- 174 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Alev Alatlı Evrensel bir Hakikattır
Türk ve Dünya edebiyatının eşine az rastlanır bir dahi yazar olarak uğrunda ömrünü adadığı Hakikatgahına ulaştı sayın Alev Alatlı. Türk edebiyatına ve felsefesine 20 ve 21 yy adını altın harflerle yazdırırken dünya edebiyatına damgasını vurmuştur. Hakikat yolculuğunda ilk büyük ödülünü Tunus’ta sürgünde bulunan Filistin kurtuluş örgütü lideri Yaser Arafat dan yıllar sonra bir Tv programında sunucunun pek çok ödülden sonra Alev Alatlı ya “fanatik bir hayran kitleniz var bunu nasıl başardınız” mealinde ki soruya mütevazi cevabı Dünyanın Hakikati görmezden gelmek gibi kurumsal bir hafızası var gibiydi.
Hala Filistinde yaşanan katliamlar nasıl görmezden geliniyorsa Alev Alatlı da yaşamı boyunca bu Haksızlığa uğramıştır Çemil Meriç gibi Oktay Sinanoğlu gibi… Hakikat bekçilerinin haksızlık karşısında Hakkı teslim etmeleri onları ölümsüz yapmıştır. Hem oraya koydukları eserler bakımından hem evrensel değerlere olan katkıları hem de çözüm üretmekteki becerileri toplumlarına ışık evrensel değerlere ilham olmuştur.
Sayın Alev Alatlı yı saygıyla minnetle selamlıyor ebedi istirahatgâhında huzur içinde Türk milletinin kalbinde sonsuza kadar selametle kalmasını yüce Allahtan niyaz eder yakınlarına sabırlar dilerim… Başımız sağolsun!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.