- 135 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Fakirliği de hoş ederiz ama hoş değildir
Fakirliği de hoş ederiz ama hoş değildir
Şeytanı da hoş ederiz ama hoş değil ekmel değil şeytan.dinleme şeytanı şeytan da hoş olur...hele dediklerinin zıttını yap şeytanın gör ne hoştur şeytan ...
matematiksel mantığı bozma bu fıtratı bozmaktır...artı ya artı de eksiye eksi..."Fakirlik kutsal"deme bu hakkı gizlemektir küfürdür.mürtedliktir...
Fakir sahabe vardı ama fakirliğe imrenen sahabe yoktu.Fıtratını bozmaktır fakirliği sevmek.Fakirlii de hoş ederiz ama hoş değildir
Fakirliği de hoş ederiz ama hoş değildir
Duha suresi "Seni fakir bulduk zengin yaptık"der.Peygamberimizi fakir gösterme gayreti neyin nesi asisiniz ayete...
Fakirliği de hoş ederiz ama hoş değildir
Sabah namazı vaktinde namaz uykudan hayırlı...devamlı namaz hayırlı değil.ehven-i şerr-i seç...esma ölçü.
Fakirliği de hoş ederiz ama hoş değildir
Mücahid kimdir mi.mesleğinde uzmanlaşanlar.İnsansız silahlar var artık ölmek mücahidlik olamaz.insansız silahlar kıymetindesin...der matematiksel mantık...
İnsan bozula bilir ayeti hadisi boza da bilir bozulabilenden ölçü olmaz...
Varlıkta tek ölçü esmadır... ikinci üçüncü sırada ayet hadis ölçüdür.insan ayeti de hadisi de bozar çünkü...icmayı kıyası da bozar çünkü.İnsan ölçü değil.insanın değiştire bildikleri de...ama esma inkar eder de bozamaz insan...Allah alim değil der ama ilmi yok edemez...
Ayet nesh olur...ehveni ile değiştirilir...ayet ölçü olamaz...ama matematik ilmdir ilim bozulmaz esma bozulmaz ancak inkarı mümkün esmanın esma ölçü belli...
Ayet nesh olur da fetvalar olmaz mı.hayırlı fetva zuhur edince olur.insansız silahlar var artık ölen şehit olamaz.ehven şehitlik bu değil.Mesleğinde uzmanlaşmak uğrunda ölmek daha ehven bir şehitliktir matematiksel mantığa göre çünkü...ve matematik ilimdir.bu mantığı bozma fıtratı bozmaktır bu...
Bu varlıkta tek ölçü var esma...zenginlik artı fakirlik eksidir.matematik mantığında.müslümana fakirlik yakışmaz.üstünlüğe zararlı...ayete fetvaya asi ol ama esmaya olma şeytan TEVVABA asi oldu tevbeden kaçtı...Kibirliler TEVVABTAN kaçmadıkça onurludur o yaptıklarını kibir sanma
Fakirlik sinektir.sana konarsa leşleşirsin.Fakirlik müşrikte de müslümanda da eksidir.Mesleğinde uzman ol.cihad bu
Bu varlıkta esma ölçü...diğer ölçülerle İslamı bulamazsın ki...ölçü sayma onları aman...Beynin karışır hepten."üç günden fazla küs kalma"diyen ırz düşmanından"Yüz çavir" ayete uy hadise uyma esmaya uy ayete değil.öncelemede yanılma..İslamı bulamazsın hadisle bu öncelemeyi yapmazsan...
Çorbaya sinek düşse aş mı olur leş mi olur.İslamı da leş edenler var.Cemaati de tarikati de.esmayı da...İlim güzel nükler müşrikte.müşrikin tekeline geçince ilim de leş olur...ayet de hadis de fetva da müşrikin mürtedin münafığın emrinde "Adam ben de müslümanım diyor ama sadece"dört kadın"almayı uyguluyor zekat vermeyi çıkarıyor İslamdan İslamı budayanlar leş etti İslamı...esma ölçü.Müslüman ölçü değil."Ali soyundan gelen de leş.insan leş de olur hoş da olur.ölçü esama.80 ihtilalinden sonra tarikatler de çok bozuldu eski tarikatler değiller bunlar...
Adı müslüman dilinin en ucunda da şehadet...leşlerin dini olmuş İslam ama esma ölçü...İslam güneş hala.Zıtlar adl esması gereği aynı kıymette değil.gece-gündüz aynı kıymette değil ve Geceyi leş eden de güneş(HOŞ) eden de seçimlerimiz
Fakirliği de hoş ederiz ama hoş değildir
Esmayı ölçü seç fakirliği de bir ölçüde hoş et..şeytanı da ...zelleyi de hoş etti atamız adem TEVVABA sığınınca...çünkü artılar eksiği yok eder der matematik mantığı...
Leşlerin elinde İslam şimdi...onları kim diriltecek"diyor N.Fazıl Kısakürek.onlar dirilmez ama batı işte müslümanlaşıyor şükür...İslam alemi leş olmuş dirilmeyecektir...NATO dan ayrılmayalım...Kıyamet alameti bu...Batılıların kalbinde güneşler doğuyor.Filistinlilere İsrail zalimce saldırdıkça.Bu savaş kıyamet alameti.Armagedon yani...Çanakkale savaşıyla başladı armegeddon...
Düşmandan etkilenmeyen tek BAKİDİR.İmanlı olmak yetmez.ama şeytandan etkilenmemene yeter.Müşrikten mü’min etkilenir
Sebe-sonuç ilkesini çiğnedik"ekmeden biçmek istedik"nüklerimiz yok nüklerliyi yenmek istiyoruz fıtratımız bozulmuş leşleşmisiz...Hem yol köprü yapmayalım diyoruz ve hem trafik de olmasın diyoruz...mantığımız bozuldu.ayeti hadisi İslamı bozduk.mantığımız bozuldu çünkü.esma ölçü.ayet ölçü olamaz artık mantığı bozuk bu insanların.ayeti algılayamaz...bozar ayeti hadisi...
"Üç günü geçti barış"der ırz düşmanıyla arkadaş eder seni al ırz düşmanını evine sok der sanki.din mi bu.Mantığı bozulanın dini"Uydurulmuş dindir ancak" çünkü ölçü esma.
Adam zekat veriyor rıza değil amacı dul kadına veriyor onunla yakınlık amacı...hicreti kadın için yani.
Kurt kurnazdır...ama Kangal köpeği ondan da kurnazdır.Bu sürüyü kurnaz yöneticilere teslim edelim oylarımızla...kötülüğünü suçunu TEVVABA sığınmakla HOŞ etti Faydaya çevirdi hz Adem Gemi ile TUFANı nuh hoş etti.ehil idareci belli illa hz Alini soylu olmak şart değil...
Hayra çevirelim bu şerleri...İslam alemi leştir dirilmez batılılar müslümanlaşıyor şükür... Fakirliği de hoş ederiz ama hoş değildir de mantığı aklı vicdanı bozulan dini leş eder hoşluğu kalmaz o dinin...işte 80 ihtilalinden sonra tarikatlerin hoşluğu yok...
Evet...dinleme şeytanı şeytan da hoş olur...günümün hocalarını da dinleme...Batılılar sağlam mantıkla giriyorlar İslama bütün ümidim onlar..."Fakirlik kutsal"diyen müslüman leşsin...dirilmezsin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.