- 391 Okunma
- 1 Yorum
- 8 Beğeni
Siyahi Sarışın Kuyu
Yaşadığım yerde kör intiharcılar, yamalı dipsiz bir kuyuya taş attı. Biri dökülen saçlarını kuyudan çekti. Diğeri düşen kalbini dipsiz karanlığın ölü ağzında bıraktı.
Düşen kalp görevlisiyle, şahitsiz kuşlar uçtu gözümün içinden. Kızıl saçlı çocuklar uçtuklarında, göğsümün cebinden rutubet kokan limanları boğdum. Oradaki, kurumuş bir iskeletin dallarında asılı duran gemilerle boğularak ölen limanları mezara kaldırıyorum. Yüzümde oluşan kocaman girdapları yüzyıl üniversitesinden mezun ettiğimde; İçimde açan kurşun tokalarını, onun saçlarına kiraz ağacı olarak yama yaptım. Düğmesi yanlış yamalanıp iliklenince kalbim koşturdu, ötede duran adama.
Gölgeleri zehirli otların arasında tutuşmuş, barbar Endülüs ateşkes çağrısı yapan kavmin reçetesinde; Üç dikey geçiş sonat öncesi, adam bilge ayaklarını bırakıp gitti. Gittiği yerde kadını taşıdı içinde. Yüzünde yıkayıp, doğuma hep sıfır kala, sarmaşıklarla köklerine ve kalbine sarıp sarmalayarak tohum açan diğer ruh ateşini söndürmeden içinin kızıl alevlerinde sevdi. Yüzünü yıkadığı içindeki Ganj sularında; Ay’ın dudaklarından düşen sarışın göz yaşlarını, tırnaklarının uçlarına basarak parmaklarında yaşayan okyanuslarla toplayıp; sonsuzca aşk büyüten yıldızlarını suladı; Ateşte açan kalbiyle.
************************************
Yüzüme oturmuş serçeleri seviyorum.
Babil’deki; Dipsiz siyahi sarışın kuyunun içi boş.
Kalbim kimde!?
Asma köprü
>+£~}#!*€€!,(8);
2024(T)KemikAryasıAna Karakterler:Kalp ve Adam
Siyahi Sarışın Kuyu Yazısına Yorum Yap
"Siyahi Sarışın Kuyu" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.