HAYALLERİN GERÇEKLEŞMESİ
Hali hazırdaki durumunuz gelecek vaat ediyor ise vizyon sahibi olduğunuzdan söz edilebilir.
Başta güçlü bir kişilik,akabinde güçlü bir donanım..Yeniliklere adapte olabilecek deneyim, başarıya giden yolda emin adımlar anlamını taşır.
Hangi alanda olur ise olsun, başarı bir ekip işidir.Sosyal bir varlık olan insan birleştirici ve paylaşımcı bir ruh ile geçmişteki tecrübelerden de yararlanarak üstün başarılara imza atar.
Kariyer ve liyakat birbirini takip ettiğinde alanında başarıya ulaştırır.Başarı ve uzmanlıktan söz edilebilmesi için süreç kısa tutulmaz.Belirlenen süreç, dolu dolu geçirilir.Elde edilen teorilerin analizi bu safhada mümkündür.Karşılaştırma , deneyim .Başarının uzmanlık alanında kalıcı eseri düzenlenen tez dir.
Tezlerini dahilerin başarılarından esinlenerek özgün bir şekilde verenler düşüncenin sırrına vakıf olurlar.Parça parça ,hiç bir emek sarf etmeden kopyalayanlar kendilerini kandırmış olurlar.Tezleri bilgi kirliliğinden başka bir şey değildir.
Tezleri değerlendirenler için de durum aynıdır.Verdiğini alan insanlar verdiklerinden emin olanlardır.Ne vermek istediklerinin bilincinde olanların tesis ettikleri başarı uzmanlaşma yolunda olanları geleceğe taşır.Aksi takdirde verilen mezuniyet ve başarı belgeleri çerçevelenmiş birer tablodan ileri geçmez .Tablo bir sanat eseri niteliğini taşırken, boş belgelerin çerçeve edilmesi anlamsızdır.
Söylemekten imtina edilse de ,kariyer uğruna uzunca bir sürenin katlanıp çöpe atılması içler acısı bir durumdur.Bu gibi kimselerden misyon ve vizyon beklemek ise akıllara zarar olsa gerek.
Başarı başaranlarındır.Korkuluklar hafif bir esintide havalansa da kontrol dışı oldukları için bir yön çizemezler.Pusulalarını şaşırırlar.
Hayallerin gerçekleşmesi, kurulan hayallerin belli bir program ve planlamaya dahil edilmesiyle mümkündür.
YORUMLAR
Kadınlar her ortamda dışlanıyor. Onlara bırakılsa her alan gelişir bence.
Erkekler sert siyaset seviyor. Kadınlar ise siyaseti düzgün yapıyor.
Erkeklerin amacı yönetmek değil güç göstermek.
Gücü elde tutmak için ise her iğrençliği yapıyorlar.
Kadınlar bu nedenle siyasetten çekildiler.
Başarısız oldukları için değil.
Aksine daha iyi yönettikleri için erkek egomanyası tarafından dışlandılar.
Tarihte geçmez, fazla bahsedilmez ancak, ne zaman kadın siyasetçi başarılı olup öne çıksa, liderliğe doğru ilerlese, taciz ve tecavüz ile erkekler tarafından bastırılmıştır.
Çirkin siyaset oyunları bozulsun istemiyorlar.
Başarı değil beklenen, erkek egomanyası...