- 178 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
SAHİPSİZ MEKTUPLAR
Güneş selam veriyor,senin ile yürek yüreğe
yüreğime değen rüzgarı içime çektiğim gibi senim diye baktığın her yer biz olmuş ah! Sen de dönüp bakıyorsun her yöne bir umut bizli hayaller ülkesi yüreğin ne yazık ki! Bizi bizde bulmak için serzenişlerin ve ahşart bir nida gibi candan yükseliyor, sesin çoğu zaman sadece bizi duy diye! Amma velâkin her ne yapsan bize benzetiyorsun. Bir umut nafile! ’Benzemez kimse bize diye başlıyorsun bir şarkının içinde bizi bizden çok seven ruhumuzu aramaya’ Ne zaman mutsuz olsan dönüp bizli hayallere bakışların bizzat yanında var olmamı isteyişine denk dedim ya ’Gökyüzüm’ biz varmış gibi yaşamak zor bizzat bizi biz de! yaşamak gibi canyarım hayalini kurduğumuz şey s manzaranın sessizliğine aşina bir hayli neşeli bizli hayallerimizin haykırışlarındayız...
Fazlası ile yoruldum ve yoruldun yaşamak istediğimiz en güzel yarınları düşünerek geçen yılların yorgunluğu bizimkisi yürek yüreğe sevmek sevilmek ne kadar güzeldir kim bilir öyle değil mi? Elbette çok sevildik çok sevdik amma velâkin bu yaşanmamış günlerin nirvanasına düşlerin düşüne uzanışımız olsun sevgili hayalim...
Bunca acıdan doğan umutların serzenişi kime dönsen elinde kalan sevgisizlik değil mi? Kim sevebilir ki! uçsuz bucaksız Kehribar tabi ki biz dediğini duyar gibiyim...
~Kehribar
-Nerede olursan ol, senden başkasını seni sevdiğim gibi sevemiyorum...
~Nazen
-Biz hiç yürek, yüreğe gelmedik de! Hani ruhun/ ruhuma da! Değmedi Kehribar...
~Kehribar
-Seni uzaktan sevmelerin nirvanasındayım...
~Nazen
-Peki bundan benim neden haberim yok...
~Kehribar
-Bir gün herşeyden haberin olacak çünkü o gün biz olacağız sevgilim...
~Nazen
-O bir gün bizli yağan yağmurlara tutulmak gibi isteklerim var Kehribar...
~Kehribar
-Sen iste; Nazen’im! Sen iste diz çöker sevgimiz karşısında ruhum sen iste sevgilim...
~Nazen
-Ne istediğimizi biliyoruz elbette
bizim ile anlaşamayanlar ne istediğini bilmeyenler elbette...
~Kehribar
-Peki Nazen’nim sana gelirken nasıl gelmeliyim...
~Nazen
- Yüreğin ile gelmelisin sevip sahip olmadığı için binbir türlü derde dücar edip her şekilde hayatımızı yok etmek isteyenleri olanları bilmelisin. Öyle gelmelisin yani bizi biz olduğumuz için sevmelisin...
~Kehribar
-Biliyorum zıkkım içsen kıskanılır, güzel baksan suratlar asılır sana dünyayı dar ettiklerini biliyorum. Çünkü herkesi ’Allah için sevdiğini biliyorum’ sevgilim...
~Nazen
-Nasıl biliyorsun bunca her şeyi ...
Kehribar
-Bir hayli zaman oldu seni sensiz yaşayışlarım...
~Nazen
-İnsan bunca şeyi bildiği halde neden çektirir sevdiğine cefa ey! Kehribar...
Kehribar
-Nazen bilmek yetmiyor canyarım bizi yaşayacağız yarınların hazırlığındayım...
~Nazen
-Nasıl yani hayallerimiz gerçek mi oluyor?...
~Kehribar
-Senim ben benimsen gibi yarınlarımızın hazırlığı uçsuz bucaksız sevgi diyarımızdır yüreğimiz ki! Cihanı alemin yüreğidir sevgilim...
~Nazen
-Bizi bilen herkes bizim gibi sevmeli değil mi?
~Kehribar
-Çok bekletin Nazen’im kimin kalbi dayanır sensizliğin acısına bensizliğin acısına düğüm olursun sökülmez bir koca düğüm bizsizliğin acısı...
~Nazen
-Dayanılmayacak ne çok şeye dayandık öz göğüm sustukça büyüdü sığmadı yeryüzüne yüreğimiz...
Kehribar
Sana söz veriyorum yazdığın tüm güzelliklerin fazlasını yaşatacağım...
Nazen
Bir dua idin oldun sevincimi yaşayacağım inan şimdiden ruhum gökyüzünde bizi bekleyişler de!
~Kehribar
-Bana yüreğini ver yüreğim senin ile güzel...
~Nazen
-Yüreğim yeryüzüm! Yüreğim gökyüzüm!
"Biz hep vardık iki gözüm"!..
Canında can olmanın efkarına dem.
Aşkın, aşıklığına hayran gözleri gökyüzüm sözleri yağmurum gelişine dirilsin tüm mevsimler,senin ile açsın tüm çiçekler, bize haykırsın şimdi yürekten türküler baki selam kalbinden öpüyorum sevgili hayal/hayalim...
Saliha İnan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.