- 174 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şirk yok gibidir.Allaha zarar verilmez
Şirk yok gibidir.Allaha zarar verilmez
Bilinmek istedi...şirki var gibi güçlü kılar mı Bakilik vermedi fanilik verdi...ortak koşulacaklara...denklik vermedi hiçlik verdi yoktan var etti yani...ve yok da edebiliyor...
İnsan denk mi ona değil.hz isaya 1oğul"dediler denk mi göğe çekildi ölümsüz o dediler kıyamet kopacak...İsrail oğulları için üstün ırk denildi...kıyamet acziyeti sunar...sıfırla çarpma işi görür...Hesab gününü tek sahibi yine Allahtır...
Allaha ortak gördüğün her şey fani...güneş denk deme kıyamet onu siler mi siler.her şey aciz her şey emanetçi her şey ayna her şey koca bir HİÇ...denk yok ona yani şirk yok gibdir.yok gibiye inanmaktır.bir hastalıktır yani...mantığın aklın vicdanın arızalanmasının sonucu bir inançtır bu.
İsrailin de kulluğu Allahın Gazzelinin de kulluğu.çünkü Allahtan başka Baki mevcut değil.Fani bu gün var yarın yok.şirk yok gibi
Ölüm...kıyamet acziyeti sunar...ölümlüyüm acizim ...de.Uluyu ara...Her esma sıfırla çarpma işi görür..Baki olmayan bakiye denk tutulamaz...her esmada yaratılan sınırlı ve kaynak değil ve emanet.sadece sahiplik Allaha mahsusu...Tevhid inancını bozan şirktir. Şirk; Yaratan (Allah) ile birlikte, diğer varlıklara kulluk yapmaktır. Şirkin, çeşitli sebepleri ve türleri var
Evet...şirk denk görme.. kulluk fiillerini boşa çıkarır ödülsüzleştirir çünkü sadece Allahın cenneti var...ama müşrikin mi mü’minin mi bu kulluk ...kulluklar denktir...şirki seçmek farklılaştırır insanları kulluklar farklılaşmaz ki...nükleri müşrite mü’min de yapsa aynıdır...her alet aynıdır.çaydanlık bile aynıdır...kulluk geçerli veya geçersiz sayılır fark bu kadar...üretilen kumaş hint kumaşıdır Ankarada da üretilse...ama o üretilene değil üretenin niyetine cennet verilir veya verilmez fark ödülle alakalıdır üretilenin kalitesiyle alakalı değil...
Şirkin sebebi ne mi...denk görmede yanılmadıdır aklın vicdanın mantığın...katilin elindeki bıçakla operatörün bıçağı denktir ama niyetler hedefler farklıdır...Niyettir amelleri cennetlik yapan cenneti olana kul ol.
Şirkin sebebi ne mi...güce azizliğe kaynak olana kul ol.cenneti tek onun var çünkü.
Şirkin sebebi ne mi...Ölümü öldüremeyene kul olma ırkın ölümü öldürdü mü...Yendi mi Allahı...Nemrudun ateşini yendi hz Allah...tufanı gemi ile yenmek mümkün asa ile kızıl denizi yenmek fıtratını yenmek değiştirmek mümkün.Allahı yenmek mümkün değil.yenilenler"el-Galib" olmayanlara ilahlık verme...
Şirk yok gibidir.Allaha zarar verilmez
Şirkin sebebi ne mi...esmayı Allaha has kıl...varlık sayma yaratılanı.çünkü ilahın varlığına denk varlığın yok...de Alim de sayma çünkü Allahın alimliğine ve diğer esmalarına denk değil onda ki esma hatta emanettir...üfürülendir..üfürene geri dönecektir de...
"İman dolu göğsüm gibi serhattim var"denilmiş eskide ama şimdi iman dolu göğüste yok o göğse denk serhatte yok şimdi ama bazıları..iman yeter diyor...İmanı yaşamayınca iman yeter mi...ekmek yemeyince açlığı giderir mi..
İman et ama O Allahıa göre onun esmasına göre yaşama...Kur’an oku ama Kur’ana göre yaşama...dedirtemezsin fıtrata...işte bazı tarikatler zikrederken dans ediyor.fıtrat rahat bırakmıyor.Namaz da bir tepki dans da fıtrat tepkisiz kalmaz çünkü.Oruç da hac da..zekatta...fıtrat tepkisiz kalmaz gerçek zikir sebebtir çünkü...etkendir Allah ve esmasını okumak.yani zikir
Evet...ekmek yemeyince açlığı giderir mi...Rızkını gören vahşi hayvan gibi olursun Allaha kamil ersen.Kamil zikre kamil imana ersen .İmanımız kamil değil.Gazzeden bana ne diyoruz...bari çocuklar için susma...Bari rızık ilaç...vs yardımlar gönder...
"Allah rahman"evlenen evlat sahibi olur bu rahmete kapıdır.evlenmekten kaçandan da bu kapı kaçar
Ektiğini biçiyor Gazzeli ve ümmet.yapmadılar bir nükler...99 esmadan biz kaçtık 99 kapı da bizden kaçıyor...99 meslekde de müşrik uzman...En eski mesleğimiz hayvancılık ve çiftçilik ama en uzman değiliz...ümmetin uzman olduğu meslek yok.99 esmanın tecelliğahı olan bütün mesleklerde en gerilerde ümmet.rızkı çiftçiliği bile en güzel yapan teknik aletler kullanan gübre kullanan onlar...İnşaatçılıkta da...Allahı seven sema gibi kubbeler yapar yani işinde halinde düşüncesinde duygusunda da Allaha benzer çünkü Fıtrat etkendir sevgi etkendir iman etkendir...kalp ile tasdiklenmemişse inanç o inanç etken olmaz ölü doğan çocuğa veya hastalıklı doğan çocuğa veya eksikli engelli doğan çocuğa benzer.ey şehadetli...popal doğdu imanın.cennete geç kalacaksın...
İman ekmek gibidir.esmayı zikir de ekmek gibidir.Ye"Ya şafi"demekle acziyet sunarsın"Gazzeli"Ni’mel mevla"duası sunuyor acizlik bu...Nüklerleri olsaydı zafer kutlamaları sunacaklardı Allaha..."fetih suresi sunuyoruz" ilaç sunamıyoruz rızık sunamıyoruz Gazzeli kardeşlerimize...Fetih suresi bari sunalım...dualar bari sunalım.ses olalım bebeklere...de.böceklere de...
Gazzenin ve ümmetin kurtuluşu içib hacet namazı da kılalım...duadır.namaz da...Hz Ali saplanan kılıç çekileceğinde durun namaza durayım diyor.bağımlığı yenmek için de"NAMAZA sığın"Namaz ilaç
Namaz zikirdir.Zikri eyleme hale düşünceye duyguya çevirmek ekmek yemek gibidir.İlacı kullan.bir meslekte uzman ol...ey Gazzeli ey ümmet...Ey Gazzeyi seven sevgini mesleklerde uzmanlıkla göster...Allaha sevgini de...her meslekte uzman ol...hicret et güçlü olmaktır hicret...sonra cihad ve zafer...der peygamber hayatı ve asrı saadet bize ve tarih...
Ümmete zarar verilir ama .Allaha zarar verilmez
"Bu Gece Regaib Kandili"Rabb’im bu gecenin hürmetine Gazzeye imkanlar bahşet...Ümmete de esma ile dirilme nasib et...Hasta olanlara şifa, borçlu olanlara bol rızık, nasip et.
Regaip gecemiz mübarek olsun.Zaferlere vesile olsun...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.