müsvedde.
bugün biraz marazlı uyandım. herkes ve her şey gibi. olabilir. nihayetinde etten kemiktenim. az çok ruhumda var. tulum peyniri gibiyim ama kontrol ettim de nasır tutan hiçbir yanım yok. çok şükür. kalbim tıkır tıkır çalışıyor yüzüm gülüyor. ellerimde hamur kokusu. bir bir cirit atıyor. masanın üzerine dizdiğim her şey kadar her şeyim. ben bir müsveddeyim "kalp müsveddesi" diyordum sabah. nesin. necisin. kimsin. ekşimiş yoğurt gibisin. ne hakla varsın ya da yoksun. ne iş yapıyorsun. kadın mısın in misin cin misin. sonra utandım kendimden. hâlâ utanabiliyorsan sen bir elfidasın dedim. bir firuzesin. gözyaşlarının arasına gizlediğin o siyaha yakın bir çift göz kadar varsın bu hayatta."bir zeytin hikayesisin" canımsın. kanında pudra şekeri dolaşıyor. var olmuşsun bir kere. Allah katında önemlisin. öyle olmasaydın. belki de sadece bir hastalık olarak yaşayacaktın. ama sen bir şifasın. şimdi kaldır çay bardağını. bak kaldırabiliyorsan yine varsın. dudaklarına götürecek kadar duygulusun. şimdi al sırtına bütün yapılacakları. yüzüne dön. hatta aynaya bak. bir de öpücük at kendine. gözlerinin içine gülümse. gülümse yahu. elindeki tavanında mı hatrı yok. :)
YORUMLAR
valla benim gözüm tavaya takılınca niyeyse hiç aklıma öyle yemek memek pişirmek falan da gelmedi tam tersine o tavayı birisinin kafasına dank diye geçirmek geldi...dünden kalma piskopatlığım hala üstümde, içim zerre soğumadı:))
kısa yazı ama zehir de olsa içilir senin elinden, saçından tut topuğuna kadar, kadını mikroskop altında mikroplarını inceler gibi didik didik etmişsin...ama teselli ederek, avutarak...
rahatladım biraz, kahvaltı etmedim henüz gidim omlet momlet pişirim bari o tavada:)
sevgiler çokça.
Gule tarafından 11.2.2024 13:09:49 zamanında düzenlenmiştir.
nepal
valla ne yalan söyleyeyim ben de rahatladım biraz :)) sen öyle deyince. çocuğumun karnı doymuş gibi:))
sevgimle Canım. sevgimle
Hani baştan başlama için o an aklına gelen cümleleri şiir yazarsın müsvedde defterlerine, ben öyle bi şey okudum sanıyorum. Okudum okudum... mu🫠
Hani mutfakta tadına doyulmaz kokular hasretsiz birbirine kavuşur ya rahat bir nefes alarak kahveni yudumla, bana da lütfen...
Sonra misss kokulu kurabiyeler müsveddeden sıyırıp sosyal medyada iki dirhem bir çekirdek dolanıyor. Çatlasın baklava.
Günün tadı gülümsemelerini müsvedde defterin içinde sakla. Açıldığında evrene kurabiye çiçekleri kokan kadın Nepal'in izleri dökülsün...
Tava mı o nasibi kepçesini bekliyor...
Candan seviliyorsun ve sen pozitif enerji saçan nadidesin.🌸☕️
nepal
teşekkür ederim sevgili Ümmühan
sende çok seviliyorsun
hem de iki dirhem bir çekirdek :)
Sevgili Nepal,
Ilk defa duz yazini okumak nasip oldu. Sanatsal bir burc olan kova burcu, farklı mutfaklara ilgi duymakla birlikte yeni tatlar denemekten hoşlanırlar. Siirlerinin iksirini nerden aldigini simdi cozdum. Yeni yasin yeni tarif kesifleriyle dop dolu olsun.
:))
Sevgi ve saygilarimla
nepal
yine de çok teşekkür ederim düşüncelerin için
sevgiler
Sevgili Nepal,
Ilk defa duz yazini okumak nasip oldu. Sanatsal bir burc olan kova burcu, farklı mutfaklara ilgi duymakla birlikte yeni tatlar denemekten hoşlanırlar. Siirlerinin iksirini nerden aldigini simdi cozdum. Yeni yasin yeni tarif kesifleriyle dop dolu olsun.
:))
Sevgi ve saygilarimla
Ben o tavaya takıldım, neler geçti aklımdan neler neler.
Gözleme , omlet, et, ne yemekler ne yemekler.
En kötü ihtimal savunma aracı, indir kafaya gar gücünle oh mis;)))
Negatiflerin hepsini yutan ve insanın içine güneş dolduran bir yazı olmuş. Çok da güzel olmuş.
Zaten kaleminden kötü bir şey çıkması imkansız bana göre. Hani yemek tarifi yazsan yine kendine has o güzel ve leziz tarzınla harikalar yaratırsın.
Abartı mı, o tava kafama çarpsın ki değil!
Sevgilerimle.
nepal
hayat o kadar kısa ki hiç abartı değil emin ol
mesela seni sevmem de öyle
çok teşekkür ederim
sevgimle
black_sky
Güzel kalbin hiç üzülmesin dilerim.
Doğum günü. Kutlu olsun.
Sevgilerimle.
nepal
neyse çok teşekkürler tekrar. iyi ki varsın
black_sky
Aynen işte olsun birden fazla kutlama iyidir;)))
Çenem düştü :))
Sevgiler olsun yine yeniden.
Bugün ayın onudur
yüküm sevgi unudur
en iyi en güzel yol
aşk ve dostluk yoludur
YAZINIZI İLGİYLE OKUDUM: DOST SELAMLAR
nepal
teşekkürler.
Çoğu zaman külçe gibi uyanıp, sonrasında ke ndime haksızlık ettiğimi anlayıp,şükretmeyi ve aldığım her nefesin hakkını vermeyi öğreneli baya olmuştu.ama sonrasında yine unutmuştum.Tekrar hatırlatan yazınızı yürekten kutluyorum.Öyleya hayat bir armağan onu nasıl kullanacağımız da bize kalmış değil mi ama.Sevgiler 🍀
Dilek USTA tarafından 10.2.2024 16:26:28 zamanında düzenlenmiştir.
nepal
külçe gibi uyanmak. bunu fırsata çevirebiliriz aslında :)
çok teşekkür ederim samimi yorumunuz için
sevgimle
nepal
kahve için
teşekkürler yinsani.
nepal
başka neyimiz kaldı ki elimizde
çok teşekkürler
selamlar
.
Kadir YILDIZ
Bizden de selamlar
Güzel günler göreceğiz inşallah