- 144 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Osmalıcılık ne mi...
Osmalıcılık ne mi...
Osmanlıyı yıkın ailecilikti deyin yıkın.ailenin yerine cumhuru da getirin ama Osmanlıcı yıkarsanız dünyanın çivisi çıkar...dünya cehennem yeri olur...
İneği sev ama inekçi olma...Irkını sev ama Allah(esma) davasını ikinci sıraya koyma.Osmanlı Arabı sevdi İsrailliyi de ermeniyi de...Yunanı da.Tek tanrılı dinleri kardeşçe kaynaştırdı.Tek tanrılı dinlerin mensuplarını kucaklayıcı oldu Osmanlı yani Habilci olmaktır Osmanlıcı olmak
“Ailene namaz kılmayı emret! Kendin de namaza dört elle sarıl!”(Tâhâ/132) Namazı secdeyi amaçlamaktır...kıbleyi sapıtmamaktır Osmanlıcılık
Allah(esma) davasını ikinci sıraya koyma.Rusyayı sevmesen de tahıl konusunda sev.Razzaka kulluk konusunda sev.İlacını silahını da...Esmaya kul yani seçdeli olmaktır Osmanlıcılık...esmaya kul ümmeti kardeş bildi tek tanrılı dinlerin mensuplarını da ikinci halkaya koydu beşeri din mensuplarını da üçüncü sıraya koydu.Umulur ki onlara da hidayet nasip olur.Irkçı değil HABİLCİYDİ Osmanlı.Bütün insanlara bir gün hz muhammedin ümmeti olur gözüyle bak budur Osmanlıcılık...
Şerif Hüseyinin elinin kuruduğu gibi her ırkçının eli kurur.Peygamber aklı ve vicdanı HabilcidirHabilin ırkı ne olursa da kardeşim...de.buydu Osmanlıcılık.İrancılık ise "Hak Ali"de ömer öldür...idi...Kucaklayıcı olmadı İran.hep daralttı halkayı...Osmanlı hep büyüttü halkayı.eli kurumaz Osmancılığın.Osmanlı yıkılsa da...o çınar özlülüktü.diken çalısı özlü değildi...ırkçı mezhepçi diken özlüdür eli kurur.yani ebu leheb özlüdür.ebu leheb aklı ve vicdanı.Arabı da zora soktu tarihde ama Peygamber aklı peygamber vicdanı sahabeyi kardeş yaptı.kabileciliği yıktı evrensel devletti peygamberin gönlünden geçen...Habilciydi o yani peygamberin aklının ve vicdanının gereği...Habilcilikti...bunu sadece Osmanlı gerçekleştirdi"Kazan kazan"ilkesi ile bunu Türkiye yeniden diriltti...Habilciyiz...gel ne olursan gel diyen mevlana bizimdir...biz de mevlanayız hala...
Şerif Hüseyin Osmanlıdan kopunca suud ailesine fırsat doğdu.Şerif Hüseyine neden mi Ebu leheb dedim ırkçı.Aklını Allaha harcamadı.Allah davasını öncelemedi...
Hz muhammetle Araba kardeş olduk ama Şerif Hüseyin ebu lehep çıktı.hem eli hem arabın eli kurudu hem elimizden arabı çaldı..."İrancılık"Hak Ali" dedi ümmeti böldü...Şerif hüseyin de Arab ırkı dedi ümmeti böldü...birleşmeyesiye kopardı ümmetten Arabı suudu...bilhassa.
Günümde "Osmanlıcılık ne mi...olmalı"Vahdettin ingilizciydi diyen.İngilizle kötü olmak batı-doğu ticaretinde köprülük görevi almak isteyene ne yarar sağlar"Ehven-işer"bu.ehven-i şerri seçmektir Osmanlıcılık.İnsanlığı kucakla.sev İnsanı şeytan ve kabil olma...
İngilizle ve rusla savaşmadıkça ekonomimiz bozulmaz."Ehven-i şerri"belirlerken bu kurala önem verelim.Ticarete köprü olalım
Osmanlıcılık zamanın önceliğini doğru yakalamaktır...Namaz dinin direği ama zamanın önceliği silah üretmek.Cem-i tehir ve namazın kazası olmazdı.Sütçü imam aklı da.Zamanın önceliği ne...Habilin aklını vicdanını dinden kovma siyasetten kovma ticaretten kovma...Osmanlıcılık bu.Gazze Osmanlı toprağıdır.de sev...der Osmanlıcılığım.mescid-i Aksa var de sev...der dinim...
1967 de Mısırlı evliyaya mısırlı asker gelmiş"Neden biz galip gelmedik"demiş.ben onlarla sizin farkınızı görmedim .demiş o...Habilci ol...kork Allahın sorgulamasından...Kabil de peygambere inanıyordu...vahye de...Şeytan da alimdi...Allah da inanırdı ama Allahı öncelemezdi ırkını öncelerdi...Allhı ve davasını yani esmaya kulluğu öncelemektir Habilcilik de Osmancılık da...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.