- 371 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
MERZİFON KİTAP FUARI KAPILARINI KİTAP SEVERLER ADINA AÇILIYOR (2-10 MART 2024)
Merhaba edebiyat yaratıcısı dostlar.
Bu gün benim de 2 gün katılacağım Karadeniz bölgesinin en iyi kitap fuarı olmaya aday Amasya’nın Merzifon ilçesindeki fuar hakkında konunun en yetkilisinden alıntılanmış bir tanıtım yazısı ile yaklaşan fuar hakkında bir yazıyı paylaşıyorum sizlere.
Tüm Karadenizli dostları bekliyoruz sabırsızlıkla.
"Değerli Kitap Dostları,
150’den fazla yayınevi, 200’ü geçen yazar ve şairle bu sene 2-10 Mart 2024 tarihleri arasında gerçekleştireceğimiz Merzifon Kitap Fuarımızın 7.sini düzenleyecek olmanın gurur ve mutluluğunu yaşıyoruz. Kazandığımız deneyim ve artan katılımla her sene bir öncekinden daha kapsamlı, daha nitelikli bir şekilde gerçekleşen Kitap Fuarımız, Bölgemiz sınırlarını aşarak artık ülkemiz genelinde de ilk sıralarda adı geçen en prestijli fuarlar arasında yer alıyor. Bu sene de her yaştan, her düşünceden kitap dostunu sevdiği birçok yazar ve şairle buluşturacağımız 7. Kitap Fuarımızda ziyaretçilerimiz yine Merzifon’da kitapların büyülü dünyasında eşsiz bir yolculuğa çıkacak. 9 gün boyunca söyleşi ve etkinliklerimizle de hep birlikte çok keyifli vakit geçireceğimize yürekten inanıyorum.
Sevgi ve saygılarımla…"
ALP KARGI
BELEDİYE BAŞKANI...
YORUMLAR
Katılımcı tüm yazar yayınevi ve şairleri kutluyor başarı dileklerimle esenlikler diliyorum. Merzifon; Doğu Karadeniz bölgesinin adeta geçiş kapısı gibi olması nedeniyle bölgede hep önemli bir köşe taşı kavşak noktası gibi olmuş ve olmaya da devam eden coğrafi konumuyla insanıyla güzel bir ilçedir. Emeği geçen herkese teşekkürler.
Kavramsal Empati Yılmaz S
Kitap fuarı kitap okumanın manasız olduğu ve de aşırı yüklenen cehalet iklim örneği eğitim sebebiyle kitaba verilen paranın alenen aptallık olarak görülmesi ve de bunun toplumca benimsenmesi, ülkenin nasıl yıkıma doğru ilerlediğinin göstergesidir.
Kitap fuarları işte toplumda sonradan kasıtlı yüklenmiş kitap düşmanlığını yok etmek için bir çabanın ,mücadelenin yolunu bizlere sunmakta.
Benim de katılacağım kitabımla güzel geçmesini dilediğim fuar da tüm herkesi görmeyi derinden istemekteyim.
Temel alanım şiir olsa da her türlü edebi yazımcısı ve yaratıcısının olacağı MERZİFON 7. Kitap fuarında güzel paylaşımlarla siteye kendimce eklemelerle duyurmaya ,fuarın eşsiz görüntülerini edebiyat defteri ailesiyle buluşturmaya çalışacağım.
Yorumunuz için de ayrıca mutlu olduğumu ifade edeyim.
Mutlu günlerin hep sizle olması dileklerimle...