Comedy Tü Tü...
Ben nere gidem a dostlar. Çatık kaşlı, gülmeyen gülemeyen bir kültür. Durmadan ciydük yarıştıran eski kuşaklar. Hayata bilmem kaç sıfır yenik başlamış yeni kuşaklar... Ortaçağ zihinli kır kültürü ile ne idiğü belirsiz şehir kültürü arasında sıkışmış kalmış bir çağ.
Tüü tüü ben nere cidem a dostlar.
Hayaller voltran voltran voltan gerçekler öh öö öhö... mö mö... Hayallerde engin denizler, dağlar, çayırlar, ormanlar gerçeklerde pasamak, beyaz eşya, asansör, mermer, kaldırım taşı, şehre eciş büçüş sıkıştırılmış parklar... Hayaller hak hukuk insanları sev, küçüklerini sev büyüklerine saygı göster, gerçekler zulüm, küçükler ayrı hava büyükler başka tantana...
Hayallerde vatan millet sakarya, gerçeklerde kimi dolandırsam, kime zulmetsem, kimi dıjj güç, al gülüm sisi ver gülüm pisi... Hayallerde dünya durdukça bu vatan Türktür Türk kalacaktır, gerçeklerde satılmış sıvanmış kurumlar şirketler otlaklar meralar zulme uğrayan köylüler, işçiler, memurlar, küçük esnaf...
Hayallerde Allah büyük, cennet benim ,cehennem kafirin gerçeklerde iki üç ayet sallarım, tomurçuk meme, kaytan bıyık zengin kız, zengin damat, davul sen tokmak arap seviciler...
Hayallerde insanlar kardeştir, insanları ayıran kalleştir gerçekte sürün şunu, sıkın şunun topuğuna, çökün malına, patlatın bombaları...
Hayallerde bireysel özgürlük, kaliteli zihinler ve bedenler, spor, eğlence gerçekte fatura derdi, ev araba derdi, adımını atsan para da para... Zihinler çürük, bedenler yağlı...
Hayallerde kadın erkek eşittir, gerçeklerde cennette harem kurulmuş erkeklere, kadınlara yine ikici sınıf bir yaşam, haklar ve kaçak kat çıkılmış saraylardır herhalde...
Yok öyle toplumsal duyarlılık falan, artık günümüzün gideri toplumsal duyarsızlık... Gökten göktaşı düşsün de kimin kafaya çarparsa çapsın, isterse gelsin benim kafaya çarpsın... Cösterem ben cöktaşına o mu sağlam benim cafa mı... cel leyn, celsene gök uşağı seni...
"Olacak O Kadar" günümüzde çekilebilse keşke... Tüü tüü