Değiştir Gitsin
Değiştire değiştire ne hale geldik, biz bu işin sonunu Tanrı Tanrılığa başlamadan önce gördük.. Höyyt Dünyevi. Efenim Kaburga. Sen Tanrıdan önce mi gördün Tanrıyı..
Bugün günlerden dünyada bir gün. Benim dertlerimi dert etmeyen Sibirya’da bir kabile var, Mançurya’da bir Çiftçi, Alp dağlarında bir köylü, Akdeniz adalarının birinde biri, Rock dağlarında biri ormandan odun taşıyor, Avustralya’da Kanguruları fotoğraflıyor birisi, birisi Alaska’da Beyaz Kurtları izliyor, Kabe’de biri elini açmış mırıldanıyor, Vatikan’a bir evrak gelmiş diyor biri, kilisenin birinin tadilatı epey çok tutmuş yazıyormuş yazıda, mangır istiyor Papa’dan. Bu yıl İspanyada bir üzüm bağına hastalık vurmuş, haşat olmuş mahsul epey zorlu geçecekmiş diyor çiftçiler, Kafkasya’da biri Rus ordusuna katılmak için ayrılıyor köyünden parası güzel demişler... Vb vs
Elon Musk ilk cipi yerleştirmiş insan beynine. Bir de biri diyor ki Eistien’in bir teorisi kanıtlanmış, artık iletişimde çıta atlamaya ramak kalmış.
Dünyevi, efendim Kaburga... Eski Kuşaklar nelerden bahsedeyoru duydun mu, Uleyn biz de eskidik, geçen misafirlerim var idi, eski arkadaşlar idi, çocukları 15 yaşına girmiş idi, saat 19:30 gibi geldiler, bizim genç eline aldı telefonu kalkıncaya kadar,saat 24:30 a kadar yazdı durdu bir şeyler. Başka ne var yok Dünyevi, ne olsun bizim cb danışmanlarından biri gene dinist dinst nutuk çekmiş, vay kafir, vay dinsiz imansız diye birine saydırmış herhal.. Başka ne var yok Dünyevi, Bir tane süpermarketin kapanış saati 22:00 imiş ben 21:00 biliyordum ya hu.
Kaburga, sen bahset birazda; neçün çok geç yatıyorsun ya hu, ne düşünüyorsun gece gece. Dünyevi saat kaç: 15:07. Sen gündüz mü yazmaya başladın hayırdır, hep gece tıklıyordun tuşlara. Bilmem saat 03:00 değil mi ya hu, Yok ya hu gündüz 15’lerde. Bak sen Tanrının işine saatleri mi değiştirmiş benden habersiz. Gösteririm ben o’na du hele..
Dünyevi, neyi değiştir gitsin deyon bahem de bana..
Sayın Kaburga; değiştirilmeyecek şeyler için düşünmeye gerek yok ya da çok para ola ki değiştirelim, parasız değişecek şeyleri değiştirmeli önce. Mesela Dinleri, ibadet türlerini, kutsal topraklar denen yerleri epey epey kuzeye alalım mesela, Sibirya olabilir veya Kıpçak Bozkırlarına.. Ya hu parasız topraktan toprağa taşıma işi mümkün mü Dünyevi. Mümkün değil, o zaman saç rengimizi değiştirelim mi, ya hu ona da para istemezler mi, doğru ya ona da isterler. Dilimizi mi değiştirsek, ya hu hastane ameliyat işleri çok para tutar, dilin kökü, kök hücre ameliyatı falan ister, abari çok paradır o. Ya hu dilin kendisini değil Kaburga, lisanımızı yani konuştuğumuz klavyeyi ya hu benim de kafa mı karıştırdın, Türkçe konuşuyorsak Göktürkçe konuşalım biraz da, hemi de bedava, bak bu para istemez sanki..
Sağlık olsun Dünyevi, dünya da değişiyor, aynı kalan cahildir. Cahilleri de değiştirelim mi Dünyevi. Kaburga saçmalaya başladın, Cahil değişir mi hiç, yedisinde neyse yetmişinde de o. Sobaya odun attın mı, ya hu odun atılır mı, kim yapacak artık kışlık odunu, atma atma, lazım olur.. Ya hu Dünyevi üşüyorum havalar soğuk ya hu.
Bak hele, biraz sık dişini Eiştein’ın teorisi kanıtlanmış demiştim ya, artık ısınma problemi ortadan kalkacakmış evlerde, odalarda, binalarda. Ne zamana kadar gelir bu teknoloji bizim köye. Teorinin hızına bağlı Kaburga, saatte 90 km/s ile yol alsa... Du bakem, Sen nerede oturuyon. Adresimi mi istiyon. He, Ver bakalım. Tamam, Yaz o zaman.
1+1 oda, Üstü Yıldız Sokağı, Altı Akmaz Dere Mahallesi, Şehri Yapılmamış Caddesi, Değiştirenler Ülkesi, Tranbakala Bölgesi, İki Dağ Arası, Jüpiter. Posta Kodu : EskgpYtmCxDs58ur9wW1.
Ya hu Kaburga böyle adres mi olur. Hangi evrende yaşıyon sen mübarek. Dön Gel buraya, orası çok uzak, teori 90km/s ile oraya sen ölmeden ulaşamaz ha.
Dünyevi, sen yolladın ya beni buraya. Ne zaman yolladım ya hu, hatırlamıyoru ben. ... he de ul ca ğ mmm, Ka ur a... Hatlar kesiliyor sanki. Donmaya başladı klavye..
Odun at sobaya Dünyevi.. Odun..