- 294 Okunma
- 4 Yorum
- 5 Beğeni
Recep Yazıcıoğlu-1
RECEP YAZICIOĞLU
Gümüşhaneli muhtarın kızının evi Erzincan depreminde yıkılır.
Muhtar devletin deprem mağdurlarına vereceği evi almak için Erzincan’a kızının yanına gider.
Kızını alır, valilik binasına çıkarlar, öğlen arası olduğu için ellerinde evraklar beklemeye başlarlar.
Bu arada kot pantolonlu, yakası açık gömlekli biri gelir.
- "Amca buyur" der.
Muhtar derdini anlatır. Kot pantolonlu adam evrakları alır bir odaya gider, bir kaşe basar, diğer odaya gider başka bir evrak alır, doldurur, deftere kaydeder.
En son kapısında "Valilik" yazan odaya girip çekmeceden bir mühür alarak kâğıtlara mührü basar ve muhtardan da imzalamasını ister.
Muhtar, biraz da çekinerek,
- "Yeğenim çok sağol ama vali bey sana kızmasın."
- "Yok amca kızmaz."
- "Sağ ol yavrum,
adın nedir senin?"
- "Recep benim adım amca."
- "Yoksa sen vali Recep Yazıcıoğlu musun?"
- "He ya...
🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Recep Yazıcıoğlu;
Devletin değil,
milletin hizmetkârıydı...
ALLAH RAHMET EYLESİN.
Not: yazı alıntıdır
YORUMLAR
Allah gani gani rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Ne mutlu bana ki Sayın Vali Recep Yazıcıoğlu ile tanışma şerefine nail oldum ve döneminde çalışanlardan biriydim.Yeri asla doldurulamaz bir bürokrattı .Nur içinde yatsın.Ruhu Şad olsun.Vatan-Millet ve Bayrak aşkıyla çarpardı yüreği.Duyarlılık adına..Sağlıcakla.Saygıyla.
neneh. tarafından 11.1.2024 14:05:38 zamanında düzenlenmiştir.
Ölümünün ardından yaşamının bir bölümü de senaryolaştırılan sayın Vali ile ilgili yeterli, derinlikli soruşturmalar yapılamadı ölümünün ardındaki sır perdesi aydınlatılamadı. Kendisi de özlem duyulan kamu görevlisi anlamını taşıyarak halen var kalmakta aslında. Hep nasıl olmaması gerektiğine bakıyoruz. Nasıl olması gerektiğine de bakmak gerektiğini hatırlatıyor bize Ona dair anlatılanlar. Belki çoğu şehir efsanesi olan bu anlatımların gerçek olup olmamasından önemlisi, hepimizin böyle bir timsalin varlığına ihtiyaç duymamız. Halen hayatta olan, görev yürüten herkesin bu duruma odaklanmasında fayda var. Gururla ve özlemle Atatürk diyorsak, Onun ışığı altında ilerliyorsak, Onun ışığıyla aydınlanmışların aydınlattığı yollardan yürüyorsak yaşayanların ışığı pek cılız demektir...