- 297 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KİTAP TUTKUSU YÜZÜNDEN OKULDA KİLİTLİ KALMA
2013 Temmuz’unda Cemile Erkunt İlkokulu’nda yaz döneminde görev almıştım. Bu benim kaçıncı sanırım 2. görev alışımdı. Güzel duygularla göreve başlamıştım. Liseden sınıf arkadaşım Merve de aynı dönemde görev almıştı ve aynı zamanda liseden öğretmenim Hayrullah hoca da aynı dönemde görev almıştı.
İlk önce çocukların seviyesini tespit ettik, cüzde olanları Kur’an’da olanları ayrı sınıfları aldık, seviyelerini tespit ettik ve derslere başladık. Çocuklar gittikten sonra ben yarım saat sınıfta kitap okuyordum. Evde rahat okuyamadığım için bu benim için çok değerli bir zaman dilimiydi.
Ramazan’da arefe günü öğrencileri erken gönderdik. Ben yarım saat kitap okuyayım dedim. Kitap okuduktan sonra aşağıya indiğimde kapının kilitli olduğunu gördüm. Müthiş bir paniğe kapıldım. O an artık o panikle kapıyı açmaya çalıştım, fakat kapının camı demir parmaklıklara geldiği için kırıldı. Bu da ayrı bir şok oldu benim için.
Hemen şoku atlatıp paniği de yenerek liseden arkadaşım Merve’yi aradım ve durumu anlattım. Okulda kilitli kaldığımı söyledim. Bana müdürün numarasını verdi. Müdürün numarasını aldıktan sonra onu aradım ve okulda kilitli kaldığımı söyledim. Tam camı kırdığımı söyleyecektim ki müdür telefonu kapattı.
Hizmetli geldi ve cama baktı. Camcı getirdi ve cam yapıldı. Daha sonra ben oradan ayrıldım. Olayın şokunu yaşıyordum. Aradan 10 yıl geçti, Annem gilin hâlâ haberi yok. Bayram dönüşü müdür beni çağırdı. "Sündüs hocam, siz bu camı nasıl kırdınız?" dedi. "Sandalyeyi atsan bu cam kırılmaz," dedi. Bana 60 TL’ye mal oldu.
Hayatımda bu şekilde ilk defa çok sevdiğim kitaplar yüzünden başım belaya girdi. Şimdi bu hikayeye geri dönüp baktığımda, yaşadığım bu olay beni güçlendirdi. Zorluklarla baş etme becerimi geliştirdi. Artık küçük sorunları daha büyük bir perspektiften ele alabiliyorum ve her zorluğun üstesinden gelebileceğimi biliyorum. Bu olay benim için bir dönüm noktasıydı ve hayatımı olumlu yönde değiştirdi. Bu deneyim, beni daha dayanıklı ve kararlı bir insan haline getirdi. Her zorluk, aslında içimdeki gücün ve azmin bir göstergesi olduğunu fark ettim. Zamanla, bu deneyimin beni olgunlaştırdığını ve hayata karşı daha pozitif bir bakış açısı kazandırdığını gördüm. Artık her şeyin üstesinden gelebileceğime inanıyorum ve her zorluk, yaşamımın bir parçası olarak kabul ediyorum. Bu hikaye, beni daha güçlü, daha pozitif bir insan yaparak hayatıma olumlu bir etki yaptı.
SÜNDÜS TOKGÖZ - KONYA
11.01.2024 - PERŞEMBE 08.00
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.