- 200 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ESKİ ŞAKALAR.
Köyümüzde ismail ile ahmet amça vardi. Birgün ahmet amça ismail amçaya sen artvın’den bir kamyon odunmu ısmarladın evet der ismail amça ahmet amça ya 7 km aşağıda derede kamyon’çü seni bekliyor odun yüklü bana dedi ismail amçaya söyle bu yükle rampaları çıkamam boş kamyonla gelsin yükü ikiye bölelim. İsmail amça boş kamyonu tutar 7 km dereye iner ortada kamyon yok. Bunun şaka olduğunu anlar köye döner. Ahmet amcaya kesinlikle bir şey demez aradan üç yıl geçer ahmet amça yaylaçiya hayvanları teslim eder yağını peynırını yapıp kişa girerken gelip almak için . üç yıl bekler bir ay piyasada gözükmez ismail amça herkes merak eder soranlarda ismail amça galiba yaylaya gıttı derler.
Bir ay sonra ahmet dayının oturduğu kahvehaneye girer herkes İsmail amcaya hoş geldin nerelerdesin bir aydır yoksun buralarda derler yayladaydım der . ahmet amcada ismail amcaya hoş geldin der. Sonra ha senın yaylacıya uğradım iyi yaptın varmi bir sıkıntı sorar ahmet amça var galiba senın yaylacı köye ne zaman gidiyorsun sordu bana bende bugun dedim ahmet amçaya söyler’mısın hayvanlarının birisi yuvarlandı ölmek üzereydi kestik etını sakladım gelip alsın dedi selamı var der. Ahmet amça hemen kalkar boş kamyonla yaylaya çikan 70 km. Yaylacı hayırdır ahmet amça boş kamyonla ne almaya geldin der haber saldında hayvanım yuvarlandı onu almaya geldim yaylaçi yok haber salmadım der.
Ahmet dayı..ulan İsmail dayı sana helal olsun ben senı boş kamyonla 7 km ye gönderdim sende beni boş kamyonla 70 km ye gönderdin sana helal olsun. RUHLATİ ŞAD OLSUN.