- 150 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Acılar gerçeği buldurur bize...
Acılar gerçeği buldurur bize...
Sömürülmek acı verir çünkü Allah malikül mülktür.Malikül mülke kul ol huzurlu olursun.acı yasak meyvededir esmaya asilikte Acılar gerçeği buldursun bize...
Acılar gerçeği buldurur bize...
Savaşı esma ile olan kaybetmeye mahkumdur...yasak meyve yiiyen kaybetmeye mahkumdur...Adem cennetten atıldı...Haramlardan kaç...sabırla kaç...Acılar gerçeği buldursun bize...
Ruhlar esmaya kullukla huzurlu olur.Örtüşmeyle huzur bulur.asilik üzer.Allah bakidir.fanilik acıdır.Kaybetmek de.esmaya kulluz.kul kalalım bozulmayalım sabırla bozulmayalım ...mutlu kalmanın yolu bu...siyonizm seçilmiş ırk iddialarını doğrulatmak için diğer ırkları medya ile bozdu...medya tebliğdir ama vesvesedir yani siyonizmin elinde...Acılar gerçeği buldursun bize...99 esmadan onay bekleyelim eylemlerimiz için hallerimiz için duygularımız ve düşüncelerimiz için...
Camiler de kürsü medyadır minare de medyadır...rahleler de medyadır...cami dünde zorlamadı bu gün de...işte ayet:Onların başına dikilip inanmaları için baskı yapan bir zorba değilsin! Ama kim gerçeğe sırt çevirir ve inkâr ederse, Allah onu en büyük azapla cezalandırır. Şüphesiz onların dönüşü bizedir(Gasiye/22-23.24-25) Fıkhımızda dünya mahkemelerinin de günahlara uygulayacağı cezalar var...ama büyük ceza ahirettedir...Mahkeme-i kübradadır yani...ayetleri eksik tefsirdir...esmaya secdeli akılla mantıkla vicdanla tefsir edelim...Acılar gerçeği buldursun bize...
Esmaya secdeli mantık akıl vicdan tefsir etmelidir helali-Haramı ayeti...hadisi icmayı kıyası.Muhalif esma varsa.asi olma Acılar gerçeği buldursun bize...
Ehven-i şer ne mi.adl sıfatı"çalış elhafız"sıfatı koru.der.Koruyamıyorsan siyonistin eline geçiyorsa çalışmamak ehvendir...der mi Kur’an evet der...her ayetin elli çeşit tefsiri yapılmalıdır en azından...Kur’anı okudum deme elli çeşit tefsir yapmamışsan...hadisi de icmayı da kıyası da elli çeşit tefsir yapmamışsan cahilim ...de...Acılar gerçeği buldursun bize...elli çeşit tefsire kavuşturalım ayetleri hadisleri icmayı kıyası artık...Adam peygamber 9 yaşında ki aişe ile evlendi...diyor...ya Şafi esması ve 99 esmaya asilik varsa bu eylem hal düşünce duygu doğru mu diye soralım ve doksan dokuz esmadan onay bekleyelim...Hz Aliye "Hak Ali"diyenler de mutayı meşrulaştırmışlar 99 esmadan onay almayan ilahi olamaz diyelim.ve Acılar gerçeği buldursun bize...
Adl esması"Çalış"der."El-Hafız esması"koru der.siyonizm sömürüyorsa çalışmak ibadet değildir.İki esma haramı-helalı tasdiklemiyor.Acılar gerçeği buldursun bize...Esma ölçülü tefsire kavuşturalım ilahi din sandığımız bu dini artık...
İmanı mı Nükleri mi önceleyelim.diyesim var ama nüklere patetesi önceleyen var"ben de müslümanım "diyenler içinde.Gemisiz NUH+um diyor "Kalbim temiz"diyor..şehadetliyim diyor...esmaya secdeli akıl mantık vicdan da dinden kovulmuş durumda günümde...Acılar gerçeği buldursun bize...
Adalete secdeli mantık derki.Müslüman arabsa laik de Fransızdır.adil olmayan mantıkla anlandırıyorlar bozuk teraziyle.Secdesizler...dini nasihatler huzursuz eder oldu artık adam"Fakirlik kutsaldiyor...yahu Allah ganiyim diyor...asiliktir fakirlik...cihada para gerekir...siyonist parasıyla medyada önde ama cami dilsiz kaldı bak...Acılar gerçeği buldursun bize...
Acılar gerçeği buldurur bize...
Başınıza gelen herhangi bir musibet, kendi ellerinizle işleyip kazandığınız günahlar yüzündendir.
[Şura 30] İşte Gazzeli nüklerli olsaydı siyonistler saldırmaya cesaret edemezlerdi...Acılar gerçeği buldursun bize...
Acılar gerçeği buldurur bize...
Acılar gerçeği buldursun bize...Eskiden ne güzeldi;Kadınlar utanır, erkekler kıskanırdı.Şimdi Mecnun küpeli, Leyla şüpheli.
Acılar gerçeği buldurur bize...
Acılar gerçeği buldursun bize...Adam Gazzeliye mücahit diyor...siyonistler"Terörist"diyor...hangisi doğru mu...ikisi de yanlış ümmet gücünü birleştirmedikçe cihad haramdır."Siyonizme göre"Vatanım"demek hakkı yok diğer ırkların.Mülkiyet hakkı insan hakkı yok diğer ırkların..."Yani vatanım ...diyen "terörist olur" Kur’an hicreti seç der zafer uzaksa...Yahudiler de hicret etmişler dünyanın her yerine...incele nerelerde varlar yahudiler diye...çünkü esma onay vermez...cihada..esmaya secdeli akıl da mantık da vicdan da onay vermez...peygamberimiz de hicretetmiş Medineye...Hicret de cihaddır...ehven-i şerdir...
Acılar gerçeği buldursun bize...İşte ayet:Ey Nebi, müminleri savaşa teşvik et! Sizden sabırlı yirmi kişi, iki yüz kişiye galip gelir. Yüz kişiniz de, bin kâfire galip gelir; çünkü onlar hakkı ve işin neticesini düşünmeyen anlayışsız bir toplumdur. (Enfal 65)
Acılar gerçeği buldursun bize...Nüklerli bir İsrail...var karşında ey Gazzeli...ve Abdulhamitle siyonizme yenilmeye başladık.çanakkale ilk armegeddondu.Pakistan suud türkiye güçlerini birleştirmeli artık.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.