- 126 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Secde dinin direği...
Secde dinin direği...
Yani ben deme...kibirlenme emanetçiyim de aynayım de sahib değilim de hiçim de...Ulu sensin de Allaha...
"Namaz dinin direği"bu öğüdün öğrettikleri ne mi.secde var namazda.Namazdan hayatına al secdeyi o hayat dinin direği olur
Kıyam Allah içinse dinin direği...
Rukü Allah içinse dinin direği...mürşide secde et...İmama secde et...Şeytan hz Ademe secde etmedi...Irkım üstün deme ölçü belli...İmam belli...mü’min belli...
İnsan ölçü değil yani felsefe ölçü değil peygamber ise hem elçi hem ölçü...yani İMAM.esma ölçü tek İmam arab olmak zorunda değil...Esmayı"Okuyan"ölçü tek.esmaya secdeli olan imam tek...Her meslek erbabı uzman olmalı mü’minse.Rahmana kulluk bu...bir demirci çiftçiliği kolaylaştırıcı aletler yaparsa Rahmana kuldur alime kuldur değilse asidir şeytandır...şehadet işte bu.Müşrike kaptırdık her mesleği her uzmanlığı.Hesabımız ağır ...
Mü’minliğin secden kadar...dinin direği secde çünkü esmaya kulluktur secde...mesleklerde uzmanlaşmaktır secde dinin direği namazdaki secde olamaz...secde namazda kalamaz...din de namazda kalamaz..."O kıldığın namaz değil"dedi yunus emere...
Evet..."İslam İlimdir..."ayet-hadis icma kıyas...da ilimse delil.Esma ölçüdür.ilim esmaya uygun fıtrata uygun öğretidir.İnsan ölçü değil
İslam dışında hiç bir davanın cenneti yoktur.dünya da cennettir taşı Kabile kaptırdı Habil...Kuyuya Yusuflar atıldı...
Mü’min "dünya senin ahiret benim olsun"dememeli...cihad etmeli...
Müşrik mesleklerde uzmanlaşırsa gençlerimiz işsiz kalır...sebeb-sonuç ilken olsun doğruyu bulmakta...
Şehadetin kabul gördü mü...hesab var hesab...Rahmana Şafiye "Eş-Şekure"...secdedir secde ve dinin direğidir secde...o namazda unuttuğun secde dinin çöpü olamaz...Namazda kalmaz zaten gerçekse o secde...Kalple tasdiksiz mi şehadetin...mü’minliğin...
Hesab var hesab...şehadetliyim diyen o şehadete asilik etme...Ölüleri biz dirilteceğiz biz! Yapıp ettiklerini de geride bıraktıklarını da yazıyoruz. Her şeyi, açık bir ana kitapta tek tek kaydetmiş olacağız.(36:12)
Şehadete secde dinin direği...namazda kalmasın secden rukun kıyamın...
73 fırkayız.ehl-i sünnet 73 fırka.kurtuluş onda.Kıymetini bilelim.ehl-i beyt selçukluda lider öldürdü.lider bizden olmalı dedi...Kur’ana ters...secdemiz Kur’anın emirlerine olsun dinin direğidir secde...Namaz secdeyi kıyamı ruküyü öğretti insana bu üç hal hayatımızın hali eylemi düşüncesi duygusu olsun...
Arab-Türk kardeşse...selçukludan beri idareci ehl-i beytten olmalı dayatması nedendir.Peygamber oluyorda Türkten idareci olmaz mı...
Halifelik yoksa imama secde yoksa din de yoktur...Halifeliğin önünde suud engel İran şiası engel...İlimdir imam ehl-i beyt imam deme...İlimdir İmama arabtır imam deme...ümmet dağılır ırk üstünlüğü birliğe düşen zehirdir...Osmanlı "ben"demedi.seçildi...demokrasi krallıktan üstündür der ilim...suud krallığı terk edecek mi...iran imamlık bizim hakkımızdır iddiasını terk edecek mi...Halifeye secde hz Ademe secde gibidir...Kabil bile hz Ademe ve dinine ilme İslama secde etmedi...İlmi imam bilen halifeliği hakeder...mideciler uçkurcular şehadetli olsa da ilme sahib olan ilme kul olan her meslekte uzman olan halife seçilir...hizmet ilimle mümkün...İlim kıymetli kılar imam eder insanı ölçü seviyesine çıkarır ilme secde insanı...ilme rahmete şifaya secdedir İslamın direği...dinin direği...
İlme secde dinin direği...
Rahmana secde dinin direği...
Şafie secde et...esmaya secde et...esma uğruna kıyama et...rukun da esmaya olmalı...din belli direği de belli...senin yorumun kıymetsiz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.