- 247 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAHİPSİZ MEKTUPLAR
Şimdi bana senin ile bir gökyüzü yer edinmenin onuru içimde gülüşün yüreğimi şenlendirir çünkü senin yüreğinde şenlenir bilirim yürekten gülmek çoğu kez acıları siler ısrarla bekliyorsun yürek kapımda yüreği ile gelene yüreğimi takas edeceğimi de bizzat ömrümü vereceğimi de biliyorsun ne yazık ki öyle kolay değil çoğu şey artık bir destan yazmanın sevinci ile ilerliyorum ete kemiğe bürünmüş aşkı derunumun çabasını görmeliyim bizzat bizim için neler yapacağının gerçeği bilmeliyim hayatı basit yaşamak bilâkis insancıl duruşumuzu basite almadan gerektiği gibi her şeyi ile benim olmalı belki de biz bizden çıkıp gökyüzüne ulaşmış aşkımızı haykırmalıyız...
Sana, koşarak gelmek isterdim, sevgili hayalim; geceden kara gecene, sımsıkı sardım ruhumu /ruhuna vazgeçtim sanıp sevindirmekte! nedir?... Ey sevgili Kehribar! Sen gökten inene kadar yazacağım, elbette yaşayacağım...
Vazgeçmişliğim kadir kıymet bilmeyene bir yerlerde halen insanca yaşamın olduğunu ve insana saygı ve sevgi duyulduğunu var sayıyorum kenetlenmeli ellerim/ ellerine ayıpsız amasız kim ne derlere inat helalinden olmalı bilâkis ayan beyan sevmeliyim her ne desem peki olmalı bu vakitten sonra seni ve sende herkes ne der kuyusundan çıkıp yürek/ yüreğe sevmelisin kehribar hatunum deyip düşmeli yüreğinden sözler seni senden çok düşünüyor oluşum nakşetmeli asil yüreğimize ve insanca/ insana yaraşır bir şekilde yaşamalıyız...
Sarmalı önce yüreğim, sonra kollarım bilmelisin ki gitmemeli öteye sensiz yüreğim, yüzümüzde açmalı gönül güllerim ve bilmeliyim ki yüzünde yeryüzünün eşsiz manzarası doğmalı kalbime ve bir tek mütevazı yüreğine saygı ile eğilmeli yüreğim...
Öylesine değil ölesiye sevmeliyiz birbirimizi
bahaneler bulup birilerini almadan aramıza birbirimizi arkasından atmadan adam gibi ve kadına yakışır kadın gibi sevmeliyim dedim ya sözcükler eksilse de neyi ne için yaptığımı bilmeli sorgusuz sualsiz sevmenin onuru olmalı öz göğüm gönül özüm sonsuzluğa yol almalı yoldaşım. Baki selam öpüyorum kalbimin kalbi kalbinden...
Saliha İnan
15.01.2024
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.