- 684 Okunma
- 5 Yorum
- 9 Beğeni
HiKâYeM BiTMeDi
Sancılı bekleyişlere gebe günler doğurmuşum hep göz bebeklerimde meğerse . Hiçlik savaşında hep ağlamayı seçmişim farkına bile varmadan .Gider ayak sevilmeyi unutmuşum belki de çok severek .Özlemden ölsemde inat uğruna tüm gemileri yakmışım. Ve garip olan hiç farkında olmadan yapmışım bütün bunları .Kendimi kendimde unutarak. En önemlisi gülmeyi erteleyerek.Kendimi hiçe sayarak .
Her şeyi geride bırakarak biriktirdiğim minnacık sevinçlerime sahip çıkmaya karar verdim bugün .Ağlamayı ertelemek elbette ki hüznü azaltmıyor. Acıları hafifletmiyor.Ama ben artık o minnacık sevinçlerimin elinden tutmaya karar verdim yüreğimin masumluğunu daha çok öldürmeden.
Ben aslında o iki tabuta sarıldığımda ölmüştüm. Dirilmek için çok geç biliyorum ama mecburum çocuklarım için kendimi çok sevmeye .Kendimi kendimle tedavi etmeye .
En büyük aptallığım herkesi kendim gibi zannetmekti. Bundan sonra iyi niyetim sadece kendime, çocuklarıma ve gerçekten sevenlerime. Boşa harcayarak hiç vaktim yok hiç.
Gözümü açtım artık.Arkamdan kuyu kazanlar boşuna uğraşıp durmasın .ANNEMIN VE BABAMIN DUALARI HEP BENIMLE .
Ve şimdi gece yarısı cümlelerime son verirken yastığa başımı huzurla koymanın mutluluğunu yaşıyorum .İyi geceler kendim. Seni çok seviyorum. Güzel gözlerinden, çocuk yüreğinden hasretle öpüyorum.
.
.
.
Lütfen gitme ruhum .Hikâyem daha bitmedi .Sabah uyanır uyanmaz hayatla dansa hazır mısın ..?
BEN HAZIRIM
nagihan
YORUMLAR
O kadar sevindim o kadar sevindim ki anlatamam.
Küllerinden yeniden doğmak için gerekli olan o cevher sende.
Bütün kaleleri başkaları tarumar edebilir ancak
içindeki kaleyi yalnızca sen teslim edebilirsin.
Son kale de yıkılınca savaşı kaybedersin.
Benim cesaretli arkadaşım masalından bütün devleri kovacak
ki sana da yakışan budur!
Şimdinin hafızasındaki mazinin ise kendine dahi tesellisi olmayacak.
ânı yaşa anın olsun Nagişim 💚
Nagihan ERGÜL
Canımsın kalbimin gülen yüzü
Musmutlu bir de sevindirik oldum
💗🍀🐞❤💜🤲
Kendimizle savaştığımız vakit
dünyanın sonu gelmiş gibi
hissederiz.
Hayır, olgunlaşmayı seçiyoruz.
Tebrik ederim..
Nagihan ERGÜL
SeViYoRuM güpgüzel içten yorumlarini
Çok teşekkür ederim
🍀🐞
Sevilmeye layık olanı sevmek gerek...
O kişi kendiniz bile olsa.
Çok içten bir yazıydı.
Kutluyorum sizi.
Saygılar...
Nagihan ERGÜL
Çok teşekkür ederim Sagolun
Saygilarimla
Ne güzel bir yazıydı.
Tebessüm ile okudum her bir cümlesini.
Kendini kendinle tedavi etmek...aslında şifre de bu sanırım. Çünkü insanı en iyi kendisi bilir, en iyi kendisi tanır.
O küçük sevinçler gitgide büyür canım. Bir gün bir de bakarsın ki kocaman dağlar kadar olmuş.
İnsan ne yaşarsa yaşasın, yine de tutunmalı hayata. Elimizde olanların değerini bilmek bile insanı mutlu ediyor çünkü.
İyi niyetlere gelince...insan karşıdaki kişileri anlamadan maalesef bilemiyor bunu Nagişim.
Bazen iyi niyetlerimizden vurulduğumuz anlar oluyor. Bunun da şöyle bir artısı olabilir. Bu insana hep kazandırır, iyi niyetlerin kıymetini bilmeyenlere ise hep kaybettirir. Görünürde bunun tersi gibi bir izlenim olsa da gerçek değişmiyor.
Çünkü bazen hiçbir şey göründüğü gibi değildir.
İyi niyetli insanlar güzel insanlardır. İyilik bile mutlu eder insanı, huzur verir içine.
Yazıyı çok sevdim. Pırıl pırıl bir yazıydı senin yüreğin gibi. Sen böyle bir yüreğe sahip olmakla zaten baştan kazanmışsın.
Huzur ve mutluluk hep gölgen gibi olsun, hiç ayrılmasın yanından.
Kocaman sevgilerimle 🌸🌺
Nagihan ERGÜL
Senin varlığın çok kiymetli ve Gerçekten yorumlarin hakkını veriyorsun
Aminnn Gamzesini sevdigim bilmukabele
En ennn çokundan sevgimle hep
💗💛💚❤💜💙🧡🍀💗💖😘🐞
Nagihan ERGÜL
Musmutlu geceler
Huzurla mışıl mışıl uyu
🍀🐞