- 322 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Sessiz olun !
Ben bir anneyim. Evlatları için ne kadar çok şey yapmak isteyen; ama hiç bir şey yapamayan.
Yukarıda yazdıklarım hükümsüzdür. Hiç yazmadım siz de hiç okumadınız. Bir anne hiç bir şey yapmasa bile çok şey yaptığının farkinda olmayandır bazen. Ne kadar çok şey yapsa bile bir anne için yeterli olmaz. Çoğu zaman kendisini yetersiz görür ve hükümsüz hisseder. Çok uzaklardadır evlatları. Ne kolları uzanır. Ne de sesi ulaşır. Çığlık çığlığa haykırırken sesi içine içine kaçar her defasında; susar ve yine pusar. Anne olduğu için omuzlarını dik tutma gayretiyle siler göz yaşlarını ve içine içine ağlamaya devam eder.
Tekrar gibi olacak ama yukarda yazılanlar hükümsüzdür. Ben yazmadım. Siz de okumadınız.
Ben vazgeçeyim bu sevdadan. Ben deli miyim? Kendi kendine konuşmak hiç te bana göre değil. Veli olabilirim ama deli olmamam lazım. Deli olmak nasıl bir şey acaba? Belki güzel bir şeydir. Evet güzel olabilir. Olabilir de olmayabilir de. Bilmiyorum. Neyse geçelim buraları. Hükümsüzdür hiç kâle almayın. Bence de kâle almayın.
Bana biri lazım. Hayali biri. Lulu, mimi, tomi, toni, taki, tuki, vafi, vufi veya çitlenbik, bitlendik uyuz olduk. Çok özür dilerim. Hatlar karıştı yine. Ne diyordum? Ne diyemiyordum daha doğrusu? Konuşma yeteneğimi kaybediyor olabilirim. Yoksa böyle bir salgın mı başladı. Bana bir arkadaş lazım...
Adı olmalı değil mi? Hitap etmek için gerekli. Ama öyle biri olmalı ki sabırla dinlemeli. Menfaatsiz. Karşılıksız. Koşulsuz. Şartsız. Kartsız. Yok kart gereksiz yazıldı. (Okumadınız.)
Buldum. Adı anne olsun. Muhteşem...
Anne ben çok yoruldum. Kendimi hükümsüz hissediyorum. Hiç gücüm kalmadı. Yetişemiyorum anne hiç bir şeye yetişemiyorum. Avucumun içinden kayıp gidiyor evlatlarım.
Anne ben onları koruyamadım. Sen beni korur musun? Benim sesim çıkmıyor artık. Beni kimse duymuyor. Beni kimse dinlemiyor. Ben artık hiç konuşmuyorum. Ben susuyorum anne. Sadece susuyorum.
Anne beni duyuyor musun?
Anne ne olur duy beni. ve sadece dinle beni. Sessizce dinle. Çünkü artık benim sesim çıkmıyor.
Sesimi duyan var mı ?
( Tüm okuduklarınız hükümsüzdür. Ben yazmadım siz okumadınız. )
YORUMLAR
Evet... Siz yazdınız ben de okudum yazdıklarınızı.
Derinden de derin dertlerin
Acizliğin ve bir o kadarda dirayetin
Kıyıda köşede yosun tutmuş umutların
sessiz çığlıkların...
Yazılı metnini tekrar tekrar okudum.
Hükmümüz cürmümüz kadardır cürmün içindeki yürek kainat kadardır.!
Evet... Hepimiz hükümlüyüz
Güçlü güçsüz suçlu suçsuz
Vardır hüküm yememiz için sebeplerimiz.
Suçluyuz...
Sevdiklerimize ikram ettiğimiz sevgilerden dolayı suçluyuz
Hükümlüyüz...
Yetişmeye çalışıp yetişemediklerimize karşı hükümlüyüz
Yürek yangınları...
Belimizin kırıklığı gözümüzün yaşı hep ama hep bundandır yürek yangınları
Yaşam bizlere farkında olmadan acıyı bal eğledi ve sabretmeyi öğretti
Yorulduk büküldük yılmamak için titreyen bacaklarımız üzerinde cambaza döndük
Ama daha ölmedik...!
Attıkça yüreklerimiz daha vakit var demektir.!
Biz umut varız Kimse yıkamaz bizleri Haktan gayrı
Niyazımız vardır Rahmana Yarınlarımıza Rahmet olsun diye
Biz onu terk etmedikçe O bizi asla tek bırakmaz.!
Hayat hayır dertler hayır akıbet hayır olsun
Kaleminiz şad olsun Ruhunuza Dertlerinize şifalar olsun
Günleriniz Hayırlı olsun.
Bir sarhoşluk anında yazmadınız. Ben okudum hikmet dolu akılla, sabır dolu nefisle. Okudukça sustum. Sustukça aşamadım ümitsizliği.
Boy verdi secdemde çocukların tebessümü. Ağladım, sarıldım, dokundum, dualar ettim..
Sesinin sahibi de duymuştur sesini.
Kainatın suretini dinle...
Hoş geldin🌸