- 226 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Alın Size Efsane Olarak Anılacak Bir Belediye Başkan Aday Adayı....
Alın Size Efsane Olarak Anılacak Bir Belediye Başkan Aday Adayı...
Her yerel seçim döneminde olduğu gibi şu günlerde de yoğun bir çalışma temposu içinde ülke...
Hal böyle iken beş yıldır adam akıllı hizmet yapmayanlar göz boyamaya devam ediyor.
Şehirde adam akıllı yol yok adamlar törenle park açıyor,diğer yandan halk kütüphanesine giden sayısı az iken millet kütüphanesi yapmaya hazırlanıyoruz.
...
Olayın siyasi boyutu bir kenara bana göre samimi,gönlünü memleketine adamış biri...
Bana dünyaya insanlığa hizmet için gelmiş birini göster deseler, hemen onu işaret ederim.
Bir örnekle anlatayım:
İlçe başkanlığı döneminde kendi ceplerinden tarla kiralayıp o tarlaya buğday ektiler.
Gelen mahsulü ihtiyacı olanları belirleyip eşit şekilde dağıtımını yapmıştır.
Yoruldu evet hem de çok yoruldu...
Sadece seçim zamanı değil o her zaman içimizdeydi,
Bizimleydi...
Şehrin Valisi sırf vekil olabilmek için istifa ederken o burdaydı Antakya’daydı yoldaşları ile beraber günlerce arama kurtarmada bulundu hiçbir zorunluluğu olmadığı halde...
Bıkmadı...
Atatürk’ün çizgisinde halkının yanında olmaktan...
Sözünü ettiğim halkının yanında olan kişi Nihat Dağ...
Milley vekili aday adayı oldu kısmet olmadı.Geçen yerel seçimlerde Belediye Başkan Adayı oldu kısmet olmadı.Bırakması için başlatılan kampanyalara rağmen “Ben halkımdan bir dönem için oy istedim. Devam edersem sözümü tutmamış olurum” dedi.
Öylesine bağlı halkına ve her zaman ben buradayım dedi...
. . .. . .
Abartısız söylüyorum; hayatımda bu denli tevazu sahibi ve dürüst başka birine rastlamadım. Bunları yazdığımı bilse, inanın bana kırılır.
Ama yazacağım ve CHP Genel Başkanı Özgür Özel’e sesleneceğim:
“Böylesine çalışkan, yaratıcı, gönlü zengin, paraya değer vermeyen ve sevilen bir CHP’li mutlaka bu seçimlerde yeniden belediye başkan adayı olmalı.
Bu memleketin şehre seçime yakın hizmet yapmaya çalışanlara değil, gerçekten memleketi seven,değer veren insanlara ihtiyacı var ve inşallah Nihat beyi koltukta görmek kısmet olur...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.