- 143 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ALGILAR YANILGILAR
Algı operasyonunun ruhu iblis, bedeni siyonist yahudilerdir. Dünyada huzur yoksa, dünyanın bir yerinde insanlar açlıktan, susuzluktan, hastalıklardan ölüyorken.. Dünyanın diğer tarafında kendine insan diyenler. Bol bol eğleniyor, yiyor, içiyor, nimetleri ısraf etmeyi, zenginlikten sayıyor..
Algı operasyonları insanları yardımlaşmaktan, paylaşımcılıktan, egoistliğe alıştırdı. Bu işi o kadar sinsice yaptılar ki. Kimse onları suçlamıyor, üstelik medeniyet gelişiyor, sanarak alkışlıyor. Oysa insanlığın en büyük düşmanı iblis, Siyonistleri kullanarak, insanlığı yok etmeye çalışıyor. Bunu başarmak için de her şeyleri kullanmayı mübah sayıyor. Bütün dinlerin asıllarını bozup kendi istediklerini yazdıkları yeni dinler uydurdular.. İnsanları parçalara ayırdılar, bir birleriyle savaştırıyor. Hem insan nüfusunu azaltıyorlar, hem de insanları robotlaştırıyorlar.. İnsanların çoğu bunların her istediklerini yapma yolunda yarıştalar şuursuzca. Müslümanları da bozma da oldukça ilerlediler. Müslümanlar bile münafıklarla Müslüman arasındaki farkı anlamakta zorlanıyorlar. Münafıklar gavurdan daha tehlikeli görünmez gibiler. Müslümanlık postunda, gavurluğun, sınırlarını aşmışlar. Namaza da gider, diskoya da, Oruçta tutar, içkide içer. Her türlü zulüm, yalan, hile, iftiralar onlarla bütünleşmiş.. Biraz dinini bilen Müslüman bunları tanır. Ancak okumayı sevmiyoruz, dinimizi bilmiyoruz. Yarım, yamalak, kulaktan dolma bilgiler, münafıklar sizi yer.. Bakıyorsun bir bayan başını bağlamış, gerisini koyu vermiş, kot, tayt, veya komple tesettür.. Bir erkekler koklaşıyor, erkek utanıyor, bayan ısrarda, erkeğe cadde üstü tırmanıyor. Yersen Müslüman bir bayan.. Algı Müslüman bayanlarda flörtleşiyor, sizde yapın, normal böyle şeyler. Bir Müslüman bayanı geçtik, erkek bile yapamaz. Mümkün değil, Müslümanın zır cahil olması lazım. Cahil kalmak Müslümana haram. Depremde millet canının, malının peşinde perişan olmuş. Bu insan kılığındaki onursuz, şuursuz, edepsizler. İblisin binekleri “”Devlet bize battaniye vermedi, yemek vermedi, aç, susuz geziyoruz. Ulan bari balina gibi adamlara yaptırmayın. Bir iki gün sonra aş evlerine abone balina.. Bir diğeri bir partiliye evimiz yıkıldı perişanız, çoluk, çocuk, soğukta ne yapacağımızı bilmiyoruz.. Devlet bize bir şey vermedi. Sonra sarılıyor, arsız partiliye ben sizin adamızım, beni filan şahıs gönderdi. İki taraf anlaşmalı devlete millete ihanet.. Unutmayın bu algılar amacına ulaşırsa sizi yağlı kemiklerle besleyenler. O gün geldiğinde sizleri de bombalarla beslerler. Suriyelilerden bir şeyler öğrenin. Uyarılarla uslanmayanları Yüce Yaratanımız depremlerle, savaşlarla, kuraklıkla, zalimleri bize gönderir. Hep beraber öğreniriz. İblis mi, Siyonist Yahudi dost, Yoksa bizi yaradan uyarılar gönderen mi?
Uyarıları dikkate almayanlar, cezalar yağmaya başlayınca akıllanırlar belki, ancak kurtuluşa ermek nasıp olur mu? Bu dünya sınav dünyası, sınavlarda halay çekenler, zevki sefa peşinde koşanlar, sağı, solu seyre dalanlar birde bakarlar ki sınav bitmiş.. Bu sınavın tekrarı yok.. Affı yok.. Algılara karşı şuurlu olmanın yolu belli.. Müslüman şuuruyla ömrünü=sınavını sonlandıran olanlardan oluruz Cümle Müslümanlarla İnşâAllah..
Dizi-dizi edepsizlikleri getirdiler,
Filmlerle fitnelikleri getirdiler,
Modalarla soyunmayı öğrettiler,
Üretmeyi değil tüketmeyi öğrettiler,
Birleştirmeyi değil, parçalamayı öğrettiler.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.