- 143 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her müşrik şeytana benzer...Kavgan kiminle
Her müşrik şeytana benzer...Kavgan kiminle
Her müşrik şeytana benzer...siyonist de.Şeytan üstünlüğü "ULULUĞU"tekeline aldı "israil oğulları da ve bazı esmayı tekeline aldı
Her müşrik şeytana benzer...
Her müşrik şeytana benzer.Ateist de müşrik.Çünkü şeytan Tevvab yok dedi.Yani bir esmayı eksiltti.ateist de birkaç esmayıeksiltiyor
Hindular da Laikler de insan ölçüdür dedi yani esmayı eksiltti..."Oğul İsa"diyenler az eksiltti "Hak Ali "diyenler de az eksiltti...ama arab beynini veya fransız beynini ölçü edinenler çok eksiltti esmadan...esma eksilince inandıkları Allah ibrahimin musanın isaın muhammedin Allahı olmaktan çıktı.
Her müşrik şeytana benzer...
Adam sabah namazını kılmaz ama sabah namazı zararlı uykusuz bırakıyor derse..."bu savaş Allahadır..."
Her müşrik şeytana benzer...
Değişen ölçü olamaz.Ayet tefsirle yorumla değişir yani ölçü değil.Allah ve esma inkar edilir ama değişmez...esmadır ölçü...ayetle kavga et.yani beynine göre yorumla.ama Allahı beynine göre yorumlama çünkü bu şirk olur.Allahla kavga şirktir ayetle kavga mürtedlikdir ama karşı mezhebe göre ...
Her müşrik şeytana benzer...Kavgan kiminle
Mirasta 2 pay almamalı günahlara hasta erkek kardeş de.Ayet ölçü değil.Allah ölçü esma ölçü.Günahla savaş bu Allahla değil
Her müşrik şeytana benzer...
"Mirasta erkek kardeşe iki kıza bir pay verilmesi"yanlış dersen kafir olursun ama günahlara müptela olan erkek bundan mahrumdur de.her ayetle hadisle kıyasla icma ile savaş çünkü savaşın yaradılana olsun yaradana değil.Adam 9 yaşındaki kız evlilik yaşında değil dese bir mezhebten mürted olur.ama o mezhep=Allah demek değil.üstün mezhebten eksik mezhebe dönmüş olur.dese ki ilim için bu da"ehveni şerdir"9 yaşındaki hz Aişe çok zekiydi ilme uygundu onu peygamber aldı ve Fakih alimi yaptı ama şimdi bu fetva kötülerin sübyancıların oyuncağı oldu NESH edilmeli...mezheble de kavga etmiş olmaz...
Her müşrik şeytana benzer...Kavgan kiminle
Ülkenin "dış politikası gereği şu ayeti bir müddet dillendirmemek"Ehven-i şerdir"...bu ayete kavga açmak değil ki...şerre savaş açmaktır...Faizde de bu aynen böyle amacımız .ülkümüz..savaştır faizle ama "Ehven-i şerse Sabırsa bu kavgaya bir müddet ara verilir ancak streteji ve takiyyedir bu..
Her müşrik şeytana benzer...
"Niçin söylersiniz"der ayet İslamı yaşamayan da "ben yaşayamıyorum ama İslam da bu konu böyledir"demeli.ayetle kavga değil bu ama yaşayan birinin yüzü bile senin sözünden etkin olur...yaşa İslam güzel ve mutlu eder...
Her müşrik şeytana benzer...
"Arabsevicilik kime zarar verir...İsraile ve ekibine ve ortaklarına ve ABDnin müttefiklerine.yani Ümmeti Türk-arab diye parçalayanlara...Azeri türkmen diye de parçalayak onlar bizim birliğimizi...çünkü.Birlik nasip olsun bize de...müşrikler birleşiyor bak...
Her müşrik şeytana benzer...Yalancı HAK sıfatına asidir...dolandırıcı sömürücü"Malik "sıfatına asi...
Masallar da öğreticidir.evin içini görmek isteyen eşek sırtına köpeği almış...köpek de kediyi...kedi de horozu ve evin içini görmüşler.ve evin içinde ki sofralara konmuşlar...bu masal bazen değiştirilerek anlatılır...ortaklar birbirini aldatmıştır o anlatımlarda..."Arab da türkü aldattı tarihde...hemde tam petrol bulunmuşken ingilize kaydı...ve ingiliz kudurdu işte.mmeti eziyor...Rusa saldırtmak için bize desteği ...hile yani desteği bile...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.