacak ilmi de...Rahmeti de...Rakipsizdir Allahın esması ey şeytan sen Rakip olamazsın esmada Allaha...Allah ekberdir...Bakidir...sen rakipleştin niye...Fanisin şeytan felsefeci...müşrik...Rakip olamazsın hiçsin...
73 fırkanın İslamı var...
İslamda "Kandil geceleri yoktur ...deme Senin islamında yok.73 fırka İslam var.Esmaya rakip olanlarla cihadsa "kandil kutlamak"var cihad özlü kutlama hep var her gece var sadece "Kandil kutlamalarında aitleştirme cihad özlü işleri...
73 fırkanın İslamı var...
Ne nato ne rusya ne çin emrimize de girmezler ama bizi yenecek güçte değil.dünyanın sonu olur.Ticaretimiz gereği Natoyu seçtik.İrancıların İslamıyla muvahhitlik zafere erişmez.7. fırkanın İslamı ile Armageddon kazanılacaktır...anla her gerçeği...73 fırkanın İslamı belli...Muvahhidliği galip getirmek Allaha rakipliği yıkmak amaçlıdır.hz İbrahimin İslamıydı bu.Şeytanı taşladı ibrahim.muvahhitlik için kurban et evladını malını canını hayatını.Teknolojiye ada hayatını.haram kıl kendine yeme içme zevk gibi şeyleri...formülsüzün İslamı da amaçsızın İslamı da şirktir.Allaha esmasına ortaklaşma ve rakipleşmedir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.