- 181 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Tv kanalı
&
Genelde Tv kanallarını izlemesemde arada,sırada geçiş yaparken gözüm takılır. Dün ise bir kanalda duyduğum bir kelime ise ,gerçekten sinir etti beni sen hangi dünyada ve coğrafyada yaşıyorsun sunucu...
Malum uzayda yaşıyorsun herhalde...
(BU ZAMANDA SOBAMI KALDI YAV) Alaycı bir tavırla...Karşısındaki partnerine dönerek konuşuyor.
Türkiye değil kesin yasadığin yer, bu söylemlerine göre...
Bu karda kışta ekmeği aşı yakacaği yok belkide...Ama onurlu bir yaşamı var arsızlık,yüzsüzlük edip kimseye yaslanmamış sonrada yüzüne yerleştirdiğin ,o sahtelik , hadsiz,sahte gülümseme ile ve alaycılık sizin gibi şahsiyetlerin işi bu sahsiyetlerden o kadar çokki bu şahsiyetlere çok yakısiyor...
Gerçi yardım edecek yüreğinizde yok ya oda ayrıca tartışılır.
Siz hiç çaresiz insanlara denk gelmemişsiniz yada görüp görmemezlikten gelmişsiniz.Açlık ,yoksulluk ,işsizlik, ayyuka çıktığı bir zamanda...
Siz ancak deveyi hamuduyla götürün.
Aman rahatınız bozulmasın.
Belki birine yardım elini uzatsanız dünyayada reklam edersiniz çünkü kişilik yoksunuzunuz.
Zaten senin tuzun kuru tabiki yolunu bulmuşsun gidiyorsun ,yürüyorsun o yolda çünkü omurgalı biri olsan bu söylemi yapmazdın. Rabbim bir el uzatmayı bunuda size nasip etmemiştir ki konusuyorsun.
Sözde sizde paranın önemi yok,işte kazın ayağı öyle değil,sizin,dininiz,imanınız para.
Bu söylemlerin satılık ruhun için,para için. Çikar nerede siz oradasınız...
Sen nerede yaşıyorsun acaba uzaydamı...?Sırtına alımışsın malum kişileri senin sırtın sağlam ,sunucu olmuşsun...Malesef insan olamamışsın ...
Yazan.Gönül Parıltı.
10.01.2024
YORUMLAR
Yazmak öylece kendiliğindendir çoğumuzda. Zaten yazasımız olduğunda sözcükler dökülüverir. Fakat hadi yazayım deyip de konulu monulu bir yazı yazmak istense televizyon kanallarını şöylece bir gezinmek yeterlidir. Malzeme boldur hem de alabildiğine. Bilgi yarışmalarındaki garabetler, diziler filmler müzik programları haberler, fakat ille de gündüz kuşağı saatı asla kaçırılmamalı. Ülkesini ve insanını anlayamamışların çokluğu? O yalnızca televizyon kanallarındakilere özgü değil. Politikacısından bürokratına, memurundan işçisine, işsizinden fahişesine bu ülkede ülkesini ve insanını katıksızca anlamış kaç kişi sıralanabilir zaten...