- 204 Okunma
- 1 Yorum
- 9 Beğeni
HAZAN YAPRAĞIM
Bugün biraz yorgun birazda dalgınım bazı şeyleri kafamda netlik kazanması için kendimi izin vermem gerektiğinin geldiğini hissetmekteyim..
Gün kendini akşamın alaca karanlığına bırakırken gün batımını seyretmek hoş oluyor karasu sahilinde...
Bazı konularda değerli en güzelini kendimize ayırma çabası içinde mücadelemizi verme uğraşı içine gireriz...
Ayrılık hissini içiyorum sanki sanki bu akşam limana yaklaşan gemileri izlerken..nedense yüreğimde beslediğim tüm şiirler dilimde ölüyor bir bir ve anlamsız sözler dökülüyor dudaklarımdan...yazdığım şiirlerime bir de güneşin batışı eklenince
yaşadığım anılar çoğalıyor gözümde..
Gece anılarımı yazarken satır satır
yarasalar şahitlik ediyor bu çilekeş halime..
Art arda kayan yıldızlar sevda kalemini kırıyor bu akşam.
Bakışlarımla çizdiğim aşk sarayında
gönlüme sır taşıyan işçiler hala nöbette..
Ben dolaşırken bir sağa bir sola kara su indi ayaklarıma.
Güzelliğin ay’dan haraç ister her akşam dirilir içimde siper dururlar bedenime dokunuşların aşkın rengini çizmesin diye..
Veda buseleri ızdırap resmini çiziyor dudaklarıma yıllanmış sözler kadehimden taşarken..
Baygın gözlerimin yaşını tespih yapıp çekiyorum gece melteminde sabahlara dek...Sensizliğin iliklerime işlediğini duyarım bülbülün şakırdadığı ağır havalarında..
Nabızlarım atmaz oldukça dondu aşkın gözleri gözlerimde..
Çalkantılı biraz bulanık yaşamınızı sezmenin benim için nasıl övünç olduğunu, sizin çekişmeleriniz bana nasıl ilham verdiğini söyleyebilirim.
yaşamın gizleriyle güreşmekteki kararlılığınızın bana yüreklilik verdiği ve sizin anlayışınıza, çerçeveye ve törelere mutlak aldırmazlığınızla kendi kahramanlığınızın ışığında yürüdüğünüzü söylemedim kimseye..
Havanın bunaltısından kendimi yumuşak koltuğun üzerine uzanmış ve uyuya kalmışım.
sağa sola dönmeye mecalim kalmamış sanki,kımıldamaya cesaret edemiyorum..
Uykumun içinde bir rüya,rüyamda bir gece,gecede sen ve ben..
Söylemeden el-pençe duruyorum,yüzüne bakıyorum,
tek hece söylemeden,
Seni yitiriyorum karanlık bir anda..
Birden uyanıyorum,bakıyorum her yer aydınlık,ne karanlık var ne de sen varsın yanımda..
Biliyorum, bütün bu anlattıklarım yersiz aşırılıklar, çocukça budalalıklar olarak görülebilsin..
Bunlardan utanmalıydım ama utanmadım, çünkü sana olan aşkım hiçbir zaman bu çocuksu taşkınlıklarda olduğundan daha temiz ve tutkulu değildi...
Zamanların su gibi akıp gittiği için seninle yaşadığımı saatlerce, günlerce anlatabilirim.tanımıyordun çünkü seninle merdivende karşılaştığımızda, eğer kaçış yoksa, yakıcı bakışlarından korkup başımı eğerek tıpkı ateş onu yakmasın diye kendini suya bırakan biri gibi yanından geçip gidiyordum..
Gözlerine her baktığımda onların derinliğinde kayboluyorum. O güzel gülüşün adeta dünyamı aydınlatıyor. Seninle birlikte olmak bana huzur ve mutluluk hissettiriyordu adeta..
Gözlerimizin ilk kez buluştuğu o an nutkum tutulmuştu. Heyecandan ne diyeceğimi bilemedim, iki kelimeyi bir araya getiremedim.
İşte o zaman anladım ki ben hayatımın aşkını yani seni buldum. O günden beri hayatımın en güzel serüvenini yaşıyorum..seninle olmak bu dünyadaki her şeyden daha özel benim için..
Bazen gözlerim dışarıya takılıyor
ara sıra camdan bakiyorum da, rüzgarın sonbahar yapraklarını savuruyordu yorgun ağaçların
dallarından asaği düşüyordu yapraklar tek tek uçuşuyorlardı...
Bir zamanlar biz de böyle savrulmuştk degil mi? ve bırakmıştık kendimizi. sonra da bir rüzgar aldı ve savurdu bizi, dağıldık biribirimizi aslında ne kadar sevdiğimizi ise yillar sonra anladik. bir kez daha aynı ağacın aynı dalında yanyana tutunabilir mi iki yaprak?
Nefesim yetmeyecek sanırım artık bu kalemi tutmaya ve sana yazmaya. bir zamanlar seni unuttu sanan kalbim şimdi gercekten unutuyor beni, farkındayım..
Ne olurdu ki sanki, sonbaharda tutunamayan birer yaprak değil de yıllara meydan okuyan iki çınar olsaydik? ama yapamadik... yavas yavas nefesimin daraldığını hissediyorum. ya sensin gelen ya da azrail bilemiyorum...
Senden son kez her şeye rağmen bir şey istiyorum
Her zaman son nefesine kadar beni sev,dalımdan düşmüş olsan da ben seni seviyorum HAZAN YAPRAĞIM...
YORUMLAR
Ömrü güzel olası Anadolu'm canı üstat, harika; kaleminize yüreğinize sağlık.