- 135 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İmtihan ne mi...
İmtihan ne mi...
"Allah bilinmek istedi ve yarattı.grevimiz ve imtihanımız esma ile ilgilidir...Esmayı bilen görevini yaptı imtihanı geçti...de.
Lütfu da kaderdir kahrı da.Kaderi hoşa çevir.Nuh gibi ol Tufan kaderse gemi yap hoşa çevir.Deprem ülkesiyiz faylardan kaç ev yap
İmtihan ne mi...
Lütfu da kaderdir imtihandır...kahrı da.Kaderi görevi imtihanı hoşa çevir iraden var çünkü.seçimindir kahrı lütfu rahmanı hayra çeviren...Allah rahmandır bir anne vardır o rahman esmasına alim esmasına ayna olur bir anne vardır engel olur...bir öğretmen bir eğitimci vardır o alim sıfatına engel olur."bir öğretmen talebelerine "Allahtan şeker isteyin "dermiş Allah herkesin duasını kabul etmez ki sebeblerine sarıl der.sebeblere sarılmak ne mi babandan iste veya satın al...duanız kabul olmadı diyeceğine "Allah yok "ve işte vermedi size şeker...dermiş.bu mu Allahın yokluğuna delilin ey ahmak...bu hilekarlığını gösterir senin...Şekerin sen emanetçisisinçemanetçi olur da sahip olmaz mı...
Ticaretci bakışın olmazsa hilelere kapalı olamazsın..."Ölümü öldüremeyeni hiç say"iğrabdan mahalli yok onların...öğretmenin anne Allah olsun o ölümü öldürebiliyor çünkü...
Bir insanın bir toplumun hilekarlara kapalı olmayışı...eksik ilimli oluşundandır..."Ölümü öldüremeyenlere kıymet verişindendir...İğrabtan mahalli olmayanlara kıymet verişindendir...
İmtihan ne mi...
"Kahrı da hoş"de.deprem ve sel fırtına Nuhun yaşadığı TUFAN gemi yaparsan hoştur.gemi yap barajlar yap sele tetbir al.Hoşolsun
İmtihan esmaları hoşa çevirmendir...çeviren imtihanını geçer...
Allah alimdir...ilimde uzmanlaş...ilmin önündeki ilimle arandaki engelleri kaldır...esmayla arandaki ve insanların arasındaki engelleri kaldır...anneler Rahmanın rahmetine ayna olsun babalar da öğretmenler de...İdareciler de...zenginler de...
Dostuna dua et ne mi bu dostunla esma arasında ki engelleri kaldır"Balık tutmayı öğret ona"ekmeğini kazanacağı bir meslek sahibi kıl onu.uzmanlaştır onu bir meslekte...
Allaha rağmen Nemrut İbrahimi ateşte yakamaz.şeytan da hz Ademi cennette aldatamaz...KAHRI da hoş lütfu da de.Şerleri tebdil eder...
Allaha rağmen Nemrut İbrahimi ateşte yakamaz...şeytan da hz Ademi cennette aldatamaz...bir hikmeti var...de.Gemiyle TUFANDAN korur
Rahmete ayna olanların kıymetini bil...devlet Rahmete adalete ayna...kıymetini bil...baba da devlet gibidir...zenginler de...ebubekir olan zanginler ama... ilme ayna okullarıyla...şifaya ayna hastaneleriyle ...devletin kıymetini bil...
Kıymetini bil devletin babanın...imtihan bu...Kıymet bilmekle hoş et...kaderini ve görevini ve imtihanını esmanın önündeki engelleri kaldırmakla imtihan ediliyoruz...İmtihan belli..."Zalemna"dedi hz Adem cennetten çıkınca ama TEVVAB esmasına koştu cennet nimetine dünya cennetini nimetini ekledi...Esmaya kul ol...imtihanda başarı ve goşluğa erişmek seçiminle mümkün...kötü kaderden evbe ettti yani hz Adem kaderini hoşa çevirdi.kaderi bozamazsın ama kaderden kadere kaçabilirsin hoş kadere tevbe et tevbe ile...Nuh Tufanı bozamadı ama gemi yaptı...hoşa çevir kötü kaderi...gemi yap asa dile Allahtan yani...
Allaha rağmen Nemrut İbrahimi ateşte yakamaz...şeytan da hz Ademi cennette aldatamaz...bir hikmeti var...de.Gemiyle TUFANDAN korur...Gemiyle tufandan korun diye tufan verdi Allah seçimin imtihanındır...ödüllük seçim iyi kader seçmendir...sebeb-sonuç kuralı işliyor bu kainatta iyi kaderi seç eylemlerinle hallerinle düşüncelerinle duygularınla imtihanın bu...yine de Külli iradenin dediği olur ama sen ödülünü alırsın...sonuç yani külli irde değişmez ama ödülün değişir...batacak gemi batar ama batmasın diye uğraşanla batsın diyenin ödülü aynı olamaz adildir Allah...
İmtihan ne mi...esmanın önündeki arandaki engelleri kaldırmandır...esmaya erişmendir...tevbe TEVVAB ile arandaki engeli kaldırışındır...ağızla tevbe yetmez eylemlerinle hallerinle düşüncelerinle duygularınla Nuh gibi ol.Tutafa GEMİ yap.. kaderden kadere kaçma yetkisidir cüz’i irade Külli irade değişmez değişirse esma bilinmez.Kaderden kadere kaç işte budur İmtihanın...Tevvaba kaçtı hz Adem dünya da cennet oldu cenneti de tekrar kazandı.esmadan esmaya kaç...günahtan esmaya kaç...kaderden kadere kaç.kaderinde hoşu var...kahhar yani Tufan gemi yapana hoş olur...diğerleri kahrolur...gemiye binmeyenler de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.