BİR AVUÇ TOPRAK NAMINA
İnsan olarak bozulan yanlarımız, dumura uğrayan özelliklerimiz, sakat adımlarımız, nahoş durumlarımız ve insani olmayan davranışlarımız çoktur. Mükemmel diye bildiğimiz kişiler bile yeri geliyor vicdanları sızlatan davranışlara imza atıyor. Örnek diye başkalarına anlattıklarımız bir bakıyoruz hayal kırıklığı olaylara karışmış. Bu arkadaştan hiçbir zarar gelmez diye düşündüklerimiz ilk fırsatta sırtımızdan vuran o oluyor.
Dost diye sarılabileceklerimiz her geçen gün azalıyor. Arkadaş diye yanında zaman harcayabileceklerimiz bir elin parmak sayısını geçmiyor. İlişkiler birkaç günlük olmuş. Sevenler sözde sever olmuş. Rahatı yerinde olanlar keyiflerini bozmamak için çaba gösteriyor. Komşu, komşudan kaçar olmuş. Akraba, akrabanın yüzünü görmemek için evinden dışarı çıkmamakta direniyor. Güven kelimesi sadece sözlükte anlamını koruyor!
İnsanlık namına kayda değer ilerleme ufukta bile gözükmüyor. Rant peşinde koşanlar, mal ve mülke yapışanlar, değerleri çiğneyenler, dedikodu ve gıybet yapanlar, duyguları sömürenler, haksız yere zenginleşenler revaçlığını ve üstünlüğünü maalesef koruyor. Onlara dokunan, kötü niyetli adımlarına dur diyen bir babayiğit yok!
Bir avuç toprak namına nice insan öldürülüyor. Gazze gibi şehirler günlerce ve üstelik tonlarca bombalanıyor. Göz göre göre soykırım gerçekleştiriliyor ancak dünya uyumaya ve Müslümanlar öldürülmeye devam ediyor. Akıl tutulmasına tabi tutulmakta düşüncelerimiz. Hislerimiz hiçe sayılmaktadır. Bir arada yaşamak mümkünken güzelim hayatı ve doğayı tahrip etmeye devam ediyor birileri. Birkaç devlet yüzünden insanlık kılıçtan geçiriliyor.
Acı olan şu ki; başını kuma sokanlar, ağzını kapayanlar peyderpey çoğalıyor. Duyarsız ve sessiz insanlar yüzünden sayısız zulüm ve ölüm meydana geliyor. Haksızlığa uğrayanlar için, yurdundan edilenler için harekete geçen sağlıklı ve güçlü bir mekanizma yok. Güçlü olanlar, zayıf olanların başını ezmekle meşgul. Diğerleri de suskunluklarına gömülmekle hemhâl. Olanlar masum insanlara, bir günahı olmayan ve geleceğimiz diye tanımladığımız çocuklara oluyor.
-Meselci
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.