- 169 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Trafik kurallarına uymamak da haramdır...
Trafik kurallarına uymamak da haramdır...
Fıkhımızın haram-helal ölçüsü belli...esmaya asilik haram.esmaya kulluk helaldıri...ayet yok hadis yoksa da tefsiri var ayetin "at besle"der ayet.ama "Okçu"luk olmuş füzecilik ve okçuluk spor artık ama dün cihad içindi ve"El-Hafız" sıfatına kulluktu yani farzdı.füze farz ok spor artık.şartlar gereği yani"El-Hakim"ölçüdür.füze artık farz ok atıcılığı ise spor...etkinliğini kaybetti savaşta at da ok da...Haram-helal ölçüsü hz Ademden beri değişmez ama "Nesih-mensuh"değişme hep var.Hayrı fazla olanı seçeriz diğeri mensuh olur.artık "okçuluk"cihadın sporudur...etkinliği düşmüşüdür.mensuh bir hükümdür...ama Füze nesih bir hükümdür...
Nesh hüküm ne mi...Nesh terim olarak şer’î bir hükmün daha sonra gelen şer’î bir delille kaldırılmasını ifade eder
Fıkhımızın haram-helal ölçüsü belli.. Bazıları "Hadisle hüküm verme"der...yanlış bu...Fıkhımızın haram-helal ölçüsü belli..hadisle de verilir biyolojik ilimle de verilir.Şeker hastasına kontsolsüz beslenme de haramdır.biyolojiden İslam ülamasına ne denilemez."El-Alime" asilik haramdır işte.Trafik de aşırı hız haramdır...yasaktır...çünkü her yola uygun hız belli...aşırısı cana mala zarara sebebiyettir çünkü...mal "Malikül mülkündür"zarar vermek haramdır.faiz siyonistin tekeline girmesine sebebiyetten dolayo haramdır...Ticaret de tekelleşmeye sebebbiyet verse haramdır.Haramın adı faiz olur haksız kazanç olabilir İslam ülemasını haramların adı da ölçüsü de ilgilendirir...Fetvayı sen ver."İctihad kapısını kapattık" diyor İslam ülemesı günümde...
Fıkhımızın haram-helal ölçüsü belli..fetvanı sen ver diyor İslam üleması..."dün ev kradisi" haram diyen ev kiralarının ölçüsü de belli.Kimi ev kiralısı kiracısını dolandırıyor işte kimi ev kıralısını da kiracı dolandırıyor...%25 zam devletin ölçüsü ya dinin ölçüsü yok mu...İslam üleması beni karıştırma diyor fetvanı sen ver diyor...
Fıkhımızın haram-helal ölçüsü belli..
Trafik kurallarına uymamak da haramdır...İslam ülemasına sorma "onlar dükkanı kapattılar"sen vereceksin fetvayı."Adalet mülkün temeli"diyen devlerin ölçüsü var da İslamı amaçlayanın ölçüsü yok mu...Fıkhımızın haram-helal ölçüsü yok mu...var
Trafik kurallarına uymamak da haramdır... der İslam ama Devlet"beni vergi "ilgilendirir der...içki sat-satma o fetvayı sen ver diyor...İçkinin azı da haram diyen.Haram esmaya asiliktedir.İçki zehir mi.azı sarhoş etmiyor bunun.Sarhoşluk hali ve niyettedir asilik.esmaya asilik varsa haramdır yasaktır ...mal ve can senin mi Allahın der İslam.içkiyi haram say der.mala zararlı çünkü der...ama sen mal benim diyorsan emanetçiyim demiyorsan.can mal senin mi değil mi malı canı veren sana bunu sorar...devlet de "vergisini" sorar. çünkü "vergi toplamak" benim tekelimde"diyor. ver fetvayı.vergi kaçırırsan "devlet enseler"
Trafik kurallarına uymamak da haramdır... Evet...İçkinin azı da haram diyen.Haram esmaya asiliktedir.İçki zehir mi.azı sarhoş etmiyor bunun.Sarhoşluk hali ve niyettedir asilik.
Trafik kurallarına uymamak da haramdır... Terim kargaşasına aldan ma...Esmaya isyan yoksa adı faiz olmakla bir şeye haram diyemeyiz.Dana etine domuz etidir etiketi takmakla o et domuz eti mi
Trafik kurallarına uymamak da haramdır...İslam göre.ama devlet ben para cezasıyla yetinirim der...Allah ise benim kurallarım var der...adam sürat yapmıştır.yol kenarındaki ineğin ve yavrusunun aklı uçar...devlet ona karışmaz...ama Allah o ineğin yavrusunun hakkını da soracaktır senden yani devlet ahlakı yetmez ahirette cennete...
Evet...esma ile ahlaklan eylemlen hallen düşün ve duygulan der Allah ama devlet farklı şeyler ister vatandaşından...Türkiyede faiz almak-vermek helaldir.çünkü kaybın altındadır verilen faiz.Ev-kredisi Türkiyede helaldir.Kaybın altında çünkü...İslam faize ölçü saymaz tl yi...ne hep kazandırdı türkiyede arsa ve altın işte ölçü bunlardan biri olmalı der İslam ve matematikçi akıl...İslam matematikçi ilme secdeli aklı seçer çünkü.
Ev kirası tarla kirası yıpranma ücretidir.Türk parası da yıpranıyor.Yıpranma ücreti faizden değil...
Yıpranma tarlada da var.güzel ot bitiren tarlayı sürer ekersen o otlardan eser kalmaz.belki de gübreli toprak ekince gübresizleşir
Yıpranma ücreti.helaldir. ev kiralamakda da yıpranma ücretidir alınan.Para da kiralanır ve enflasyon farkı da alınır.
Ölçüüz belli İslamsak eğer...İpsiz sapsız ölçüsüz olduk ...Trafik kurallarına uymamak da haramdır... "Fakirlik kutsal"diyen fıkhımızın ölçüsünü öğren...müşrik oldun der sana fıkhımız...çünkü esmaya asiliği savunmak müşrik eder...ama yanıldım dersen günahkar olursun...Ölçümüz İslam sa...Trafik kurallarına uymamak da haramdır... İlime secdeli akla asilik de haramdır fıkhımızda."el-alime" asisin çünkü...matematik fizik kimya biyoloji ilimdir asiliklerimiz "de "el-alime"asiliktir...
Devletin "Faiz"dediğine İslam da mecbur değil "Faiz demeye...ev kradisi fazi değil dedim dinleyen olmadı...terim kargaşasına aldandınız...Kiralar asgari ücret kadar oldu şimdi ne yapacaksınız.altın kazandırdı.toprak yani arsa kazandırdı...ama "Faiz" kaybettirdi türkiyede hep...arabçada riba artış demek.yani Kur’anın ribasıyla türkiyenin faiz terimi aynı değil.Faiz kaybettiren bir yol türkiyede çünkü.ama altın hiç kaybetirmiyor...Ribanın ölçüsü TL değil altın veya arsa olmadıkça Faiz rakamları aldatıcıdır.Türk lrası ile ev kraedisi haram değil faiz değil dedim matematik mantığınız mı yok .dinlemediniz beni al şimdi ev kiraları oldu asgari ücret kadar.adamın tekeline geçti evler.artırdı kiraları.Tekelciliktir şirk olan haram olan...işte tl ile faiz kaybettirmiyor...Trafikde de sadece fazla hız yasak.fazla yüksek faiz ancak yasaktır tl ile...İslam kaybetiren tl yi faiazde ölçü seçmez...ölçü altın veya arsa gibi kazandırandan biri seçilmeli der İslam ...İslam matematik aklı ile mümkün.tl yi faize ölçü seçmiyor İslam matematiği...
Siyoniz .esmayı ırkın kulu yaptığı için ırkın tekeline vermediği için .ırkçıdır ve eğucudur...müşriktir.Tekelci müşriktir eğocu da tekelci olduğu için asidir müşriktir...egocu İslam olmaz şehadet getirse de şehadete de asiliktir çünkü egoculuk...egoculuk da zehirdir şehadetle de içsen ölürsün şehadetsiz içsen de...içki de öyle şehadetli de içsen sarhoş olursun...şehadetlilik de bir hiledir...tevbe taşımayan şehadeti Allah kabul etmez...önce imtihan edeceğim der.şehadetinde hile varsa yerin cehennem diyor Allah...Kur’anda.
Ölçümüz hiç değişmeyendir müslümanız biz...esma hiç değişmez asi olma kul ol der fıkhımız esmaya kul olalım aşık olalım Allahın zatına aşık oldum deme zatı bilinmezlerdendir...bilinmeze aşk "onu yaratana benzetmene sebebtir...esmasına aşık ol...tehlikesiz aşk bu...Değişkenden ölçü olmaz tl ile faiz ölçülmez der İslam matematiği...Matematikli akıl matematiğe matemetik ilmine seçdeli akıl...matematik de ilimdir "Hak"dır "Haka"asilik de haramdır...batıl deme hakka...matematiğe biyolojiye...tıp ilmine de...Tıppa inanmam deme hakkı batıl saymak da asiliktir hakka...Hakkı hak bilenlerden kılsın Allah bizi...Trafik kurallarına uymamak da haramdır... Bir kaplumbağa yolun karşısındaki çeşmeye suya gidiyorsa o kablumbağanın rabbi bunu senden sorar...trafik cezasından kurtulsan da...
Evet...terim kargaşasına aldan ma...Trafik kurallarına uymamak da haramdır...İslam da ölçü esmadır çünkü.Yolun karşısına su veya yiyecek için geçmeyi bekleyen hayvanatı da düşün...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.