- 189 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOSTANE ALIŞVERİŞ
DOSTANE ALIŞVERİŞ
Dost, sırtını güvenle dayadığın uğruna onca fedakarlığa katlandığın eşi az bulunan tanıdıklarındır. Herkes gibidir ama yaptıklarıyla ve yapacağını umduklarınla herkesten farklıdır. Bu yüzden dostum dersin, güvenirsin. Yetmez sırrını paylaşırsın. Öyle an gelir ki, kendinden bile fazla güvenirsin. Gözünü daldan budaktan esirgemezsin dostum dediklerin için.
Her şey güzel gider vakti zamanında. Yersiniz, içersiniz, katıla katıla gülersiniz. Aranızdaki güven devam eder, hayatı paylaşmaya devam edersiniz. Buraya kadar herhangi bir sıkıntı yoktur. Ta ki aranızdaki ilişkinizi alışverişe dökene kadar… Kimse kusura bakmasın tam da burada ipler kopacaktır. Çünkü iş başkadır, dostluk başkadır. Nice dostluklar, dostane ilişkiler sırf da bu yüzden zarar görmekte ya da kopmaktadır. En hakiki dostluklar bile yara alıyor böyle durumlarda. Belki görüşmeye, ilişkinizi sürdürmeye devam edersiniz ama içinizde kırılan bir şeyler olmuştur. Olması yakındır. Bu da hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağına işarettir.
Siz ne derseniz deyin, hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Her şey kalsa bile güven duygunuz sarsılmıştır, hem de hiç beklemediğiniz yerden. O yüzden siz siz olun, dostlarınızla dost kalın. Belki ilk başta darılırlar, gücenirler ama hep ait oldukları yerde kalırlar. Atalarımızın da dediği gibi dostla yenilmeli, içilmeli ama asla alışveriş edilmemeli. Bu söz kulağınıza küpe olsun. Kaybedeceğiniz şeyler olabilir ama dostlarınızı kaybetmeyeceğiniz muhakkaktır, benden söylemesi.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.