- 230 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TERÖRiZM VE UŞAKLARI
Yıl M.Ö.12.000 yılları.
insan oğlunun dünya topraklarında yeniden varlığı ve yaşaması için yüz yıl süren ve yeryüzünü her 12.000 yıllık zaman dilimiyle içinde bulunduğu buzul çağının bölgedeki ilk mevsimsel dönüşümünden sonra; M.Ö.4.000 yıllarında yaşamları sürdüren ve runik tamgaların dan ilk yazıya geçişi sağlayan kavim TÜRK lerdir. Artık tüm dünya Tarihçilerinin de bu tarihi süreç içerisinde Türklerin atalarından olan ve de kendi adlarını kendileri veren KÜNGERLER/KENGERLER yani sümerler i inkar etmeyi bırakıp tarihi gerçeklerle yüzleşmesini bilmeye başladılar. Sümerler atalarının M.Ö 11.000 ila 6.000 yılları arasında dünyadaki yeni buluşlar ve medeniyetin de öncüleri olan TÜRK BİR OY/TÜRK BİL OY kavminin de çocukları olan ON OGUR ve TOKUZ OĞUZ kabilelerini bir araya getirerek tüm dünya üzerinde hakimiyetini kuran lider OĞUZ KAĞAN dır.
Bu lider yeryüzünde hakimiyetini sürdüren ve yirmi dört ana boy ve doksanaltı alt boyuyla dünyanın her yerinde genetik bir zincirle bilinen ve bilinmeyen ama varlığı ile tarihçe kıskanılacak kadar tarihçilerinde zoruna giden bu tarihi gerçekliği bizler de inkar edercesine dikkate almadık çoğu zaman.
Güneşin Çocukları olduklarını tarihe şerh düşerek kil topraklara yazdıkları tabletlerinde (Tarihçi Sümerolog Dr.Muazzez İlmiye ÇIĞ) ın Kuran ve,İncil ve Tevrat ın Sümer deki Kökenleri kitabında gün yüzüne çıkardığı eşsiz bilgilerden de anlaşılacağı üzere( 1995.kaynak yayınları) Tanrının ONUK/ONAH adındaki Kral’a emir vererek Tanrı tanımaz yaşamlarının sonlandırılması adına yalnızca Tanrı adına inananların kurtuluşu olacağını müjdelemesiyle meydana gelecek olan bir tufan dan Tanrının kutlu izniyle gerçekleşeceğini ve bu olaydan sonra da Tanrıya karşı gelen ve onun mirlerinde çıkanlarının sonunun da Tufan daki gibi yok oluşlarla insanlığın yer yüzündeki tarihi seyrini anlatır.
Bu anlatım o tarih ten bu yana ve devam edecek olan kalan yaşam süresi içerisinde bu gün bile:
KÖK/GÖK/ TANRI ( Bugünkü ismi ile Uluların ulusu yüceliği elinde olan ALLAH) bu çoğulcu insan oğlunun yer yüzünde ki yaşamları süresince de emir ve yasaklara bağlı kalmasını insan oğlunda hep istemiş ve son kitabında da bunu devam ettirmiştir.
Bütün mesele Var olan tek olan doğmayan ve doğurmayan, Varlığı kafalarda tarifi ve de şekli tasviri yapılamayan ve yapılması da mümkünü olmayan, kudretin ve yer yüzünde Mülkün sahibinin ancak ve ancak kendisi olduğunu bilimsel matematik hesabı ile modern insan olan HOMOSAPİENS yani İLK insan Adem oğlu Yüz yirmi bin yıldır emredenin emrine karşı gelerek yer yüzünde kargaşa çıkarmaya devam etmiş ve etmeye de devam etmektedir.
Bu kargaşa ve karıklıklar içerisinde yarattığı kavimlere akıllarını kullanmalarını yeryüzünde adaletle yaşamalarını isteyen bu Ulu Yüce Güç olan Tanrının yolundan çıkmak isteyenlerle...(Dünya emperyalist devletleri ve terörden kan içerek beslenen lanetli kavimler ) Maide suresi 54.Ayet’in de:
(Mealen: Ey inananlar, içinizden kim çıkar da dininden dönerse Allah onlara bedel öyle bir kavim getirecektir yakında ki o onları sevecek, onlar da, onu sevecek, inananlara karşı alçak gönüllü, kafirlere karşı yüce olacak o kavim. Allah yolunda savaşacaklar ve hiçbir kınayanın kınamasından korkmayacaklar.)
Kendilerine tarihin ilk dönemin den bu güne kadar kut verilen bu asil milletin Türk Milleti olduğunu tüm düşmanlar bildiklerinden (biz hala bilemiyoruz) dünyadaki bu adalet yönetimini engellemek için el birliği Türklerin düşmanı olmaya devam ettirerek amaçlarının Anadolu ve orta doğu coğrafyası üzerinde önce sıkıştırmak sonra işgal ve nihayetinde parçalayıp tarihten de yok etmek ana ilkeleridir.
Onlar(TÜRK ün Tüm düşmanları) da bu görevi evanjelizm doktirinine koydukları, Tevrat öncesi Kabaladaki Tanrı figürü adına gerçekleştireceklerini gayet iyi bilmektedirler. Onlara göre de tanrıyı bu emperyalist istek ve yalanlara kandıracaklarını zannederek Dünyanın sonunu erken getirecek olan bir kıyamete zorlamak ve bu savaşta kendilerinin galip gelecekleri rüyasıyla yatıp kalktıkları için rüyalardan da uyandıklarında elindeki üstün silshlarla mazlumların lokmalarını elinden ve ağzından alarak bunlara yaşam hakkı tanımayan sırtlan lar ile Asil necip Kutlu Türk Milletinin tarihten günümüze kadar mücadelesidir bu savaş.
İşte bu yüzden; (Wikipedia.org. tanımlandığı gibi)
Türklerin en eski atası kimdir?
Türk, Turok veya et-Turk (Arapça: الترك ابن يافث), Türk ve Arap mitolojilerine göre tarihen yaşamış ve şimdi de nesillerini devam ettiren tüm Türk halklarının efsanevi atası. Efsaneye göre Türk, Yafes’in oğludur. Yafes ise hem Kitâb-ı Mukaddes’te hem de Kur’an’da adı geçen Nuh’un oğludur.
Bu olayı düşmanlar biyor da siz hala aslımızı ve neslimiz neden inkar ederisiniz Ey Gafiller.
Bütün mesele budur.Yer yüzünde TÜRK yaratılmak ve Türk olmak...
Siz gafilce yaşarsanız düşmanlar da bu durumu kendi lehlerine çevirirler...
Tanrı /Allah’ı da buna karıştırmaya da kalkmayın...
Siz titreyip kendinize geleceksiniz ki işte o zaman dünyanın reçete yazan doktoru siz olursunuz.
Çünkü onların görevidir Türk Askerini şehit etmek.
Bakara Suresi - 154 . Ayet Tefsiri;
Allah yolunda öldürülenler için “ölüler” demeyin. Hayır, onlar diridirler, fakat siz bilemezsiniz.
Onların şehid olduğunu gafiller gerçekten bilemezler ve bilmekte istemezler... İşin özü ana teması da burada yatmaktadır.
Bu konu da da psikolojik üstünlüğü bu yüzden ellerine geçirdiler aslı sanı ne olursa olsun tüm düşman ve avane yığınları...
Sonrası da bize ağlamayı inlemeyi yaptırırlar...
Dizlerimize hep beraber vuruyoruz nedir bu başımıza gelenler...
Aklımızı başımıza almazsak daha çok vuracağız dizlerimize...
Allah akıl hakkında ne demiştir? Kuranı Kerim de!:
İşte Allah, size ayetlerini böyle açıklar; ki akıl erdiresiniz. Bakara Suresi, 269. ayet: Kime dilerse hikmeti ona verir; şüphesiz kendisine hikmet verilene büyük bir hayır da verilmiştir. Temiz akıl sahiplerinden başkası öğüt alıp-düşünmez.
Nahl Suresi 12 Ayet ne demek istiyor?
(Allah) geceyi ve gündüzü, güneşi ve ayı sizin hizmetinize verdi. Bütün yıldızlar da Onun (koyduğu kurallarla) emrine boyun eğmişlerdir. Şüphesiz bunda, aklını kullanabilen bir topluluk için mûcizeler vardır.
Nahl Suresi 125 ayet neyi vurguluyor?
Rabbinin yoluna, hikmetle, güzel öğütle çağır ve onlarla olan mücadeleyi en güzel neyse onunla yap. Şüphesiz senin Rabbin, kendi yolundan sapanları en iyi bilendir. O, doğru yolda olanları da en iyi bilendir.(Kuranı Kerim Meali)
İslam’a göre akıl nedir?
Akıl, İslam’da akıl zekadan ziyade ileriyi görebilmek ve ona göre hazırlık yapabilmektir. Zira iman ile akıl bağdaştırılmaktadır. Ayrıca akıl bilgelik demektir.
Biz hala Orkun kitabelerinden hiç ders almamışız ve almamaktayız. Buradaki mesaj Türk milletin bir olması, diri olması, tek devlet ,tek millet, tek bayrak ve tek bir dil...
Hastalığımızın reçetesi tarihin ilk diliminde tedavi şeklini yazan atalarımız olan doktorun reçetesini kullanmak tan geçer.
En son Bağımsızlık savaşını da bu reçeteyi tekrar yazan ULUHAN Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK ve Asil TÜRK MİLLETİNİN Kurt bakışlı Evlatlarının kızıl elmaya yürüyüşleri 21 yüz yılda yılmadan Büyük Türkiye Cumhuriyeti devletinin Dünya üzerinde kıyamete kadar Türkiye Cumhuriyetinin ilelebet payidar olması için kanını dökmekten korkmadılar hiç bir zamanda korkmayacaklarının gösterdiler şehidlik rütbesi alarak...
Öncesinden ve sonu kadar Vatanımızı kutlu yaratılış adına savunarak cennetlikle müjdelenen tüm şehidlerimize Allahtan rahmet dilerim. Ruhları şad, Necip Türk Milletimizin başı şağ olsun.
Bu günler de mutlak geçecek elbet...
ilginize ve takdirinize sunarım.
Şimdiden eleştirilerinize teşekkür etmeyi bir borç bilirim, kıymetli okuyucularım.
13 ocak 2024
E.ALPERTÜRKATA-*Asarvadisişairi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.