- 141 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
"HİÇİM"demeyen müşriktir...
"HİÇİM"demeyen müşriktir...
Aynayım de...emanetçiyim ...de.Varlık O de.
Gölgeyim de.varlık o de...
Esmadır ölçü.İslamdan mahrum bırakır asiliğe sebebtir kibir.sevimsizdir yani.esmaya kulluğu budar.tembellik de yani aşksızlık da
"HİÇİM"demeyen müşriktir...
Hiçim demeyen şükretmez...mal benimdir der kazandım der...sahiplenir zekat vermez...İlk sahibi allah o malın senin de emeğin var ama sende emanet o mal ölümlüsün sen sahip olmaz ki ölümlü
Kur’anın öğretti ölçü Allahtır yani esmadır çünkü zatı bilinmezlerdendir...gizlidir batındır sadece esması zahirdir...aynalarda kainatta İnsan da Kur’anda aynı esma...var.deist Allah kitap göndermedi dese de bilinmek istedi ve yarattı.Yaratılanlar insan kainat ayna ve Kur’an o aynayı okumanın adı...Allahı bilmemektir aslında deizm.yani ilmi budamaktır.İslamı budamaktır...bilinenleri budarsan bu da asiliktir ilme bilinene...asiliktir deizm ateizm...ilme asilik.hakka asilik Allaha asiliktir ilme asilik alimlik esmasıdır Allahın esmayı budamak örtmek küfür şirk asiliktir..."Allahu ekber"diyen şirki kibri.şükürsüzlüğü sabırsızlığı tembelliği yani aşksızlığı asilik gör. eğer ekmelce "Allahu ekber" demekse ülkün buna mahkumsun "Allahu ekberliği"budamış olursun kibirde denkim ortağım pay ettik kibri büyüklüğü aramızda dersen.Oğulum derse de...Üstünüm dersen de ululuğu pay ettik demiş olursun.bu hırsızlıktır. esmasına aynayım de...esması bende emanettir de...malik değilim de...zekat vermek kurban kesmek.MALİK değilim anlamına gelen eylemlerdir...eylemlerin HİÇİM dersen Allahı ulular.namazın da değilse beden eğitim olur namazın açlık olur orucun...Ulularsan oruç oruçtur.esmaya kulluktur...mesleklerde uzmanlaşmak cihaddır...zenginlik de...mesleklerle ulularsan Allahı.işte müşrikten öndeyim...dersen müşrike kaptırmadım bu mesleği dersen.sadece toprak fethi değil meslekleri fet et ululamaktır bu da Allahı.o meslek fethedene hizmet eder toprak fethi gibi...ilim de esma da fethedilmeli...müslümana hizmet etmeli yani...atalarımız bunu yaptı.en büyük alimler müslümanlardı...en büyük sanatçılar da...meslekleri feth toprak fethi gibidir...Allaha sevgiyi gösterir...
Allaha sevgini cihad aşkını mesleğinde önde olmakla uzmanlaşmakla göster.değilse cihadın temeli bozuktur.savaşları kaybedersin nüklerin yoksa ilmi fethetmediysen toprağı da fethedemezsin ki..."sebeb-sonuç" belli..
Cihadı emretti farz kıldı Allah her meslek cihad meydanıdır müşrikten önde ol...İstanbulu Fatih değil.ilim fethetti fen fethetti...Nükleri olmayan günümde emre girmiş durumda...
"HİÇİM"demeyen müşriktir...
Hiçim demek ne mi...sahip değilim kaynak değilim o kaynağa kulum...demektir...Irkım üstün ...deme Kabili var habili var...zıttı olana ululuk varme...günaha girersin...ölçü esmadır...esmayı fethettiğin kadar kul olduğunkadar esmaya üstün olursun...
Deist kur’anı peygamberin yaşamını eleştiriyor.Ölçün Allah yani esma.esmanın tefsiridir siyer-i nebi ve Kur’an...Kur’ana gerek var de deist.öğrencisi ol kur’anın.esma ölçü çünkü.Kur’an o ölçünün helal kıldığı eylemleri halleri düşünceleri duyguları öğretir öğrenmeyen asi olur kavga eder yani Allahla...bilmek aşka götürür Kur’anla helale -harama tavra götürür...faydasız değil Kur’an.var olanla kavgadasın ey deist...
Cihadın büyüğü-küçüğü var.En büyük şehit en büyük mücahit mesleğinde müşrikin önünde olandır.esmada da...ilimde.zenginlikte...de
Öyle silahlar üretildi ki milyar insan şehit olsa onu yenemez.günümde can vermek cihada zafere büyük katkı değil artık.Mesleğinizde uzmanlaşın...ilmi fethetmeyen vatanına toprak katmak şöyle dursun vatanını da koruyamaz...günümün şartlarında ve ölmesinin de incir çekirdeğini doldurmaz katkısı ...
Yalnızca Allah için ezan için para kazanın.Cihad bu meslek sahibi olun cihadı seviyorsanız.Can vermek çok işe yaramıyor günümde çünkü.Bir nükler milyar nüfustan daha etkin zafer için...
Nüklerli köle eder.ne imanın ne Kur’ana saygın kurtara bilir...Nemrudu bir sinekle yok eden biyolojik silah öneriyor bize hz İbrahim-Nemmrut kıssası ile...biyoloji ilmini fethet önce...toprak fethi silahsız mümkün mü fethettiğini korumak nüklersiz mümkün mü...İbrahim değilsin Allahın yardımını boşa çıkar bekleyişin..."El-Hakimdir Allah" İbrahimi kurtarmasında hikmet vardı kurtardı.kabeyi kurtardı hikmet yoksa imanın için de kurtarmaz..."HİÇİM"demeyen müşriktir...Hiçliğini kabul eden kaç müslüman var içimizde...Zekat vermeyen kibirlidir...cihad için mal kazanmayan...kibri için mal biriktiriyor...İman Allahın ardımına desteğine anahtardır ama o anahtar da hikmet yoksa o kapıyı açmaz...ama adl sıfatı öyle değil.nükler verir...gemili nuh oluruz ve tufan aciz kalır...ilim tufanı acizleştirir ama ilme sebeb olmayan iman nuhun imanına denk olsa da...Gemisiz kalırsın o iman tufanda seni kurtarmaz..."Hak Alici"de olsan boş.Nuha gemi ilmi de vahyolundu...İman +gemi ilmi yani.İman +nükler ilmi..."dünyada mekan ahirette iman"fayda verir...habilin hz Hüseyinin imanı yetmedi Kabilden ve yezitten kurtulmalarına...
İbadetin tevekküle yetmeli...zafer o zamandır...Takvalısın ihlaslısın hiçliği seçmişlerdensin.Ululayıcısın kulsun.der Allah insana.İbadetini kabul ederek.Bedirde cihad onaylandı.Zafer onaylandı ve peygamber duasından dolayı nasip edildi o zafer"Hikmet de zaferi gerektiriyordu...Hikmete ram ol...zaferi mi elzem kılıyor günümün hikmeti...belli mi...az çoğu yener...deme külli irade belirler zaferi. çünkü adl sıfatı çok azı yener der...ateş ibrahimi yakmadı diyen de ama görevin düşmandan önde olmak her meslekte her dünyalıkta..."dünyayı sevme"dediler hocalar cihad için de sevme anladık.
"HİÇİM"demeyen müşriktir...tevbesizdir...kibirlidir...yat-kat peşindedir...sen müslümandır diyorsun "kalbim temiz"diyenlere ama Kur’anın öğretisi farklı...Zafer çoğun azı yenmesi şeklinde oldu hz Ademden beri..."el-Hikmet"gereği istisnaları var bu kuralın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.