- 265 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Bir Aşkın Dokunuşu ~ Sonsuz Sevda
Bir zamanlar, küçük bir kasabanın sakin sokaklarından birinde, Leyla ve Kerem adında iki genç yaşarmış. İkisi de aynı mahallede büyümüş, ancak aşkları henüz filizlenmemişti. Günler, ayrı geçiyordu onlar için, ta ki kaderin cilvesiyle karşılaşana kadar.
Leyla, kasabanın kitap kafesinde çalışan bir kütüphaneci olarak yaşamını sürdürüyordu. Kerem ise bir ressamdı, sokaklarına renk katan duvarlara hayallerini resmediyordu. İkisinin de yolları, bir sabah tesadüfen kesişti. Leyla, Kerem’in resim yaparken gördüğü bir kitap kafesine uğramıştı.
Bir anlık bakışma, ikisinin kalbinde bir çiçek açmasına neden oldu. Ancak utangaçlıkları, sözleri birbirine söylemelerine engel oluyordu. Zamanla, kitaplar ve resimler aracılığıyla duygularını ifade etmeye başladılar. Kerem, Leyla için özel bir resim yaparak duygularını tuvale döktü, Leyla ise Kerem’e sevdiği kitapları hediye etti.
Birlikte geçirdikleri günler, birbirlerine olan sevgilerini perçinledi. Her buluşmada, aşkları daha da büyüdü. Leyla, Kerem’in resimlerinde kayboldu, Kerem ise Leyla’nın önerdiği kitapların içinde buldu huzuru. Birlikte geçirdikleri anlarda, zamanın durduğunu hissettiler.
Ancak hayatta her masalın bir sınavı vardır. Bir gün, Leyla’nın başka bir şehre taşınması gerektiği haberini aldılar. Ayrılık, kalplerini derin bir hüzünle doldurdu. Ancak sevgileri, mesafe tanımadı. Leyla’nın yeni yaşamına Kerem, resim ve mektuplarla eşlik etti. Mesafe onları birbirine daha da yaklaştırdı.
Yıllar sonra, Leyla ve Kerem aynı şehirde yeniden karşılaştılar. Bu sefer, aşkları daha güçlü, daha olgun bir hal almıştı. Birbirlerine olan sevgileri, zamanın sınavından galip çıkmıştı. Birlikte geçirdikleri zorlu dönemler, sevgilerini daha da güçlendirmişti.
Leyla ve Kerem’in hikayesi, birbirlerine duydukları sevginin zamanı aştığını ve gerçek bir aşkın ne kadar güçlü olduğunu gösteren bir destan oldu. Sonsuz sevda, onları ömür boyu birbirine bağladı, çünkü gerçek aşk, zamanın bile aşamayacağı bir güçtür.
Yazan: SagirZadeOzaN ✒️
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.