- 196 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Köstebek - 1
Tükenen tükendi. Kapıları kapatın. Herşey göründü ve kayboldu.
Seven sevdiğini bulur diyordu şarkının birinde köstebek, bu bize ait değildi.
Görülmesi gereken bütün suretler göründü. Şimdi gecenin renginde kaybolsunlar.
Kapıları kapatın. Rüzgar dahi girmesin içeri, sesler duvarlara çarpıp kaybolsun.
Duvarlara çarpıp parçalansın bütün yüzler, yüzlerce yıllık aşk romanlarını yakın.
Yakın ki bu gece ısınsın yüreğimiz. Burası benden ve senden eksik diptir.
Zirvelerde yürüsün zırvalayanlar, akıllı geçinen aptallarla tartışmayın.
Eksiklik sarsın yıllarımızı, yalanları çürütün. Bu hastalığı kurutun ki aynı ses kandırmasın.
Bak köstebek, orada biryerlerde geçen dakikalar var. Bizim ise zamanımızı bardaklar belirliyor sanki.
Sen hiç birini bardak bardak bekleyip özledin mi köstebek? Bunun izahıda zor, boşver.
Kitap yazmayı düşünüyorum bazen, sonra okumayacağım kitabı neden yazayım ki diye gülüyorum.
Kendi kitabını okumayan insan bence kitap yazmasın. Seni bugün üzgün görüyorum.
Çok düşünme, buralar çok kalabalık, seni duymuyorlar farkındayım. Herşey geçer, geçmeye mahkum...
Anlatıyorsun, anlıyorum, seni birtek ben anlıyorum. Zayıf olanlar düşecek köstebek,
düşecekler ve kaybolacaklar. Ben ise öldükten sonra anlaşılacağım diye üzülüyorum.
Gerçi çok önemi yok, aslında baktığında yazmanında bir önemi yok ama, rahatlıyorsun köstebek.
Benimde rahatlamaya ihtiyacım varmış, sakinleşmeye, durulmaya ve düşünmeye ihtiyacım var.
Sana şimdi insanlardan konuşmak isterdim. Ancak insanlar artık konuşulmayacak kadar yoklar.
Öyle yoklar ki o yokluğu görebiliyorsun. Biliyorum köstebek, gelecekti, gidecektin.
Gelmedi, gidemedin. Ben sana bekleme dedim köstebek, bazı şeyler kendini tek bir söz ile anlatır.
Anlattı sen anlamadın, o seni vururken, seni ezerken düşünmedin köstebek. Şimdi bu dipte benimlesin.
Geçmiş yıllardaki gibi, söylediğimi hatırla, herkes sevemez köstebek, bazen seven seveni bulmaz.
Seven seveni bulmaz çünkü aslında sevilmiyorsundur ve sen bunu anlayamazsın. Anlayamazsın çünkü sen aşksın.
Aşk, saflığından ötürü kandırılmaya ve bırakılmaya mahkumdur...
Kabul et köstebek, yenildin, kaybettin. İnandın çünkü, her inanan gibi sende vuruldun.
EnEs İlhan - - 19:21 31.03.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.