- 146 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Cihad ne mi...
Cihad ne mi...
Cihad ülkenin sınırları dışında yapılırsa faydalıdır...Hz Nuhun gemi yapmasıdır cihad...Tufan gelmeden tufana hazırlıktır cihad...değilse cihad mağlubiyete sebebtir."Ehven-i şer"değişdir.Hastalık geciktikten sonra şifa fayda vermez...
Azken hicret et...çokken savaş...cihadında faydalısı var zararlısı var...hicret de cihaddır amacı esmaya kulluk olan her eylem hal düşünce duygu cihaddır..."Gazzeli ölürken "Mescidi Aksa sevgisi ver..."cihad olarak bu yeter.zararlı cihada girişme...
Az çoğu yendi Bedirde ama azın komutanı peygamberdi.ve duası Nuhun gemisine musanın asasına bedeldi...
Her meslek cihaddır amacın cihatsa her eylemin her halin her düşüncen her duygun cihaddır.Allaha sevgini cihadla göster yani bir kaç meslekde uzmanlaşarak göster.Nuh gemi yaparak cihad etti...Tufana hazırlık tetbir de cihaddır...Allah sevgini esmaya ait mesleklere kullukla göster...Osmanlıda insanlar mesleklere sarılmadılar 200 yıldır savaşların mağlubu olduk...nüfus az...silah az...düşman hem nüfusluydu hem paralıydı hem silahlıydı hem Akşemseddinimiz yoktu Akşemseddinin duası nüklere bedeldi...
Allaha sevgini esmaya sevgini mesleğinde uzmanlaşarak gösterirsen bu cihad olur.asker askerlikte doktor doktorlukta sanaide...her meslekde de cihada Allaha Allah davasına sevgini göster...Gazzeli bunda geç kaldı...200 yıl önce bu savaşa hazırlanmaya başlasaydı Nuha benzerdi.Nuh Tufana hazırlıkta gecikmedi çünkü...Gazzeli evi elinden gidince uyandı...geç kaldı uyanmakta...yani
Niyeti kötü olanın faizi de ticareti de haramdır siyonistin müşrikin haçlının neden engel olmadın.para kazanmasına engellikdi gerçek cihad...geç kaldık...silah üretmesine engellikteydi gerçek cihad...İslam değildik çünkü...İslamı sadece namazda oruçda aradık çünkü...namaza oruca indirgemiştik İslamı çünkü İslam ilimdir İlim ise sınırsızdır...o sınırsız ilimle ilgili bütün mesleklerde göstermeliydik uzmanlaşarak o mesleklerde o ilimlerde göstermeliydik Allaha sevgimizi cihada sevgimizi.Gazzeye ölmeye gitmek mi cihad.
Ülkem hakketmiyor bu fakirliği bu sömürülmeyi ümmet olalım demedik...silah üretme ilaç ürteme mesleklerinde göstermedik Allaha sevgimizi namazla oruçla gösterdik Allahı sevgimizi göstermediğimiz mesleklerden açık kapılarımızdan girdi düşmanımız...da şeytanımız da ahlaksızlıklar da nefis de...hilekarlarda...ve ezildik"La galibe illallah "inancımızı mesleklere sarılmakta aramadık sadece namaz da aradık...tevbe etmeliyiz bu hatamızdan artık...cihat ölmek için değil Adaleti rahmeti dünyaya getirmek içinse cihaddır...ancak.
Cihad ne mi...
Kerhane vergicisi rekortmenliğinden Teknoloji vergi Rekortmenliğine gelmektedir...
Cihad ne mi...
Her meslek cihaddır amacın cihatsa şehit olursun ölsen.Her mesleğin okulu uzmanı bakanı olmalı ülkemde.Cihad farz çünkü.Özen gerek
Her meslekte en önde olmayan.her mesleğe aşık olmayan ülkeler İslamlıkla öğünmemeli.mürtedlerin dini o.tevbe etsin cihad belli...Nüfus planlaması demek mi cihad...
Zikir esmayı zikirdir eyleminle halinle düşüncenle duygunla yap esmaya zikri yani esmaya sevgini mesleklerde uzmanlaşmayla göster...Her meslek Allahı unutmamaktır.İşcinin hakkını vermeyen zekat vermeyen patron mesleğinde insan değil.İslam değil...Başarılı olmayan insan da esmaya sevgisini meslekte uzmanlaşmayla göstermeyen insan da İnsan değil İslam değil.Şehadet getirsin iman tazelesin İslam değil.binlerce ayete asidir o.hatta mürteddir o...bunu anla.Ölçü esmadır Allahtır."Lafla peynir gemisi yürümez"Allahı sevgini bir kaç meslekde uzmanlaşarak göster yani eyleminle de halinle de düşüncenlen deduygunlanla da göster Allaha sevgini cihad işte ancak bu...dille zikir sevginin en derecesizidir...en basiti...Fetih suresi okuduk ancak Gazze için ve ilaç gıda gönderdik olmasaydı ne gönderirdik mesleğinde uzlaşlaş Allahı sevgini mesleğinde uzmanlıkla göster...
Evet...Her meslek Allahı unutmamaktır.İşcinin hakkını vermeyen zekat vermeyen patron mesleğinde insan değil.Başarılı olmayan insan da
Ancak mü’minler kardeştir. “Ayeti kerime” Ben islamla savaşanlarla kardeş değilim.Şahit ol Ya Rab!
en az bin ayete asilik taşıyor her algımız işte bir..hilekarız...işte...eylemlerimiz hallerimiz düşüncelerimiz duygularımız bin ayete asilik taşıyor...Suudun şeriati.Allahla kavga dolu.asilik dolu ayete hadise.İranın şeriati zaten ırkçılık.Irkçı müşriktir.asiliği savunan da mürted
"Dünya cennetin tarlası olmalı"ve önce cennet olmalı müşrik bile asilik edemeyecek bir dünya Adil bir dünya olmalı...her mesleğin hakkını ver.Fırıncı en kaliteli ekmek yapsın.Sihacı en kalitelisini...İlaçların en iyisini üret...
Hz Peygambere akrabası da düşman oldu...Irkçı değildi kabileci değildi.Adalet bu.ADL sıfatı tecellisi bu.Hakkettiğini yaşarsın...Allaha sevgini düşmanı fakirleştirerek de göster müslümanı zenginleştirerek de..her meslek de uzman olarak göster esmaya sevgini.esmaya kullukta en önde ol...esmaya kulluğu öncele namazın boş kutu olmuş esmaya kulluk yok orucunda farz dediklerin spor seviyesine inmiş...
Allahın rızasını mesleğinde uzmanlaşarak kazanmayı öncele...İnsanlardan öylesi de var ki Allah’ın rızasını kazanmak için canını verir.(2:207)
"Gazzeye gidelim"diyen önce hicret sonra Mekke fethi der peygamber sünneti...peygamber aklı peygamber vicdanı...Bedir hicretten önce yaşansaydı 50 kişyle gidilirdi ve ellisi de şehit olurdu.ve İslam nuru söndürülür dü.Peygamber aklı önledi bu sonu...önce hicret sonra fetih...Gazzeye gitmeden önce mesleğinde uzmanlaştın mı der Allah...İslam ilimdi.yani güneşti Mekkeye hapsolmadıEsmaya kulluktadır İslam yani her meslekte en önde olmakta.Her mesleğe çok aşık olmakta
İnsan aklı ya şeytanidir ya rahmani.Tefsirle kur’an tevrat oldu.İncil oldu tarikatler de.Ölçü esmaya kulluktur.kul olan aklı kovma...peygamber aklını peygamber vicdanını kovma"ehven-i şer sandığın şerrin büyüğüne sebeb olur..."
İnsan aklı ya şeytanidir ya rahmani.Tefsirle kur’an tevrat oldu.İncil oldu tarikatler de.Ölçü esmaya kulluktur.kul olan aklı kovma
Allaha kavgaya şeytan destek verir ama hz Adem cennete dünya nimetini ekledi TEVBEYLE Tevbeye aşık ol ki.Şeytan şaşırsın cihadı meleğinde uzman olmakla göster ki şeytan şaşırsın...
Hz. Yusuf’u öldürmek istediler, ölmedi.Onu köle olsun diye sattılar, efendi oldu.Şuna emin ol; Allah’ın istemesi her şeyin üzerindedir...mesleğine aşık ol cihaddır bu her mesleğin hakkını vermekte müşrikten önde ol...şeytan şaşırsın...
Gazzeliler Musa olsaydı ellerinde asa olurdu.Nuh olsaydılar gemileri.Eyyub olsaydılar eczaneleri...Yat-kat peşinde çoğu
"çocuk katilleri"yani firavunlar Kızıldenizde boğulur ama musa olsaydı Musa ne ki ASA olmazsa."EL-Galib ASA versin bize de.Ezildik
Allah için mi cihadımız...esmayla ilgili mesleklerde en önde olmaktır bu Kur’anda cihad denilen şey.Müşrik ırkı için yaptı bu cihadı.biz rıza için bile yapmadık...Bizim cihadımız Allahla"Fakirlik kutsal"diyoruz.Her meslekte hileye sapıyoruz...her meslek te müşrikten gerideyiz adam ırkını seviyor da biz Allahı o kadar sevmiyoruz...Namazla oruçla haçla gösterdik Allaha sevgimizi ama mesleklerde uzmanlaşmadık...Adam ırkı için mesleklerde uzmanlaştı da biz rıza için üstünleşmedik şimdi de gazzede ölmektir cihad diyoruz...bu peygamber aklı değil bu peygamber vicdanı değil...biz de ölürsek ilaç gıda kim gönderecek...Allahla kavgadayız bari tevbe edelim...ve mesleklerde uzmanlaşmak da en güzel tevbedir.peygamber aklına göre ama biz arab aklını seçtik...fransız aklını da...
Allahla kavga ne mi
.Allaha iftira atan da Allahla kavgalıdır."İsa oğlundur"deme.İsrail oğulları üstün ırktır"deme üstün aşık kişidir.Zekat verir sömürüp keöeleştirmez diğer ırklara da Rahmandır.Allah...değildir diyen de Allahla kavgadadır..
Ayetle kavga eden de peygamberle takvalı ile aşık ile ihlaslı ile mücahid ile kavga eden de...ama Gazzelinin yanlış stretejisi ile kavga mücahitle cihdla oruçla namazla kavga değil."Namazlı galib gelir deme.Nuh olana gemi verilir...de namazın hakkını verene de gemi verilir musalığın hakkını verene de asa nasip olur.İbrahimliğin muvahhitliğin hakkını verene de sinek asker olur...ateş yakmaz deniz boğmaz...deniz firavunları boğar...rabinizim diyen de kavgalıdır Allahla...esmayı tekeline alandır o.Sahiplenendir o zekat vermeyen de puttur.Allahla kavgalıdır inansa da.şehadeti şirklidir çünkü
Şehadeti şikli olan kim mi.Allah artı yaradılan diyen cem eden kişi.Allahın yetkileri ondada var diyen oğulda da babaya karşı işlenen günahları af yetkisi var der kilise.Havra da Allah gibidir ırkım der.Allah gibidir din adamlarım der hindu da...Şefaat hinduizm de de ortaklıktır...denkliktir.Allah da din adamı da şefaat eder derler çünkü.oysa şefaate kuldur din adamı da İslamda.Kula denklik yok ortaklık yok göerev var İslamda...
Aşık üstübdür...ortaklık da denklik de Allahla kavgadır...Allahla cem oldum hulül etti...diyen de tekeline alıyor Allahı ..bu kavgadır...Hiçim diyenin kavgası ancak hiç yoktur.elçisiyim diyen bile hileciyse bu da kavgadır.
Allahı unutan gafildir ama kavga eden müşriktir ilahlık ülkülüdür kibirlidir çünkü kibir sahiplik kaynaklık tek Allaha hastır...hilekarlıktır bu her hileci de Allahla kavgadadır ama kavgasını gizler ben de Allaha aşığım der aşık candan geçer.o kibirden bile geçmez.verilen nimete şükür değil sahiplenme ile tepki verir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.