KINAMA
İstanbul Sarıyer’de kiliseye yapılan saldırıyı kınıyor, en kısa zamanda CİA ve MOSSAT ajanlarını (taşoranlarını) bir an önce yakalamalarını diliyorum istihbaratımızdan ve güvenlik birimlerimizden.
Bu oyunları çok gördük, daha çok göreceğiz gibi. Ülkemizi ateş çemberine sokmak isteyen şer güçlerin ve ortaklarının etrafımızı nasıl kuşattıkları ayan beyan ortada.
Dikkatli olmamız, ülkemiz medyadaki etki ajanlarının söylemlerine, yazdıklarına itibar etmeyiniz, inanmayınız! Kışkırtıcı yayınlar yapmaları olasıdır bu durumda. Her medya kanalında, gazetelerde, sağcı solcu, devrimci ülkücü, islamcı ateist, Alevi-sunni, Kürt-Türk vs. her alana yerleştirilmiş etki ajanları ülkemizi terör yuvası haline getirdiler. Siyonistlerin yardım ve destekleri ile de Bizans imparatorluğunu yeniden diriltme ve arz-ı mevud planları var.
Yüce devletimiz etki ajanlarını en ağır şekilde cezalandırması gerekmektedir. Tıpkı ajan Fetö ve adamları gibi. Ülkemizde ne kadar tarikat var ise hepsi sıkı denetime tabi olmalı, gerekenler ivedilikle yerine getirilmelidir.
Ülkemize hazırladıkları tuzak ve suikastlarla istilaya hazırlandıklarını yazdık, yazıyoruz. Uyanık olmak zorunluluğumuz var!
Türk milletini her alandan kuşatmaya çalıştıklarını görüyoruz.
Bu kuşatmaları elbet yok edeceğiz ama güçlü bir devlet iradesi ve direnişi sağlam bir toplum olmamız şart.
Yaralı olanlara şifa, katledilen masuma da rahmetler diliyorum.
Her türlü teröre lanet ediyorum ama bu bir terör değildir!
Bahsettiğim istihbaratların ülkemiz üzerindeki oyun ve planlarının sadece bir parçasıdır.
Zafer Direniş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.