- 132 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Faiz de Allahı kovmaktır.
Faiz de Allahı kovmaktır.
Kur’an der ki "hiçim" de Faiz de Allahı kovmaktır.
Faiz de Allahı kovmaktır.yani tevhidi muvahhidi kovmaktır...
Kur’an der ki "hiçim" de yani asi olma yani "Ben"deme "Benimdir bu mülk...deme...bu ilim bu mülk emanet bana hesabı sorulacak benden de...Tevhidle kavga var...Faizde...içki de ve diğer günahlarda...ama "İçki içenle üzümünü içki fabrikasına satanın veya o üzümü taşıyanın ...satanın günahı eşit değil...ev kredisi alanın suçu bir değil...Para babalarıyla...
Faizde Allahın rolünü çalma var şirke sebeb olma var Karun malı firavun idareciliği tekeline aldı.Allahı kovdu.Tevhidle kavga var günahlarda yani şehadetinden dönme var günahlarda...
Zina da Allahı kovmaktır.yani tevhidi muvahhidi kovmaktır...
Paylaşıma razı olmayan Allahtan da razı değildir...asidir Paylaşıma itira etti şeytan...üstünlüğü bana ver ademe verdin neden ...dedi...
Muvahhitlik içinse güzel Irkın kişinin tekelleşmesi içinse aynı eylem hal düşünce duygu çirkin.kişiyi tekelleştirir.Kibirlileştirir aynı eylem hal düşünce duygu...Zinada da tevhidle kavga var...hevesini önceledin Rızayı değil.Paylaşıma razı olmadın."dünya bana yetmez"dedin.hırslandın asisin müşriksin sen...
Şehdetin yara alır günahlarla eskiden camilerde iman temizleme yapılırdı...tevbe şehadeti yenileme yapılırdı...Tevbe ile namaz ile dirilirdi insanlar...elimiz ayağımız kurudu rıza için iş yapan kalmadı gibi...
Zina da Allahı kovmaktır.yani tevhidi muvahhidi kovmaktır...
Kibrin çok eşliliğe sevk ederse bu paylaşıma itirasa müşriksin şeytan halidir paylaşıma itiraz...
Kibrin şirkin etkin olduğunda cima zina olur para kazanmak faiz olur...Vahdetin etkinliği ve tekelleşmesi için çoklu eşli ol.nefsin için yani kibir için...şirk için dört kadınla evlenemezsin...ama şifa için .mülk sahibi olmak için dostluklar kurmak için çok evlilik yap.peygamberimiz yaptı...Tevhidle kavga olmamalı dört evliliğinde...adaletle de kavga olur kibir için evlenen kişi güzel olan genç olan eşe yönelir çünkü...esma ile kavga olmamalı ...esma için yapılmayan her eylemde kibir var...Tevhid için yapılmayan her eylem de kibir var şirke yol var...Tevhid için faiz alırsan adı bile değişir ganimet olur...müşrikten kurtarıp tevhide muvahhide faydaya yönelttin o mülkü..Mülk mü’minde emanettir müşrikte çalınntıdır...çalandan çalmak da KISASDIR.Hayat var kısasda...
Kibrin de Allahı kovmaktır.yani tevhidi muvahhidi kovmaktır...Paylaşıma itirazdır.dünya benim olmalı demektir...
Kibre fayda sağlama...asi ol kibre...Kibirli halkı düşünmez...Paylaşıma itiraz eder kibirli...muvahhidliğe tevhide fayda için ancak paylaşıma itiraz et...kendi reklamına harcar parayı .zekat ve sadaka tevhid için faydalı.reklem hileli ise şirk içindir kibir içindir...Allahlık rolünü kapmak içindir..."Firavun "ben"dedi...çaldı Rabblık görevini Allahtan Rablık bana emanettir demeliydi tevhidle kavgalıydı diyemedi bunu Firavun...
Kibir Allahın hakkı...kibrine asi ol Hiçim ...de.Tekellik sahiblik de Allahın hakkı tekelleşmek isteyene kapilalizme asi ol.Müşrik Allahlık rolünü kapmak amaçlıdır nükler üretirken ...ama muvahhit emanet bu nükler bana ...der.ve rıza için tevhid için faydalı işler yapar nüklerin kazandırdığı güçle ...Farkları belli müşrikle mü’minin.
Zina da Allahı kovmaktır.yani tevhidi muvahhidi kovmaktır...
Muvahhidi sevmeyen...şirki sever...zanilik hoşuna gider...paylaşmaz bir kadın sana biri de bana demez...göz diker başkasının eşine...Tevhidle kavga yoksa nikah budur...Tevhidle kavgalının evlat sahibi olması da kavgadır tevhidle...rızaya asiliktir evliliği de...evladı da malı da..
İmamlık da Allahı kovmaktır bazen
İmamlık Alinin hakkıdır ...de...dört halifenin de hocasıydı zaten hz Ali...ama soyu da imamdır deme salihler muttekilerin hakkıdır imamlık.İştişare ile seçilir...çünkü.Hz Alinin soyundan da "ebu leheb gelebilir ...çünkü.Tevhidle kavgadır bu.bu düşünce tevhidle kavgadır yani.Muvahhidliğe asiliktir yani...asinin tekeline girerse esma şirk olur..."Ben" der çünkü müşrik."ben hiçim"demeli kibirden arınmalı
Evet...Faiz de Allahı kovmaktır.
İnsan "Ben"dedikçe Ben de ilahım ...dedikçe...muvahhidlere cehennem olur dünya.Paylaşıma itira şeytan halidir .şeytan dünyayı yönetemez.eksiktir şeytan ilimde...merhamette Rahmanlıktan emanet azdır şeytanda...çünkü Adem de bu yetkili ekmel fıtrat çünkü.muvahhitte sadece yani...habilde yani kabilde değil şeytanda firavunda dünyayı yönetecek ilim eksik...rahmanlıktan emanet de eksik çünkü. Allahı kovmaktır.yani tevhidi muvahhidi kovmaktır...
Maliki maliklikten kovmak için faiz yolunu sömürü yolunu seçtiler.Karunlaştılar.muvahhitleri salihleri mülkten kovdular 7 uyurlar gibi mağaralara tıktılar...İdam sehpalarında astılar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.