Sadece Uzun Saçmalamalar
Canavarı uyandırıp da ne yapacaksın Dünyevi. Sorgulama Canavarını uyandırmalı.. Çal Şaman davulları, ünle oradan müezzin, vur çana papaz, sen de oradan vur metal kasnağa ey keşiş.. Kasnak ne la Dünyevi, Git başımda ya hu, araya girme Ciğerim… Sen de boş durma yüzünü gözünü garip gurip boyayan ey hindu, ateş seni daha aydınlatamadı mı ey Zerdüşt, ve sen …. Yeter Dünyevi yeter. Nedir arayıp da bulamadığın, huzurunu kaçıran nedir, uğraşıp durma Tapıcılar ile. Tapmak istiyorsan var birine sen de tap, nedir bu kıskanç kardeş gibi durmadan sataşıp duruyon dinistlere, tapıcılara, duacılara, laf ebelerine…
I hungry, what should I eat.
Ya hu, dinden para kazanan, karnını doyuran kimsenin söylediği, iddia ettiği herhangi doğa üstü veya ölüm sonrası konunun gerçekliği olabilir mi Ciğerim? Din işlerinin hepsi dünyevi, çal çeneyle para kazanıyorlar vallaha… Ben bir seçilem hele, hepsini kapı dışına koyacam, çağırıcam Marstaki kabile mi göstericem onlara çal çene yapmayı…. Sriustaki akrabalarıma bir mektup gönderecem en iyi çalçenelerini göndersinler de kurtulam şunlardan, sen de 3-5 ben diyeyim 10-15 bin yıllık yalanlardan hele..
Kabe İmamının, Katolik Rahibinin, Ateş Tapınağındaki Keşisin vb vs yani din üzerinden karnını doyuran, rızkını çıkaran kişinin söylediklerine inanılır mı? Adamın, kadının mesleği o. Ortaçağdan veya daha eskiden kalma anlatıları çevirip çevirip yem diye tabii ki sana sunacak… Sen de balık gibi oltaya geleceksin ve o dinist yaygaracı ve yalancıya saygınlık mı kazandıracaksın ya hu? Adamların kadınların derdi nafaka… Bunlara bir şey dersen ayy dinime saldırdı, imansız cehennemlik kafir urun kellesini, patlatın arabasını, ay peygamber efendimize laf etti, kanını için yamyamın, pis kafirin…. Ay ben nere gidem Kuran yaktı bu… Kutsalımıza benzin döktü kibrit çaktı… Ay… İnsanları yakarlar gözleri yaşarmaz, kağıt parçası yakılır mahalle karısı gibi ortaya çıkarlar… Kadınlardan bin özürle tabiii Ciğerim..
Günümüzden 100 yıl önce veya 40 yıl önce çok zorlarsak 20 veya 15 yıl önceye kadar tüm dinist anlatılara inanabilirdin, iman edebilirdin, lakin günümüzde gerçekler ortaya çıktıktan sonra tapınamazsın, tapınıp da kendini kullandıramazsın, ibadet diye hayvan kesemezsin, 11 ay tıkınıp 1 ay aç kalayım diyemezsin, Zenginlerin ve düzenin oyununa gelip gelir adaletsizliğini devam ettirmek için sadaka ile zekat ile günümüz nesillerini kekleyemezsin, perhizdir, merhizdir, Meryem Ana Günüdür, insanlar cinsel olgunluğa girdiklerinde akıllarını da sorumlu tutamazsın, gökten Ramayana inmedi, Lord bilmem kim birkaç şehri yakıp yıkmadı, Miracın gerçekliğini kanıtlayamazsın, peygamberlerin vahiy aldığını iddia edemezsin…Hangi devirdesin ey insan? Ortadoğulu misyonerlerin söylediklerine maşa olup, kefenden, kulağa ezan okumaktan, vaftiz edip günahlardan arındırmaktan, haçın karşısında sırtını kırbaçlamaktan, garip grup eğilip doğrulmalara metafiziki anlamlar yükleyip gençliği zehirleyemezsin…
Gülerler sana… Yüzüne gülmeseler de arkadan güler yeni nesiller… Yapma artık şu eski kuşaklığı ya hu…. Bunadın mı ne yaptın? Biraz araştır, önüne konulana kim ….Neyse ya hu...
Dünyevi ey, nörüyon ya hu, okurları aydınlatıyom eyyy… La sen voltaj mı kaptın da elektrik üretmeye başladın Dünyevi, sen karanlıksın, karanlık nasıl aydınlatabilir ya hu… De get işine ya hu, kafa mı buluyon benimle.. Sen de kafa olsa bunları yazmazsın Dünyevi… Ne yazayım Uzaya tünel açıcam oylarınızı bana verin, istikbal Jüpiterde mi yazıp kandırayım okurlarımı…
Dünyevi, ya hu git başımdan, gitmem Dünyevi, sen kendini ne zannediyorsun, sen kimsin, kaz ayağı kapa gaganı alırım façanı aşşa, bu da nerden çıktı şimdi Dünyevi, ne yani Atıl Kurt mu demeliydim vardı ya Tarkan’ın yanında biri, filmde Otsakarcı mı ne, diğer adı da Kaz Gagası değil miydi onun? Ayak mı Gaga mı bir karar ver Dünyevi… Defol, siktir git lan başımdan, Beni kovamazsın başından Dünyevi, ben doğa üstüyüm, meleğim, cinim, şeytanım, uzaylıyım, seninle çelik çomak oynar gibi oynarım ben Dünyevi… Çık artık Kafamın içinden Tanrının Belası, siktir git, defolll…
Gerçek nedir? Neden insanlar Agnor Watt tapınağını inşaa etti, Kabe gibi bir binaya, Ağlama Duvarı gibi taşlardan ne umarlar, Lakin bu tapınak işçilikleri de harukulade doğruya doğru… Ne harikulade taş işçiliği, oyma işçiliği, nakış işçiliği var helal olsun alın teri dökenlere, göz nurunu zanaatına harcayanlarına… Göbekli Tepedeki o taş yapıları kim dikti, Piramitlerin duvarlarındaki hiyeroglifler neyin nesi, büyük büyük camiler, katedraller, tapınaklar neden yapıldı, niçin tüm bunlar? Ölüm sonrasından maval satanlar nasıl bu dalkavukluğa daha devam edebiliyor bu çağda?
Ne yani Dünyevi, beğenmiyor musun kendi türünü, yeni bir tür mü icat edip süreceksin dünyaya, elimizde olan bunlar dünyada, bu kalastan ancak böyle yaratıklar çıkmış. Elde kaliteli malzeme vardı da biz mi etle kemikle yapış yapış kanla, sıvılarla uğraştık, elde kaliteli malzeme yoktu Dünyevi… Olandan da ancak böyle bir dünya kültürü, ölümlü insan hayalleri kaldı piyasaya. Sen kendini insan olarak bir bok zannetme dünyevi, sizin türünüz en aşağı türlerden biridir, Şempanzelerden bile daha matraksınız siz insanlar…. Kimsin sen ey kafamın içinde gezinip duran yaratık, nesin sen.
Ey eyyy içimi ele geçiren muamma, rahat bırak beni. Gerçeği istiyorum, saf gerçeği, saf ölümün saf gerçeğini, saf yaşamı, saf düşünceyi arıyorum ben. Bıktık ağa bıktık yalanlardan, söz oyunlarından, ortaçağ felsefesinden , tapıcılarından bıhtığ ağa…
Lan Dünyevi, sana ne dünyadan, sana ne insanlıktan.. Git sen boka tap, ellere niye karışıyon, kim ne halt yiyorsa yesin, Ya hu onlar bana karışıyor.. erkeğin cükünden sıvı geldi diye kadının cinsel organı kanadı diye aklının da olgunluğa eriştiğini iddia eden yobazlardan bıktım kardeşim. Cenneti kadın memesiyle süsleyen inançlara inananların cahilliğinden bıktım… Ne yani erkek şeyiyle mi süsleselerdi… Git başımdan Dokumacı, defol git… Noldu cicim imansızın hakkından Tanrı gelir, Ben Tanrıyım Dünyevi, EnelHak… Pis Dünyevi, Mundar Dünyevi, seni gidi kirliçıkı seni, uleyn hamama girsen kırk gün kirin yumuşamaz senin Dünyevi, Pis Dünyalı seni…
Koca Tanrı, gereksiz bir tür olan insanla uğraşır mı hiç ya hu. Hüküm o’nun dünyevi, ne isterse onu yapar.. Tamam kabul de, O’nun hükmü diye kendi kararlarını ve düşüncelerini veya hayallerini toplumlara, milletlere, uluslara yamamamak da nedir ya hu? Ortaçağ cahili misin sen?
Ulan Dünyevi akıllanmayacaksın sen, Cinlere bir çaptırayım da seni gör gününü. Ağzın burnun yamulmuş şekilde yaşa da gör gününü…
Neye, kime tapsın insanlar Dünyevi, gelip sana mı tapsınlar istiyorsun ya hu.. Bilmiyorum kaz ayağı, bilmiyorum… Klavyeden, ekrandan, kameralardan Tanrıya yol yok mudur da ben bulamıyorum, kör müyüm ben kaz ayağı?
Kim yazdı Dünyevi bu kutsalımsı denilen kitapları, kim? Bilmiyorum, kanıtlayamam kimin yazdığını. İnsanlık ölüyor, karanlık geliyor, vahşilik geliyor, yamyamlık geliyor onu biliyorum sadece….. Dünyevi, rahatla, nefes al nefes ver, sakin sakin, nefes al nefes ver… Kalp krizi geçireceksin bu gidişe, öleceksin dünyevi… Ölümü yaratanın ağzına pul biber süreyim kaz ayağı, bana acı biber getir çabuk…
Karnını doyurdun mu Dünyevi, evet doyurdum, gece yemeseydin keşke, ya hu açıkıyorum, bu enerji ihtiyacından da bıktım, nedir bu, ye çıkar, ye çıkar… Ne saçma bir döngüdür bu…
Yak bir sigara Dünyevi, çık balkona, bak gökyüzüne.. Her gün bakıyorum zaten Kaz Ayağı, her an yıldızlardan virüslere küfür edip duruyorum, nasıl küfür ettiğimi de bilmiyorum lakin altından giriyorum üstünden çıkıyorum bu gölge evrenin, kainatın..
O Tanrıyı bir elime geçirsem…
Uç Dünyevi, kanatlan, sana geliyorum de, at kendini yükseklerden.. Keje de Dünyevi, Keje sana geliyorum de…
Ölen hayvan imiş, aşıklar ölmez demiş ya hani ortaçağ cahili… Ben de o saf cahilliği istiyorum, hayvanı geride bırakıp aşklanmak istiyorum Ciğerim.
Dünyevi, bu Muhammedin kaç hatunu varıdı, sus ya hu, adamın birini kurşunladılar gerçekleri söyledi yazdı deyü zati. Katil olum bunlar, Yav Dünyevi, galile galileo’yu da zindana kapatan bunlar değil miydi, Yav Kaz Gagası bunlar insanlığa, bilime, ilime düşman, her şeyleri çıkar üzerine kurulu bu tapıcı zümrenin…
Eeee Dünyevi da da nasılsın Ciğerim, Yahu bana Ciğerim mi dedin sen, kim dünyevi kim ciğer ya hu… Ben senim, sen bensin dünyevi.. Bu duman da neyin nesi, bu ışık… Yoksa göklerden gelen mi var, verin ordan eksantrik bir müzik, üfleyin Ney’e … Ben uçuyorum, evet evet işte Himalayalar, dünyanın kazığı, evet evet bu yuvarlağımsı taştan sudan ağaçtan müteşekkil dünya, uçuyorum evet evet, Ay Dedeye selam, yola devam, burası da Mars, Hadi şimdi buradan sapalım Güneşin içinden geçir beni Otsakarcı, Otsakarcı, Heman; Gölgelerin Gücü Adına, Sen de kimsin ya hu, ben İdris, yani Enok, Meleklerin ve Cinlerin Efendisi insanoğlu… Hadi leyn ordan hırbo… Dunkoff musun sen… Ben devlerin kralıyım lan, sen kimsin ne işin var bu katta, ben Dünyevi, yerlerin ve göklerin ve arasındakilerin ruhuyum, senin meleğin cinin devin tırıs gelir tırıs gider… Ulan ben şimdi seni… Zırrtt bırrttt …. Bu koku da ne, üzgünüm efenim kuru fasulye yemişim de gaz yaptı…
Bildiğini sanıyor insan, koca alemde bir hiç iken, her şeye dil uzatıyor, her konuda fikri var. Bu çağ bilginin anonimleştiği bir çağ, doğru eğri, üçgen, kare, sözel sayısal, eşit ağırlık… Ya hu düşünsenize bir Mete Hanın eşit ağırlık sınavına girdiğini, Firavunun yabancı dil sınavına girdiğini, İbrahimin Fizik sınavına girdiğine, bilmem hangi çağdaki hangi padişahın …. Ya hu mesela; Yunus denen peygamberin KPPS’ye girdiğini düşünsenize bir.. Kaç puan alırlardı acep?
Ciğerim kıskanıyorum vallaha ha, Budist rahiplerini, Muhammedi dervişleri, İsevi keşişlerini, doğacı Şamanları, Hinduları bile kıskanıyorum… Hatta yer çekimini bulanları, suyun kaldırma kuvvetini düşünenleri, ışığın uzayda veya dünyada nasıl yol aldığıyla kafa yoranları kıskandığım gibi kıskanıyorum…
Neden kıskanıyorsun Dünyevi, neden mi, çoğu ölmüş de ondan, kalanları varsa da kıskanmaya gerek yok, sanırım ben ölüleri kıskanıyorum. Ortaçağı, ondan önceki çağlarda yaşayanları kıskanıyorum. Benim ne işim var bu çağda, kaldırmıyor kafam dünyayı, dünyeviyi... Yeter, yetmez mi bunca zulüm...
Şimdi düşünsenize bir, Meryemin soyundan gelen bir İsanın kardeşi olduğunu? Muhammedin asırlardır sır diye saklanan erkek çocuğundan hala soyunun devam ettiğini…
Madem bir çok dini ve mistik anlatıya göre çağ değişti ve artık ne sihir var dünyada ne de peygamberler… O zaman ne yaparsınız? Gidersiniz kabrini bulduğunuz kutsal veya kahraman kişilerin mezarlarından Dna Örneği alır, o özden o kişiyi yeniden yazıcıdan çıkarır gibi dünyaya getiririsiniz yeniden…
Peki Dünyevi, ruh da çıkar mı Dna’dan. Yani o ruh aynı ruh olur mu, o zihin hala aynı zihin olur mu?
Dünyevi beni dinle ciğerim, Çözülmeyeni sen de çözemezsin, ne sözle ne yazıyla ne resimle ne edebiyat ve fizik kimya matematik ile çözülemeyeni çözemezsin, yani daha çözen yok, sen de rastlamadın öyle birine veya yaşayana ben de… Yani boşuna kürek çekme…
Şimdi öküz inek fil at eşek düve yani genelde otçul hayvanlar üzerlerine üşüşen sinekleri kovmak için kuyruklarını kullanır değil mi? Peki biz insanlar; bizim zihnimize, düşüncelerimize konan metafiziki, ruhsal sinekleri nasıl kovabiliriz. Zihnimizin kuyruğu yok ki sallayalım…
Dünyevi senin zihninde ben diyeyim 40 sen de 4000 kuyruk var hatta bunu 100 ile 1000 ile çarp o kadar kuyruk var, lakin sallayamıyorsun, neden de hele, neden olacak, kuyruklar aynı örümcek ağı gibi bağlanmış birbirine yani sallayamıyorsun, bunun yanında bu örümcek ağına benzeyen kuyruklara da yapışan bir sinek yok, sinekler de evrimleşmiş, artık yakalanmıyorlar bu devirde…
Dünyevi kıskandığını söylemiştin ya, başka kimleri kıskanıyorsun de bakem… Ya hu Ciğerim Dünyada yaşayan tüm insanları kıskanıyorum, ya hu hiç biri bana benzemiyor. Bir teki bile bana benzese, yani benim fotokopim olsum, aslı gibidirim olsa onu izler ona doğruyu gösteririm ama insan kendini asla göremiyor.
Hal böyle olunca da; hiçbir ilim, inanç, düşünce kendini yargılayamaz, o yüzden insanlar durmadan çevrelerini yargılıyor, ayıplıyor, ayrıştırıyor…
Düşün mesela akşamki haber programına Mete Han çıktı, ey Türkler, gardaşlar Çin Doğu Türkistana zulmediyor vb vs dese, hadi toparlanın akın var, karındaşlarımı kurtaralım dese; herkes elde kumanda kanal değiştirir mi değiştirmez mi?
Mesela bir çok dinde en büyük meleklerden zikredilen Cebrail; İnternet sitesi kursa; bir şeyler vahyetse Tanrıdan; o internet sitesinin tıklanma oranı ne olur? Cebrailin isminin bir şekilde geçtiği dinler; Yahudiliktir, İseviliktir, Muhammediliktir değil mi, toplasan sayılarını nüfuslarını 4,5 milyar insandan bahsedilir, kaç tanesi Cebrailin internet sitesinin müdavimi olur?
Bu tür örnekleri başka başka kültürlere başka başka inançlar ve dinlere de uygulasak mesela; sonuç ne çıkar?
İbrahimin yaşadığı zaman diliminde yağmur ormanlarında yangın çıksa, ibrahimin haberi olur muydu? Yunusu yuttuğu söylenilen Balina, bir balina avcısı tekneye yem olsa idi bu hikaye daha anlatılır mıydı, yoksa balinanın karnında canlı insan çıktı diye kameralarla canlı yayın yapılabilir miydi, yapılır mıydı…
Dünyevi , ey dünyevi sen dünya ile kafanı bozmuşsun, gerçek ile kafanı bozmuşsun, ya hu bırak dünyayı, bırak başkalarını, sen, zihninde abuk subuk düşüncelerle rahat bir şekilde ölebileceğini mi düşünüyorsun yoksa bu gidişle bir şekilde 20 yıla kalmaz intihara mı sürüklenirsin, de bakem bana..Ya hu gerçek diye bir şey yok dünyada ey Dünyevi…
Bu dünya bir tiyatro sahnesi gibi, bir insan ömrü dediğin, zaman karşısında ne ifade edebilir ki…. Hangi çekirdek tüm kainatı kapsayabilir gibi saçma çıkarımlara mı inanacaksın sen. Kafayı yersin bu gidişe..
Otsakarcı, buyur kahramanım, bir su ver hele, bunaldım düşmanları tepelemekten… Al sana su Karaoğlan, bu ne Otsakarcı, niye beni kılıçla deştin, sende mi otsakarcı, sen de mi… Atıl Kurt… Kurt nerdesin?
Buzullar eridikçe yeni ve bilinmeyen bakteriler ve virüsler sarar mı dünyayı… Bu gerçek karşısında hangi tapıcı bir çare bulabilir? Anı mı yaşayalım yoksa Ciğerim …. Hangi mühendis sıfırdan bir canlı sürebilir piyasaya, hangi tarihçi salt gerçekleri yazabilir, hangi fizikçi bulabilir her şeyde kendini hissettiren bağlantıyı….
Dünyevi amma traş yaptın ha, diyorsun ki özetle; bu çağ başka çağ… Ve bu çağın belalarına çare yok dünya üzerinde… O yüzden diyorsun ki; inceldiği yerden kopsun ve öleyim veya gelsin biri beni Tanrısı adına, dini adına, komutanı adına öldürsün.. Yapmak istediğin bu mu?
Dünya, vahşi bir hapishane gibi değil mi Ciğerim..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.