- 158 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FİLİSTİN YOK EDİLİYOR!
100 günü aşkındır Filistin sadece bombalanmıyor. Okul ,hastahane, üniversite hiçbir şey kalmadı. yaşlısından gencine, çocuğundan bebeğine, kadınından erkeğine, insanından hayvanına kadar herşey yok ediliyor.Gazze ölüyo!, Gazze yok oluyor! Tüm dünya liderleri ise tıkamış kulağını "bize ne Araplardan "deyip seyrediyor.
Aşağılık, rezil,lanetlenmiş Yahudi milleti tüm dünyaya meydan okuyor.
İnsanlar açlıkla ,susuzlukla, ilaçsızlıkla mücadele ediyor. bugün izlediğim bir görüntüde 9-10 yaşlarında bir erkek çocuğu anestezi olmadan ayağı kesiliyor. Bir yetişkinin bile dayanamayacağı acıları küçük bedenler yaşıyor.Babası sarılmış "Allah de yavrum" diyor . Kur’an okuyor çocuğuna.Bu nasıl teslimiyettir ? Bu nasıl imandır Allah’ım?
Onların Allah’tan başka hiç kimseleri yok!!
Ve bir kız çocuğu kendisini çeken kameramanlara sesleniyor.cümlelerin, sözlerin tükendiği ,bittiği o sözü söylüyor.feryat ediyor: "Çekmeyin bizi, göstermeyin kimseye , kimsenin bizi umursadığı önemsediği yok."
...
Yiyecek bir parça ekmeği bile olmayan , ölmemek için pis suları içen bu insanlar hiç mi bize ibret olmuyor? hiç mi içimizi sızlatmıyor?Yediğimiz önümüzde yemediğimiz ardımızda. Suyumuz temiz, kıyafetlerimiz temiz. Soframızda iki üç çeşit yemek. sırtımızda kalın hırkalar,ayaklarımızda marka ayakkabılar.Hala şikayet etmeler ,hala isyan etmeler.
Bir tarafta yok edilen insanlık ,açlıktan ve susuzluktan, soğuktan ölen bebekler !
Bir yanda karnı tıka basa doyduğu halde, cebinde para istediği gibi gezdiği halde isyan eden topluluk. zengin hep aç, fakir hep tok..Soruyorum ey müslümanlık !
hangimiz cennete daha layık?
..
Filistin yok ediliyor! Filistin ölüyor! insanlık tarihin en acımasız vahşetini yaşıyor!
Tüm dünya ise seyrediyor!!!..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.