Bi Şey Yazmalıyım
Nöçün ya hu, yazma. Yazdıkça sıra sana gelecek çekirge:) Başaramayacağımız nadide şeylerden biri galiba delirmek, bunu da başarırsak, kimse tutamaz artık bizi. Niye tutsunlar çekirge, zıpla gitsin:))
Önce buğday arpa mısır yulaf vb vs tarlalarına saldır insanların... Aç kalsınlar... Sonra topla tüm çekirge sürüsünü nehirleri pislet, temiz su bulamasın namıssızlar... Sonra insan bedenine gir içindeki her şeyi parçala parçala çık git insanın içinden. Sonra yine zıpla gitsin:))
Sonra alim ol, bilgin ol, çok oku, çok seyret, çok çalış, hidrojen, metan, karbon, sülfür, siyanür vb vs en tehlikeli atom altı bomba hangisiyse ondan icat et... Salla en kalabalık şehirlere, bir neden bulursun nasılsa, şehrin adını beğenmedim dersin veya şehirde çok ağaç yokmuş dersin veya şehrin yeri yanlışmış dersin bombalarsın... En kalabalık şehirlere salla ama.. .Sonra mı zıpla gitsin çekirge, zıplayıver çekirge...
Sonra dünyada ne kadar din diyanet varsa var kutsal taşlarına veya tahtalarına veya mermerlerine tövbe ettim deyiver... Tövbe edince nasılsa günahsız olursun, sonra da koy adaylığını bir yere, seçmezlerse zıplayıver çekirge...
Çekirge oldu ya hiç birini yapamadın, gönlün el vermedi, yumuşak huyluydun falandı filandı, öyle bir zıpla ki, Tanrının ağzına kaçıver, o da nefessiz kalıversin, sen sağ ben selamet çekirge...Zıplayıver çekirge, zıpla çekirge..
Y