- 182 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
MUTLULUĞU HEDEFLEYEN ZEKİ BİR ERKEK
MUTLULUĞU HEDEFLEYEN ZEKİ BİR ERKEK
Tecrübeli ve zeki bir erkeğin gözünden kadın; bir kadının vücuduna dokunmak, sarılmak, öpmek okşamak büyüleyici ve olması gereken bir eylemdir.
Ben bu kadınla bir yola çıktım. Yaşamım boyunca birlikte olacak, hayatın ağır yükünü birlikte taşıyacak, birlikte ağlayıp, birlikte güleceğim.
Aradan geçen zaman, kadının fizyolojik yapısında bir takım dezenformasyon yaratacak, belki de ilk tanıdığım günden çok daha farklı bir görüntüye sahip olacak.
Yıllar, yüzündeki bazı kırışıklıkları, karnındaki bazı gebelik izlerini, bazı çatlakları daha da derinleştirecek. Ne var ki, bu izlerin hiçbiri kadının hem fiziki, hem de ruh güzelliğine gölge düşürmez, düşürenez!
Çünkü kadın ilk gün tanıdığım kadındır. Bu kadında bir takım fiziki değişiklik olduysa, muhtemelen bende de değişim vardır.
Üstelik de kadındaki o çizgiler, o izler, o kırışıklıklarda benim de payım var!
Çünkü kadın ne yaşadıysa, ben de o kadınla birlikte yaşadım.
Dolayısıyla bütün bu izler, hayatıma renk katan, neslimin devamını sağlamak için oluşmuş birer güzel iz, birer güzel hatıralardır!
Ve bu hatıralar, oldukça sevimli, yaşanmaya değer izler, güzel hatıralardır.
Çünkü bu izler birlikte yaşadığımız güzel anların tapu senedi ve imzasıdır!
Bu yüzden kadına (eşime) iyi bakmalıyım.
Çünkü iyi bakarsam, kendime de iyi bakmış olurum!
Bu yüzden birbirimize saygı göstermeliyiz ve sevmeliyiz.
Çünkü eşler arasında bütün güzellikler böyle bir bakış açısı ve aşktan doğar!
Siz de eşinize sık sık ve hergün aşık olun!
Efkan ÖTGÜN
YORUMLAR
Değerli üstadım,
Yazınızda anneannelerimiz,babaannelerimiz ve dedelerimizin neslinden bahsediyorsunuz sanırım...
Şimdi böylesine bir aşk var ise eğer nerede belli ki saklanıyorlar.
Yazınızı severek okudum ve de çok beğendim.
En derin selam ve saygılarımla...
Hüma Efkan
Beğeni için teşekkür ederim.
Hüma Efkan
Beğeni için teşekkür ederim.