- 155 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dünya cehennem olur esmadan kaçana ve oldu
Dünya cehennem olur esmadan kaçana ve oldu
Esmaya kulluk Allaha kulluktur...Yasak meyvedir bu kulluktan kaçış...müşrik de muvahhit de bu sebeble cezalandı yaratılıştan günümüze...Habil taşla şehit edildi...Habil de dünya galibiyetini kaybeder taşı Kabile kaptırırsa.Fakirlik budur.
Son 200 yılda Esmaya hizmetten kölelikten muvahhidler kaçtı veya kovalandı.Dünya cehennem olur esmadan kaçana ve oldu.Habil olmana muvahhit olmana güvenme sünnetullah belli...Hz İbrahim ateşe atıldı.hz Eyyup da hastalandı...Şafiye asi idi hastalandı...asi olan peygamber bile olsa cezalanır Hz Adem cennetten oldu...Esmaya kul olmazsan veya esmaya kulluktan kovulmuşsan cezanı bekle...kovulmuşsan esmaya kulluktan kır o zincirleri...
"Kadınlar çıplak""et görmekten yıldık"diyenler beni fakirlik daha da kızdırıyor...esmaya asilik daha da kızdırıyor...mesleklerde uzman olalım.takva bu.esmaya kulluktan başka şeye takva deme...Kim haklı.Fakirlik mi çıplaklık mı(7:26) daha günah.el cevap:fakirlik çünkü fakir muvahhidi zengin müşrik mağlup eder.Irz namus kalmaz hem kilise hem havra mensubu da örtülü...
İşte ayet...Ey âdemoğulları! Size edep yerlerinizi örtecek giysi ve süslenecek elbise indirdik.
Hayırlı olan ise takvâ elbisesidir.(7:26) şeytan takvasızdır edepsiz...TEVVAB ismine sarılmadı.Hz Eyyub cezalandı "eş-şafi"ismine kul olmayınca...hz Adem de"Nuh da gemi yapmasaydı cezalanacaktı.Lut kavmi de asiydi.fıtrata asilikti bu.esmaya yani...
llah mı insan mı ölçüdür.Kur’an Allah ölçü der...İmam vahye secdesi oranında imamdır der Kur’an."Hak Ali"İsa oğul"Irkım İmam"deme..lut kavmi de insanı ölçü aldı...laikler de insanı ölçü aldılar..."Hak Aliciler" Havra da Havra ırkını ölçü edindi...Kilise de hz İsayı ölçü edindi...papazlar din uydurmaya yetkili kılındı...Bizde de iştişare ve icma var...ama sadece vahyin olmadığı yerde iştişare ve icma var kıyas var...
Esmaya kulluğu kaptırma...yani Nuh gemisini de terk etme...
İşte gazzelinin hali
İşte deprem zedelerimizin hali...
İşte öğrencilerimizin hali...
Depreme para harcamadık ama çok acı oldu sonucu...devletin fakir oluşu da kafir oluşu da zarar verir...devlet fakir olmasaydı.deprem bölgelerine yeni şehirler kurmuş olurdu şimdiye kadar...fakirlik kafirlik gibidir..."elimiz kurumuş"ebu leheblere kaptırdık mesleklerde uzlaşmayı...İmamlığı...da kaptırdık çünkü esmaya kulluğu kaptıran imamlığı da ebu leheblere kaptırır...eli kurur çünkü muvahhidin de esmaya kulluğu kaptırısa veya esmaya kulluktan kovalanırsa...
Esmaya kulluğu kaptırma...yani Nuh gemisini de terk etme...
Örtünmeme de ayete asiliktir...takvaya asiliiktir...sünnetullaha yani...esmaya yani ama fakirlik daha keskin zehir...Talebelerimiz gazzelimiz deprem zedemiz neden zelil...Fakirlik en büyük düşmanıız olsun siyonist gibi zararlı o...mesleklerde uzlaşlaşmayan ülke düşmanına da mağlup oldu hz Ademden beri...Mesleklerde uzmanlaş...zenginleşmenin you belli...yeni meslekler ara...yeni ihtiyaçlara icatlar üret...Teknolojiye kafa patlat...mobilyacılığa kafa patlatsan ne olur...kurak toprak belli ey kardeş çiftçi isen ey kardeş yeni ihtiyaçlar var yeni icatlar yeni üretimler amaçla...
Esmaya kulluğu kaptırma...yani Nuh gemisini de terk etme...
Müslüman Elinden Dilinden İyiliklerle Karşı Tarafa Güven Veren İnsandır. güven ver yetmez fayda da ver...gerici denilmeyecek o zaman sana ey muvahhid...
Esmaya kulluğu kaptırma...yani Nuh gemisini de terk etme...
Allah ne der esma neder...de.razı mı biz muvahhitlerden...ağzımızda tevbemiz...biz Allaha şükretsek de razı olmaz bizden asiliklerimizden tevbe etmedikçe...sabırlı da olsak asiliklerimizden tevbe etmedikçe sabrımız da şükrümüz de sıfırla çarpılır..
Esmaya kulluğu kaptırma...yani Nuh gemisini de terk etme...
Ne sapıklıklar çıkardık Kur’andan evet Kur’an ölçü değil...mealler ölçü değil...esmaya kulluğa asiliklere fakirliğe kutsal dedik Kur’andan ne sapıklıklar çıkardık...
Esmaya kulluğu kaptırma...yani Nuh gemisini de terk etme...
İnsan fıtratımız eksik ölçü...İmamıyız yaratılanın ama eksiğiz ilimde adalette de...esmada.dünyayı sevme der .cezalanır ama
Esmaya kulluğu kaptırma...yani Nuh gemisini de terk etme...
Esma ölçü.fıtrat ölçü insan ölçü ama esmadan payı kadar.şeytanın da meleğin de insanın da fıtratı eksik.İnsan eksik ölçü.ilmi de
Matematiksel beyin eksikse fıkıh hilekarın oyuncağı olur.eşit hak verme evlilikte oruçta peygamberle asiye.mürtede.eşit olana ver
İştişare icma kıyas ölçü mü değil...ruhban sınıfı oluşturur...daimi meclis üyeliğini oluşturur...Peygamberi-peygamberle kıyasla.oruçta...evlilikte Rahmana asi ile secdeli bir mi evliliği orucu namazı bir mi.eşit hak verme asiye
Adl isminin etkisi.zıtlar oluşturdu.İlahın zıttı olmaz.eksiği olanın zıttı vardır.zıttı onu tamamlar muvahhid-müşrik artı-eksi
Zıtlar muhtaçtır...esmadır kazık ve dağ esmaya kulluğa kul et zıtları zenginliği ve fakirliği...
Fakirliğe imren meyin...sahabe fakirliğe imrenmedi.Kötünün zenginliği de fakirliği de kötü iyinin iyidir.zıtlar eksiktir.eksik..zıttı olanlar da eksiktir...
Çifte standdartlılar da eksiktir imam seçme...ölçü esmadır Allahtır tek...
Haramların da ehven-i şer olduğu yerler var.hz Ademin zellesinde hikmet var.yani ehven-i şer.değilse tevbe nasib olmazdı... çarçabuk şeytana firavuna da tevbe nasip olur ama son anlarda...Adl isminin tecellisidir bu.ikisi bir mi.
Zenginlik-Fakirlik zıttır ikisi de devleti ve insanı yıkar...esmanın kulu kıl zıtı olanı...esmadır dağ...kazık...ölçü...Nuh gemisi tufanda kazıktır...dağdır kenanı kaçtığı dağ kurtarmaz deprem de tufandır her dağ her kazık kurtarmaz...ölçü esmaya sarılmaktır dağ esmaya sarılmaktadır...Zıtlar birbirini yok eder çünkü ikisi de fani...Baki olamaz zıttı olan..ölüme sözü geçmez fani olanın
Zıtlar birbirini tamamlar ikisi de eksik ama biri çok daha eksik farkları bu.hep kış olsun yaz olmasın deme.ikisi de eksik çünkü
Zıtlar birbirini tamamlar Habil-Kabil bir adem eder.eksikliğini gör zıtlar eksiktir.Kabil de Habil de esmaya ayna.ikisi de eksik
Hz İsanın benzeri var benzeri olanın zıttı da olur...peygamberler isanın benzeridir...aynı görevdeler...
"Paraya kaka"diyen deme.araçlar ne kakadır ne gül.Konyaya da gider Hanyaya da.Fakirlik kutsal diyen zıtlar birbirini tamamlar
Esmaya kulluğu kaptırma...yani Nuh gemisini de terk etme...cehenneme düşersin sırat köprüsüdür...esmaya o dağa tırman kenan gibi eksik dağlara tırmanma...
İhlas"esmaya aşktır"esma için seç eylemini halini düşünceni duygunu...
Şehadetli çok ama şirkte çoğu...günümde İslam ülkeleri bu nesiller yok olmadıkça kurtulmaz...hileli şehadetleri çünkü...esmaya kul olmak zorlarına gidenlerin musaya"Allahınla git"diyen o yahudilerden farkı ne...hiç biri mesleklerde uzman değil yeni ve kazançlı icadlar da üretemediler...Yükler devletlerine bu nüfustan hayır beklenemez..kimisi çıplak kimisi fakir al birini vur birine
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.