- 443 Okunma
- 7 Yorum
- 7 Beğeni
REGAİP KANDİLİ
Allahım!
Senin kapından başka çalacak kapımız, senden başka gidecek yolumuz yok.
Cennetine de koysan, cehenneminde de yaksan, dönüşümüz yalnız sanadır.
Biliyorum çok günahkârız, ama o sonsuz rahmetinden hep ümitvârız.
Allah’ım!
Bir annenin çocuğuna olan şevkati bile, senin yarattıklarına olan merhametinin karşısında, küçücük bir zerreden ibaretken, nasıl senden ümit kesebiliriz ki.!
Bizlere sırat köprüsünde bineğimiz olacak güzel ameller ve hasenâtlar yapacağımız, imânlı, ihlâslı bir ömür,
Senin aşkından başka bir ateşin yakamayacağı, sevgi, vicdan ve merhamet dolu bir gönül bahşeyle yâ Rahím!
Aldığımız ve verdiğimiz her nefesi,
yalnızca senin rızana giden yolda harcamayı nasip eyle, lûtfeyle yâ Kerím.!
Regâib gecesinin nuruyla aydınlansın, ömürlerimiz, gönüllerimiz...
Rabb’imin sonsuz rahmetine ve mağfiretine gark olmanız dileği ve temennisiyle...
Şifamız, devamız, kabul olan duamız olsun, bu mübarek geceler, yüreğimizdeki her türlü yaraya.
Ömrümüzden eksilen her nefesi nerelerde harcadığımızın hesabını yapalım ve açılsın ellerimiz arş’ı âlâya..
Kalplerimizdeki her türlü karayı tövbelerimizle silebilmenin mutluluğu ve affedilme umudunun kalbimize bıraktığı o derin huzuru hissedebilmek dileğiyle.
Yüce Rabb’imin tüm Islâm âleminin maddî, manevî bütün sıkıntılarına hayırlı şifalar ve çareler nasip etmesi temennisiyle.
Ve bu mübarek aylara, mübarek gecelere kavuşmanın şükrü ile;
Regâip kandilinin âlemi İslâm’ın kurtuluşuna ve uyanışına vesile olmasını diliyor ve değerli edebiyat defteri ailesinin kandilini can-ı gönülden tebrik ediyorum.
Gönül koca bir deryadır, dertte sığar, kâhırda
Duâ yüce bir kapıdır, kim varsa gelsin darda.
Kandiller âleme Rahmet, tövbeye sebebiyet
Şu mübarek üç aylarda, yarışalım hayırda...
Nûriye Akyol
YORUMLAR
Nûriye Hsbk Akyl
Rabb'im hakkıyla idrak edebilmeyi nasip etsin Inşâllâh cümlemize.
Saygılar efendim.
Nûriye Hsbk Akyl
Çok teşekkür ediyorum.
Ve Aleyküm selâm.
Dâim huzur dileklerimle.
Nûriye Hsbk Akyl
Huzur ve afiyet diliyorum ömrünüzce.
Amin!
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Kandilinizi tebrik ederim, yaşamınızda hayır ve esenlik getirmesini dilerim
Milletimizin ve tüm İslam aleminin mübarek kandilini kutlarım, hayırlara vesile olmasını dilerim
İçten hislerinizin berrak ifadesi olan kıymetli yazınız dolayısıyla da kutluyorum sizi
Selam ve saygılarımla.
Nûriye Hsbk Akyl
Bu güzel, içten ve samimî dualarınıza gönülden amiiin diyorum.
Gönlünüze, ömrünüze huzur dileklerimle.
Selâm ve saygılarımla.
Ömrü güzel olası Anadolu'm canı Huriye üstadım, Amin, Cenabı hak kabul ede, kalemine yüreğine sağlık.
Nûriye Hsbk Akyl
Kalbî selâm ve saygılarımla
Sağlık ve selâmetle kalınız...
Amin ve eyvallah dedim bu güzel yazıya ve dileklerinize Huriye Hanım.
Mübarek üç aylar, Recep ayı ve içinde bulundurduğu kandil ile hanenize bereket/ hayra vesile olsun İnşallah, kutlu olsun dileklerimle tebriklerimi bırakıyor sevgiyle selamlıyorum.
Nûriye Hsbk Akyl
Kıymetli yorumunuz ve dilekleriniz için amiiin diyor, kalbî şükranlarımı sunuyorum.
Dâim huzur dileklerimle.
Selâm ve sevgilerimle.