- 161 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şu haram-helal ölçüsünü belirliyelim.Ölçü esmadır...
Şu haram-helal ölçüsünü belirliyelim.Ölçü esmadır...
Ölçü esmadır.esmada rakipleşirse insan malikim şafiyim rahmanım "enel-hak"derse...firavun da"ben sizin rabbinizim" dedi."enel-Hak"hakka secdeliyim anlamını da taşır"Allahta yok oluş güzel ama Allahın esmasına rakiplik asiliktir...ilme asilik...Adalete asilik...ırkçılık neden mi kötü "Ben" demek neden mi kötü esmaya rakip oluyorsun...Firavun da Rablıkta Allaha rakipti...Felsefe de Alimlikte Allaha rakipliktir.İnsan rakipleşmemeli secdeyi.Esmaya kulluğu ile övünmeli muvahhitlik bu
Rakipleşmek Haram.Esmada rakipleşmek haram.Müşriklik haram.Muvahhitlik amacı binlerce haramı nesh eder...
Şu haram-helal ölçüsünü belirliyelim.Ölçü esmadır...
Muvahhitliğe kulluk içinse faiz haram değil.Müşrik faizle Malik sıfatına rakipleşir.Muvahhit rakipleşmez aynı mı.Rakipleşmek Haram...Osmanlı cihad için faiz aldı çünkü faiz vermek almak haramlığa şirke hadimse rakipleşmeye sebebse Allahla savaş varsa esmada rakipleşme varsa faiz haramdır değilse ticarettir faiz de...Kimyası bu faizin ama amaç rakipleşme olunca.Rakipleşmeye kul olunca faiz de haramdır ticaret de haramdır Karunluk haramdır anla bun.Karun kurban kesmezdi zekat da vermezdi...zekat-kurban malı emanet görmenin ürünüdür.Rıza için cihad içinse mal faizden de kazanılsa sömürüden de kazanılsa Karun oluşturmadığı için helaldir...Allaha aittir o mal emanettir yani Allahta yok olmuştur esmada yok olmuştur o mal.Mürtedin canı malı eşi rakiplik içindir.yani Rakipliğe sebeb olacak mal can eş Allaha aitleştirilir.Varlığın sahibidir Allah.mürted rakipleşti esmada.İlimde de adalette de Ben üstünüm Allahtan demiştir sanki...Laiklik de bu iddiadadır...her felsefe insan kaynaklıdır İnsanı Allahtan üstünleme işidir felsefenin görevi.
Şu haram-helal ölçüsünü belirliyelim.Ölçü esmadır...
Şeriatin kaynağı insan değil Allah esma.Allah alimdir.şeriat de ilme asilik olamaz.Rahmandır adildir bu esmalara asilik olamaz
Esma ölçüdür.hangi inanç hangisinden üstündür belli esmaya secdeli inançlar üstün...kilise günah çıkarır...Rakipleşmedir bu Allaha...ama esmaya kulluk amacıyla "günah çıkarsalar"Esmada Allaha rakipleşme amacı gütmezlerse...bu adl sıfatının bize ödülüdür deseler...tevbe ederlerse affı mümkündür...Rakipleşmenin affı yok."enel-hak" diyen hakda yok oldum hakka kul köle oldum hak içinveririm her şeyi derse Rakipleşmezse affı mümkündür...hatta bu muvahhitliktir rakipleşen tevhide savaştadır.Firavun savaştaydı Allahla.üstünüm rablıkta Allahtan demişti sanki çocukları öldürmeyi helal saydı kendine iktidarı içinse her şey helaldir ona.oysa Allahın iktidarı için ancak her şey helaldir amaç Allahsa firavunluk da kulluk olur.Rakipleşme yok olur amaç muvahhitlikse eğer...Karun malikim dedi firavun rabbım dedi...hatta rablıkta rakipleşmeyle kalmadı Allahın rablığından Allahın adaletinden Allahın ilminden ilmini üstün gördü...Rakipleşme ile bile yetinmedi...çocuk katlini hakkı gördü...Allah firavun öldürsün diye mi yarattı onları...Tahtı uğruna Allahın rahmanlığına savaş açtı...
Allaha rabıta imamladır namazda...İmam esmadır aslında...esmada Allahla rakipleşmeyenlere İmam demişler...Allahtan geleni cemaate aktarmışlar...aracı yok aslında Esma bakidir.esmada yok olanlara da imam denilmiş...Esmadır aslında aracı...Faniden imam olmaz aslında.esmada yok oldukları için imam denilmiş faniye de...muvahhitler Allahla kulları arasında bir imamdır...esmadır kıblemiz de imamımızda...çünkü Baki ile arada fani vasıta olamaz.fani geçici görevlidir ödüllüdür nimetlenendir imamlar.esmada yok oluşlarının ödülü bu...Günah çıkartmak bile masumlaşır.Rakipleşme amaçlı değilse."Oğul İsa" "hak ali"inancıda masumlaşır adl sıfatının ödülü bu denilse rakiplik şirk ikilik Allahtan üstünlük ortaklık iddialarıdır haram aslında.İsa imam denilse kıblemiz esma denilse esmada yok oluş denilse teslis inancı bile masumlaşır.ve affedilir belki...Felsefe insanı Allaha rakipleştiri...Biz Tek Allah alimdir ilmin kaynağı tektir diyoruz felsefe...insanın adaleti Allahın adaletinden üstün...demektedir...İnsan var Kur’ana gerek yok...demektedir...İnsanın adaletini ilmini adaletini rahmanlığını yeterli görür ama ırkçı da rahman esmasına savaş var.ırkım için öldürmeliyim...diyor sanki ırkçı.Fravunda iktidarım için öldürmeliyim ...dedi.Nüklerim de var köleleşmeli köpeğim olmalı hep kuyruk sallamalı diğer ırklar bana der...Allah diğer ırkları Allah için yarattı yok benim ırkım için yarattı der...İnsandan ölçü olmaz.varlıkta değişmeyen esmadır ölçü odur...değişenden ölçü olmaz...
Yaratan o rızık veren o rahman o alim o öğreten öğretmen o.Vahiy hediye ettiği ilimdir ilim ondan adalet nizam ondan hafız o esmada Allahla rakipleşenler...ölçü olamaz.Firavunlar Karunlar Zekat vemeyenler kurban kesmeyenler...veya Allaha ortaklık veya rakiplik için kurban kesen kabiller...Kurbanınız kabul değil...Esmada yokluk için muvahhitlik için kes kurbanını ve ver zekatını...değilse RAHMAN ile savaştasın.
Rakip üretme Allaha ortak da üretme aracı da üğretme...İmamımız da kıblemiz de aslında esmasıdır...esma okuludur kabe bu özden dolayı kıblemiz...Peygamber imamımız ama neden esmaya köle oluşu özelliğinden...
Faiz cihad içinse farzdır.cihad ayetleri her ayeti nesh eder.haramı helal eder.Mürtedi ldür der malını eşini elinden al der.Helal bu der fıkhımız Rakipleşenin mal elde etme eş sahibi olma ve yaşama hakkı yoktur.Fıkhımızda...Hiristiyan ve yahudi...Rakipleşmek için mi mal kazanıyor eş ve çocuk sahibi oluyor...buna sessiz kalamayız fıkhımız ortada...hele Kabillerin eline taş geçirmesine habillerin ölmesine asla sessiz kalamayız...
Şu haram-helal ölçüsünü belirliyelim.Ölçü esmadır...
Adam kandil gecelerine bit’at diyor...oysa ilim ilimdir bit’at deme.esmaya köleliğe sebeb olan bu kandilleri kutlamak ilme savaş mı esmaya savaş mı hayır...şeytana savaş...bit’at deme sakın.şeytanı taşlıyoruz o gecelerde...şeytanı taşlıyoruz şefaat inancıyla da...şefaat imamlık kutsallık ver...esmaya köleliği olan her şeye Kabe neden kutsal esmada yok oluyoruz kabeye yönelince kabe bir okul muvahhitlik okulu.Allaha rabıta okulu namaz ve kabe ve imam...muvahhidliğe sebeb olan şeytanı şirki kibri rakipliği taşla...Kabeyi değil şeytanı taşla kurbana karşıdır şeytan muvahhitliğe savaşı taşla...sebeb olanları ırkçılığı taşla...
Şu haram-helal ölçüsünü belirliyelim.Ölçü esmadır...
Tek amaç tevhidi görmektir...Muvahhidlik içinse bütün haramlar helaldir...haramlıkları nesh olur çünkü ana amaç muvahhidliktir...rakipleşme ile savaştır...şeytan ikiliğe sebeb oldu ilmini aklını üstün gördü Allahın ilminden.ademe secdeden kaçması ilmini emir verenin ilminden üstün görmesindendi...sen yanılıyorsun demiş oldu Allaha...bu emrin yanlış demiş oldu şeytan...
Faiz cihad içinse farzdır.cihad ayetleri her ayeti nesh eder.haramı helal eder.Mürtedi öldür der malını eşini elinden al der.Helal bu der fıkhımız...Irkçı mürteddir...İsrail oğulları mürteddir...Allaha rakiptir...köleleştireceğim diğer ırkları diyor çünkü...Önce İslamı kabul etmek şart mı "Kalu belada verdiğisözden dönen herkes mürted hükmündedir...aslında.Musanın dininden dönen de mürteddir aslın da...Diğer ırklar köpeğim olmalı.öldüreceğim değilse demek ne...Allahın adaletini beğenmemektir...şeytan da secde emrini beğenmemekle Allahın adaletini ilmini beğenmedi...Tevhidi bozan sebeb olan her inanış esmada Allahla rakipleşmektir...şirktir...Dünya yönetimi onlara kaptırılamaz...
Laiklik felsefedir kaynağı insandır Vahyin kaynağı Allah ölçüsü de Allah esmadır.Esmada rakipleşmeye sebeb olan her inanç her duygu taşlanmalı.şeytandır o...muvahhidliğe köleliği payı az olan eylem hal düşünce seçilmez...Kabe ile imam ile rabıta aslında esmada yok oluştur muvahhidliğe sebebtir.seçkin bir inançtır.Mürşit Allahta esmada rakipleşmeyle savaştadır..."Hak Ali" "oğul isa" inançlarını aslı da budur.Muvahhitlikti bu inançları amacı...ama ırkçılıkla kilisecilik muvahhitliğin düşmanı olmuşlar...Irkçı ırkın hz musa gibi muvahhitliğe davet etmeli ama Allahla rakipleşme amaçlı olmuş Allaha inanan bu insanlar...Allahta yok olamamışlar şeytan gibi muvahhitliğin temelini dinamitlemişler...
Muvahhitlik bütün haramları nesh eder...muvahhitliğe köle olsun her inancın duygun halin eylemin.İslam belli...Muvahhitlik amacın olsun kalu belada verdiği sözden dönenler mürteddir al ellerindeki malı...Kabilin elinde mal habile taş olur çünkü...Şeytanı Rakiplik taşlayanı ilmini beğeneni Allahın ilminden üstün gördü şeytan ilmini ve secdeye itiraz etti...Allahı hz Ademi bilmemekle suçladı...
Şu haram-helal ölçüsünü belirliyelim.Ölçü esmadır... esmada Allaha ortak olmak isteyeni Rakip olmak isteyeni...mürted say...muvahhidlere ver esmayı çünkü muvahhid emanet görür esmayı aynayım der.Rakip ortakçı esmasına Allahın ortağım der.Karun zekat verseydi bu mal Allahın benim aynamdaki emaneti demiş sayılırdı.Muvahhid müşrike 180 derece zıttır...Allaha aitleştiri emanetçiyim der muvahhit ona her şey helaldir...Evliği de mal kazanması da tahtı da tevhid içindir cihaddır...Cihad için çoklu evlilik de yasaklanmamalı...malı Kabilin nüklerini elinden al...der muvahhidliğe kölelik...Ölçü muvahhidliktir...helal-haram belirlemede...Fahişe ile evlilik de haramdır çünkü muvahhidlik için değil bu.Muvahhidlik için değilse ticarette haramdır faizde...zekatın muvahhitliğe hizmet etmiyorsa verme.Namazın da...orucun da muvahhidliğe hizmet etmeli...ibadet olsun...namaz adet olmuştur...oruç adet olmuştur.Adam canıyla evladıyla malıyla muvahhidliğe köle değil ki...Muvahhidliğe köle olmayanın dini budanmış dindir.ilim de değildir...Allah muvahhid ol...esmada bana rakiplik taslamayın ...demiş...oruç de namaz da bir öğretmen bir eğitmen seni muvahhidliğe kulluğa bağlayan...Rabıtan Allaha yani esmasına olsun.İslam bu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.