- 241 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖYKÜ YARIŞMASI BİRİNCİSİNE 2.000, İKİNCİSİNE 1.500. ÜÇÜNCÜSÜNE, 1.000 LİRA ÖDENECEK...
SELMİNA MELİKOĞLU İLE ÜMİT YAŞAR IŞIKHAN İZMİR’DE OKUYUCULARI İÇİN KİTAP İMZALAYACAK VE SÖYLEŞİ DE BULUNACAKLAR...
13 Ocak 2024 Cuma günü, saat.14.00-16.00 arasında;Penguen Kitabevi-Kıbrıs Şehitleri Caddesi, No.144 (Punto İş Merkezi) Alsancak-İzmir Tel.0-539-4548809 adresinde, Selmina Melikoğlu ’’Hoşçakal Korella’’ isimli romanını. Uluslararası Aktivist Sanatçılar Birliği Genel Başkanı Ümit Yaşar Işıkhan ise ’’Tuvalde Peri Tozu’’ isimli kitaplarını okuyucuları için imzalayacak ve söyleşide bulunacaklardır. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
SADIK DAĞDEVİREN DENİZLİ’DE AÇILACAK OLAN ’’ŞİİR ATÖLYESİ’’Nİ YÖNETECEK...
13 Ocak 2024 Cumartesi günü, saat.13.00’de;Zeybekçi Kongre ve Kültür Merkezi, 4.salon İncilipınar-Denizli adresinde, Egeli Araştırmacı Yazarlar Birliği Genel Başkan Yardımcısı ve ’’Türk Edebiyatında Şiir’’ isimli ve daha bir çok kitabın yazarı Sadık Dağdeviren tarafından ’’Şiir Atölyesi’’ çalışmaları başlatılacaktır. Şiiri seven veya şiir öğrenmek isteyen herkesi atölye çalışmasına bekliyorlar, ilgilenenlere önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
ADANA ÇUKUROVA KİTAP FUARI 15-21 OCAK 2024 TARİHLERİNDE AÇIK OLACAK...
Çukurova 15. Kitap Fuarı 15-21 Ocak 2024 tarihlerinde 10.00–20.00 saatlerinde, son gün olan 22 Ocak 2024 tarihinde ise 10.00–19.00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek. Fuarda kitaplar, süreli yayınlar. Gazete ve dergi yayıncılığında faaliyet gösteren katılımcılar, medya kuruluşları ve yayın faaliyetinde bulunan önemli sivil toplum kuruluşları ürünlerini sergileyecak. 2023 yılında yayınlanan 103.000 kitabın bir çoğu bu fuarda stand açacak olan 300’den fazla yayınevi tarafından teşhir edilecek, 75 panel-şiir dinletisi-söyleşi-çocuk etkinliği yapılacak. 500 yazar ve şair okuyucuları için kitap imzalayacak. Siz de bu tür işlere yakınlık duyuyorsanız, fuarı ziyaret edebilir. Çevrenizi genişletmek için yayınevi sahipleri-yazar ve şairlerle tanışabilirsiniz. Fuarla ilgili etkinlik programı ve ayrıntılı bilgiye, Çukurova 15. Kitap Fuarı’nın web sitesinden erişebilirsiniz.
****************************************************************************************************
ŞAİR NAZIM HİKMET İSTANBUL’DA YAPILACAK BİR PROĞRAMLA ANILACAK...
15 Ocak 2024 Pazartesi günü, saat.11.00’de;Tarabya Oteli Önü Tarabya-İstanbul adresinde, Şair Nazım Hikmet 122.doğum yılı nedeni ile anılacak. Proğram gereğince, denize karanfiller bırakılacak. Daha sonra İstanbul Boğazı’na açılacak gemide Serap Yağız’ın sahne alacağı konser gerçekleştirilecek. Etkinliği, Sarıyer Belediyesi organize etti. İrtibat için 4441722 telefonu kullanabilirsiniz, ilgilenenlere önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
ÇUKUROVA EDEBİYATÇILAR DERNEĞİ ÜYESİ-YAZAR VE ŞAİR BEKİR DAĞSEVER ADANA KİTAP FUARI’NDA DADALOĞLU’NU ANLATACAK...
16 Ocak 2024 Salı günü, saat.14.00’de;Adana Çukurova Kitap Fuarı-Akdeniz Salonu Adana adresinde, Çukurova Edebiyatçılar Derneği Üyesi-Yazar-Şair Bekir Dağsever ’’Adana’nın Değerleri’’ adı altında Dadaloğlu’’nu anlatacak. Bu konuda sunum yapacak ve söyleşi de bulunacaktır, ilgilenenlere önemle duyurulur.
****************************************************************************************************
AŞIK BEKTAŞ ÖYKÜ YARIŞMASI BİRİNCİSİNE 2.000, İKİNCİSİNE 1.500. ÜÇÜNCÜSÜNE, 1.000 LİRA ÖDENECEK.(SON BAŞVURU TARİHİ.15 ŞUBAT 2024 PERŞEMBE)...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
Arguvanlılar Kültür ve Dayanışma Derneği yöneticileri, Aşık Bektaş Kaymaz Öykü Yarışması düzenledi. Yarışmaya iştirak şartları, aşağıdaki şekildedir.
KATILIM KOŞULLARI;
-Yarışmaya Düzenleme Kurulu Üyeleri ve Seçici Kurul Üyeleri ile birinci derece yakınları dışında, 16 (On altı) yaşını doldurmuş tüm vatandaşlar katılabileceklerdir.
-Her yarışmacı yarışmaya en çok bir (1) hikâye ile katılabilir, daha önce herhangi bir yarışmadan derece almış hikâyelerle başvuru yapılamaz.
-Yarışmaya katılacak öyküler ve özgeçmiş 12 punto ile Times New Roman karakterinde, A4 Kağıdına yazılacaktır. Öykülerin uzunluğu 1,5 satır aralığında, 5 (A4) sayfasını geçmeyecek boyutta olacaktır.
-Yarışmaya katılan hikâyeler, eser sahibine geri verilmeyecektir. Eserlerden uygun görülenler, herhangi bir telif hakkı iznine gerek kalmaksızın istendiği takdirde yarışmayı düzenleyen Kurum tarafından bir kitapta toplanabilir. Dergi, gazete veya web sayfasında yayımlayabilir.
-Yarışmaya katılan eserler üzerinde, seçici kurul tarafından dil bilgisine ilişkin düzenleme yapılabilir.
-Yarışmaya katılan eserler, ön jüri tarafından değerlendirilecektir.
-Yarışmaya katılan eserler, jüri üyelerinin takdir edeceği puanların aritmetik ortalaması ile belirlenecektir.
-Yarışmaya hikâye gönderen eser sahipleri, bu şartları kabul etmiş sayılacaktır.
-Yazarlar yarışmaya rumuz ile katılacaktır ve öykünün kayıtlı oldugu dosyanın adı, rumuzdan oluşacaktır. Rumuz öykünün sağ üst köşesine yazılmalı, metinde ve dosya adında yazarın gerçek adı kesinlikle yazılmamalıdır.
-Ayrıca bir word dosyasında, yazarın kısa özgeçmişi ve iletişim bilgileri (Adres-Telefon-E posta) yer almalıdır.
-Rumuz başlıklı öykü dosyası ve özgeçmiş dosyasının eklendiği e posta, en geç 15 Şubat 2024 Perşembe günü, saat 23.59’a kadar [email protected] adresine gönderilmiş olmalıdır.
AŞIK BEKTAŞ KAYMAZ ÖYKÜ YARIŞMASI ÖDÜLLERİ...
Birinci’ye.2.000 TL,
İkinci’ye.1.500 TL,
Üçüncü’ye.1.000 TL.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.